Ik heb onder andere deze chelsea boots:

en die draag ik eigenlijk het meeste onder jurkjes.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Jildau schreef:Okee help!
Ik ben van de een op de andere dag ineens helemaal zat van mijn kledingkast waar alles zo simpel en hetzelfde is. Ik draag de laatste tijd eigenlijk altijd een zwarte of hele donkergrijze spijkerbroek met van die ribbels op de knieën en dan een sweater of shirtje met vest erop en dat is het. Nu zie ik bij anderen altijd leuke kleding en dan baal ik zo dat ik dat niet heb. Momenteel ben ik veel extra uren aan het maken op mijn werk dus als ik straks wat extra geld heb verdient wil ik wat leuke nieuwe kleding!
Probleem is alleen.. Ik vind mijzelf snel te dik voor kleding. Ik ben 1.78 lang maar heb echt wel dikke bovenbenen, brede heupen en een beetje lovehandles. Bij een vriendin zie ik bijvoorbeeld dat ze een tuinbroek draagt en dat vind ik echt helemaal geweldig, maar ik denk direct dat staat alleen dunne mensen. Dat denk ik ook bij vele jurkjes en jumpsuits enzovoorts terwijl ik het wel echt mooi vind. Weten jullie misschien kleding wat echt leuk staat (en afkleed) wanneer je helaas niet zo'n slank figuur hebt? M'n vetjes zitten voornamelijk op m'n bovenbenen. Ben jullie eeuwig dankbaar als ik wat tips zou krijgen!
CarolienR schreef:Hoi! Aangezien jullie denk ik een stuk meer weten over kleding, vraag ik het hier.
Ik zou me graag wat volwassener/vrouwelijker willen kleden. Nu draag ik eigenlijk altijd een jeans, soms met een sneaker, soms met een hak. Daarnaast een simpel shirt erop en dan ga ik de deur uit.
Mijn vraag: waar doen jullie je inspiratie op? En hebben jullie tips?
Sokje_6 schreef:Hallo! Lees al een tijdje mee, komen gave outfits voorbij!
Een vraagje vanuit mijn kant. Heel mooi jurkje bij H&M besteld, supergave kleur. Vrij kort, maar met iets eronder moet dat wel kunnen. Hij staat niet bij de feestjurken en dat 'ie een open rug had, zag ik pas toen ik op de zwarte klikte. Bij de blauwe staat er namelijk geen rugfoto van de achterkant. Op zich zit 'ie zeker niet verkeerd. Alleen nu bedenk ik me dat ik geen idee heb wanneer je zoiets aan doet.
Naar school veel te bloot, ik heb wel 'ns een congres en met iets erover kan het dan misschien wel, maar toch.. Wat zouden jullie doen?
http://www.hm.com/nl/product/40275?arti ... le=40275-B