Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 23:36

Tja, waar houd je van? Chelsea boots, desert boots, brogues, loafers.. kan allemaal heel leuk onder jurkjes. Ikzelf draag onder jurkjes altijd chelsea boots of m'n doc martens.

Ik heb onder andere deze chelsea boots:
Afbeelding

en die draag ik eigenlijk het meeste onder jurkjes.

Dirndl

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 00:00

Bex, waar heb je die vandaan? Zo mooi!

Ik draag meestal m'n docs of vans onder een jurkje :)

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 07:13

Docs of cut out laarsjes vind ik het mooiste onder jurkjes :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 12:34

Het zijn leren laarsjes van het merk Bronx La! Ik heb ze gekocht bij Shoeline, maar ze hadden ze ook bij de invito (maar die is er nu niet meer natuurlijk). Zag ze vorige maand super erg in de sale, dus misschien heb je geluk. Je bent nu in Nederland toch? Ik heb ze in Utrecht gekocht in elk geval, dus je zou daar eens kunnen kijken of ze ze nog hebben. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 12:38

Oh ik heb even voor je rond gezocht, ze verkopen Bronx bij heel veel (online) winkels blijkbaar. Bij Omoda hebben ze ze nog in praktisch alle maten + in de sale. :D Ze lijken blauw op deze foto's, maar ik vind ze zelf in het echt wel echt zwart.

https://www.omoda.nl/dames/chelsea-boot ... 60622.html

_classic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 15:09

Mijn zwarte All Stars van Spartoo zijn al binnen! *\o/*
Ik heb ze woensdag besteld, en zonet binnen gekregen :D

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 17:39

Hallo! Lees al een tijdje mee, komen gave outfits voorbij!

Een vraagje vanuit mijn kant. Heel mooi jurkje bij H&M besteld, supergave kleur. Vrij kort, maar met iets eronder moet dat wel kunnen. Hij staat niet bij de feestjurken en dat 'ie een open rug had, zag ik pas toen ik op de zwarte klikte. Bij de blauwe staat er namelijk geen rugfoto van de achterkant :+ . Op zich zit 'ie zeker niet verkeerd. Alleen nu bedenk ik me dat ik geen idee heb wanneer je zoiets aan doet. :+ Naar school veel te bloot, ik heb wel 'ns een congres en met iets erover kan het dan misschien wel, maar toch.. Wat zouden jullie doen?

http://www.hm.com/nl/product/40275?arti ... le=40275-B

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 18:27

Oh ik vind hem wel heel bloot. :o Ik zou hem dan bewaren voor echt zomerse dagen..

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 18:29

Ja daar schrok ik dus ook van toen ik 'm aan had :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 18:52

Ik zou hem naar een congres in ieder geval niet aandoen, vind hem daar veel te kort voor. Voor school heel misschien met een panty en een jasje, maar zelfs dat... Ik zou hem bewaren voor super warme dagen inderdaad.

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 19:41

Duidelijk, dan weet ik genoeg :) Dank u.

LienC

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 22:02

Hoi! Aangezien jullie denk ik een stuk meer weten over kleding, vraag ik het hier.
Ik zou me graag wat volwassener/vrouwelijker willen kleden. Nu draag ik eigenlijk altijd een jeans, soms met een sneaker, soms met een hak. Daarnaast een simpel shirt erop en dan ga ik de deur uit.

Mijn vraag: waar doen jullie je inspiratie op? En hebben jullie tips?

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 22:12

Pinterest! Daar staan ontzettend veel outfits op, wat mij ook helpt is om een vriendin uit te nodigen en haar te vragen combinaties te maken met mijn kleding. Zij heeft er een frisse blik op, en zo kom je op outfits/combinaties uit die je zelf nooit zou verzinnen. :)

Qua tips, basic is the key. Zorg voor een paar goede basics, lichte jeans, donkere jeans, mooie zwarte blazer, etc. Zoek eens op een french wardrobe!

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-16 15:34

Okee help! :D

Ik ben van de een op de andere dag ineens helemaal zat van mijn kledingkast waar alles zo simpel en hetzelfde is. Ik draag de laatste tijd eigenlijk altijd een zwarte of hele donkergrijze spijkerbroek met van die ribbels op de knieën en dan een sweater of shirtje met vest erop en dat is het. Nu zie ik bij anderen altijd leuke kleding en dan baal ik zo dat ik dat niet heb. Momenteel ben ik veel extra uren aan het maken op mijn werk dus als ik straks wat extra geld heb verdient wil ik wat leuke nieuwe kleding!

Probleem is alleen.. Ik vind mijzelf snel te dik voor kleding. Ik ben 1.78 lang maar heb echt wel dikke bovenbenen, brede heupen en een beetje lovehandles. Bij een vriendin zie ik bijvoorbeeld dat ze een tuinbroek draagt en dat vind ik echt helemaal geweldig, maar ik denk direct dat staat alleen dunne mensen. Dat denk ik ook bij vele jurkjes en jumpsuits enzovoorts terwijl ik het wel echt mooi vind. Weten jullie misschien kleding wat echt leuk staat (en afkleed) wanneer je helaas niet zo'n slank figuur hebt? M'n vetjes zitten voornamelijk op m'n bovenbenen. Ben jullie eeuwig dankbaar als ik wat tips zou krijgen!

