Ik zie ook geen noodweer in België op de radar. Ik zie wel een goeie ontwikkeling weer, maar of die het redt hierheen... Ik denk het niet.
N0a
Geplaatst: 26-07-13 22:38
Shirley schreef:
Op Buienradar.be is niks te zien, hoor, die houd ik ook altijd in de gaten omdat wij zo dicht aan de grens zitten
op be. kun je niet 24 uur vooruit spoelen, dit kan wel op buienradar.nl. En als we die moeten geloven, komen er morgen heel wat onweersbuien aan. Maar je weet het maar nooit. Kan nog zoveel veranderen morgen
Vandaag duidelijk kunnen merken dat br.nl veel betrouwbaarder is dan .be.
Agossie
Geplaatst: 26-07-13 23:13
Zo dan, Shirley! Dat is nog heel veel werk. Ik hoop dat je nog een lekker verfrissend buitje over je heen krijgt zo. (al gok ik dat dat niet gebeurt...)
Poeh, in Zuid Frankrijk aan de Atlantische kust krijgen ze een berg regen en onweer! Het is enorm aan het groeien boven Bordeaux.
(Nostalgisch verhaal volgt...)
Vroeger daar veel op een camping gezeten en ik herinner me één avond dat het na een lange tijd van droogte (wat normaal was daar) ontzettend ging regenen en onweren. Mijn moeder zag vanuit een restaurantje dat de bliksem insloeg vlakbij en een schuurtje in vuur en vlam zette dat midden in het veld stond. Wij stonden ondertussen op de camping te dansen in de stromende regen.
Ik voel me ook echt genept door het weer. Het is veel te warm en ik heb nog steeds geen regen. De paarden eten hooi in plaats van gras (zo geel is het). En ik ben het beu.
Elke keer als je op een paard zit zweet je al voor je 10 drafpassen gedaan hebt.
Het is nu middernacht, 21° buiten en geen wind. Voor alle mensen die dit zo geweldig weer vinden: Ik hoop dat je lekker slaapt. Mij gaat het namelijk voor de zoveelste keer niet lukken.