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-16 16:17

Jildau schreef:
Okee help! :D

Ik ben van de een op de andere dag ineens helemaal zat van mijn kledingkast waar alles zo simpel en hetzelfde is. Ik draag de laatste tijd eigenlijk altijd een zwarte of hele donkergrijze spijkerbroek met van die ribbels op de knieën en dan een sweater of shirtje met vest erop en dat is het. Nu zie ik bij anderen altijd leuke kleding en dan baal ik zo dat ik dat niet heb. Momenteel ben ik veel extra uren aan het maken op mijn werk dus als ik straks wat extra geld heb verdient wil ik wat leuke nieuwe kleding!

Probleem is alleen.. Ik vind mijzelf snel te dik voor kleding. Ik ben 1.78 lang maar heb echt wel dikke bovenbenen, brede heupen en een beetje lovehandles. Bij een vriendin zie ik bijvoorbeeld dat ze een tuinbroek draagt en dat vind ik echt helemaal geweldig, maar ik denk direct dat staat alleen dunne mensen. Dat denk ik ook bij vele jurkjes en jumpsuits enzovoorts terwijl ik het wel echt mooi vind. Weten jullie misschien kleding wat echt leuk staat (en afkleed) wanneer je helaas niet zo'n slank figuur hebt? M'n vetjes zitten voornamelijk op m'n bovenbenen. Ben jullie eeuwig dankbaar als ik wat tips zou krijgen!

Ik had dit zo kunnen schrijven! Heb dus precies hetzelfde probleem.. Voor de zomer heb ik vorig jaar 2 strech-rokken gekocht en daar voelde ik me qua bovenbenen al beter bij dan een kort shortje bijvoorbeeld, maar ik heb ook flinke kuiten en dat stoorde me dan wel weer + dat m'n heupen aardig opvielen :+. En daar school trek ik dat ook niet snel aan, dan ga ik toch weer voor m'n lange spijkerbroek ookal is het 25 graden.

Ik volg de tips ook even :)

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-16 16:25

CarolienR schreef:
Hoi! Aangezien jullie denk ik een stuk meer weten over kleding, vraag ik het hier.
Ik zou me graag wat volwassener/vrouwelijker willen kleden. Nu draag ik eigenlijk altijd een jeans, soms met een sneaker, soms met een hak. Daarnaast een simpel shirt erop en dan ga ik de deur uit.

Mijn vraag: waar doen jullie je inspiratie op? En hebben jullie tips?

Ik droeg veel jeans met my little pony truien en dat soort ongein :+ ik ben sinds vorig jaar over gegaan naar kokerrokken en leuke jurkjes, geeft echt een heel ander beeld :j

Ipv een simpel shirt kan je al een blousje nemen of een lekker los blazertje, geeft het al een hele andere look :j

Gisteren leuke laarsjes kunnen scoren, had ze bijna 2 weken terug besteld voor de volle pond :=
Een leuke gave nieuwe kanten jurk in t groen en nog 2 jeans, baal wel ik heb gisteravond besteld bij de h&m en nu zie ik net een code staan voor 10% korting :')

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-16 16:42

Iemand ervaring met de h&m webshop?
Ik bestel vrijdag artikelen, gisteren krijg ik een mail dat mijn verzending verzonden wordt maar dat er wel 2 artikelen zijn geannuleerd -O- en verder geen uitleg waarom

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-16 20:24

Sokje_6 schreef:
Hallo! Lees al een tijdje mee, komen gave outfits voorbij!

Een vraagje vanuit mijn kant. Heel mooi jurkje bij H&M besteld, supergave kleur. Vrij kort, maar met iets eronder moet dat wel kunnen. Hij staat niet bij de feestjurken en dat 'ie een open rug had, zag ik pas toen ik op de zwarte klikte. Bij de blauwe staat er namelijk geen rugfoto van de achterkant :+ . Op zich zit 'ie zeker niet verkeerd. Alleen nu bedenk ik me dat ik geen idee heb wanneer je zoiets aan doet. :+ Naar school veel te bloot, ik heb wel 'ns een congres en met iets erover kan het dan misschien wel, maar toch.. Wat zouden jullie doen?

http://www.hm.com/nl/product/40275?arti ... le=40275-B

mooie jurk! ikzelf zou hem inderdaad in de zomer dragen en als ik uitga, feestjes, fuiven, een filmpje zelfs :j

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-16 20:53

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-16 22:02

Kijk eens op facebook bij vintage marketplace en bohemian marketplace :)
Daar zie ik ze veel voorbij komen.

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 08:35

Afbeelding
Mijn simpele outfit van vandaag, maar met mijn nieuwe shoes! :)

Wieldop

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 09:35

Waar zijn die schoenen van? Vind ze super leuk :)

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 09:41

De schoenen zijn van Tango, Emma heten ze. Er is alleen best wel een aardige run op, dus je moet even goed zoeken waar ze ze nog hebben.

Afbeelding
Ik was ze al bijna kwijt aan mijn moeder, het deed haar weer aan der jeugd denken met die hoge zolen.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 11:44

Is het dé Puma x Rihanna creeper? Ik dacht dat die echt overal uitverkocht was!!

Op fashionchick net wel een heleboel soortgelijke schoenen tegengekomen. Vind ze echt heel leuk :j

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 11:51

Nee, dit zijn knock-offs :)