Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Shirley

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 17:49

Heel verstandig :j

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 17:52

grr donderdag iets verkocht aan iemand en ze zou het geld gelijk overmaken.
vandaag stond er nog niks bij dus maar een mailtje gestuurd, nee ze had het ook nog niet overgemaakt dus ik gevraagd als ze dat voor woensdag kan doen want dan breng ik veel pakjes weg en zou dat van haar ook gelijk mee willen nemen maar ze wist niet als ze dat wel redde ( kom op zeg hoe lang duurt internetbankieren??)

:(

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 18:07

Blijkbaar heel lang, Alja -O-

Ik wacht al een dikke week op geld ... jammer genoeg had ik al vol vertrouwen het DHL label online betaald en geprint en ga dus waarschijnlijk ook nog voor 5,50 euro het schip in.

Er wordt ook niet meer op mijn PB's gereageerd ... heel jammer, had het ook absoluut niet verwacht -O-

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 18:10

YEAH!!!! :D

Tallie gaat bellen voor een stalletje!!! ;)

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 18:11

Gefeliciteerd, wat leuk *\o/*

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 18:11

oh dat dhl doe ik echt pas als ik het geld op mijn rekening heb staan, zoveel mensen zeggen iets te gaan overnemen maar doen het uit eindelijk niet.

heb ook gezegd dat ik het niet zolang vast houd.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 18:18

Shirley schreef:
Gefeliciteerd, wat leuk *\o/*

Alle verdere details over het hoe en wanneer gaan we nog voor zitten, maar het ziet er naar uit dat het goed gaat komen allemaal! :D

Overigens, voor de aagjes heb ik de link van de boktmarkt waar ze te koop staat. Even per PB :P
Laatst bijgewerkt door Tallie1979 op 09-09-13 18:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 18:18

Shirley schreef:

Ik wacht al een dikke week op geld ... jammer genoeg had ik al vol vertrouwen het DHL label online betaald en geprint en ga dus waarschijnlijk ook nog voor 5,50 euro het schip in.

Er wordt ook niet meer op mijn PB's gereageerd ... heel jammer, had het ook absoluut niet verwacht -O-

Dit is echt kl*te! :( Zo jammer dat mensen hun afspraken niet nakomen! :(

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 18:21

Alja schreef:
oh dat dhl doe ik echt pas als ik het geld op mijn rekening heb staan, zoveel mensen zeggen iets te gaan overnemen maar doen het uit eindelijk niet.

heb ook gezegd dat ik het niet zolang vast houd.

Kwam toevallig zo uit, Alja, de andere betaling had ik gelijk binnen en ik dacht handig te zijn en ze tegelijk te betalen en te printen.
Had ook een heel goed kontakt met de koper ... en tot twee keer toe de mededeling gekregen dat het overgemaakt zou zijn.

Ben dus gewoon voorgelogen -O-

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 18:22

Tallie1979 schreef:
Shirley schreef:

Dit is echt kl*te! :( Zo jammer dat mensen hun afspraken niet nakomen! :(

Had het ook echt niet zien aankomen :n
Ben echt teleurgesteld.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 18:36

Kan ik me goed voorstellen! Wat ontzettend jammer! :(

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 18:37

* haalt maar even haar laarsjes van bokt en marktplaats * O:)

Papegara

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 19:15

Heeft iemand toevallig nog een regendeken maat 185/195 te koop voor een leuk prijsje? :D

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 19:33

Papegara schreef:
Heeft iemand toevallig nog een regendeken maat 185/195 te koop voor een leuk prijsje? :D

Het is geen verkoop topic....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 20:01

Hier gaat het iets te lekker :P Gisteren een amigo all weather 175 online gezet op BM (staat al tijdje stof te vergaren op de belgische MP) voor €40 incl. verzending met T&T-code naar Nederland. Er zitten harde opgedroogde vlekken op die er met een hard borstel wel uitgaan dus ik ga het voor verzenden zeker nog een keer flink schrobben, maar ik breng het niet meer naar de stomerij. Dan ben ik minstens €30 kwijt aan wassen + waterdicht laten maken. Ikzelf kan met het deken niks meer doen (veel te klein voor paardlief) en dan moet ik bijna €50 gaan vragen om er €10 "winst" aan over te houden.

Heb ik gelijk 3 PB's intussen van mensen met interesse. De 1e vroeg iets ivm de maat, de 2e wou de verzendkosten naar Nederland weten (zitten dus al in de prijs, staat ook zo in de advertentie) en de 3e is akkoord met mijn vraagprijs :P
Heb maar even netjes aan de 1e PB'tje gestuurd met de info die ze vroeg, gemeld dat er nog mensen interesse hebben maar dat zij eerste keuze heeft, en dan beide anderen dat er nog iemand voor hen is.

Gaat wel lekker zo haha.

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 10:45

Dat schiet lekker op ja!

Inmiddels reageert de webshop waarbij ik inmiddels 2 weken geleden iets besteld én betaald heb ook niet meer op mails...na de betalingsbevestiging 1,5 week geleden niks meer gehoord. Artikel is ook nog niet opgestuurd want er zou een mail komen als het opgestuurd was.

Als er vandaag geen bericht van een pakje in mijn brievenbus zit hang ik er morgen aan de telefoon }> Wat een geteut zeg.

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 12:20

Is er toevallig hier iemand die in Belgie woont en regelmatig in NL komt?
Ik heb nl. een leuk kleding setje gezien voor mijn dochter, maar de verzendkosten staat bij ebay op 25 euro van belgie naar nederland. Misschien is er iemand die het voor me wil ontvangen (ik betaal zelf aan verkoper) en een keer hier in NL op de bus wil gooien naar mij toe. Uiteraard betaal ik dan ook weer de verzendkosten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 12:27

Hangt er van af waar in België. Ik kan naar Nederland verzenden met T&T voor €9,99 via TNT, duurt een weekje maar is wel verzekerd en opvolgbaar. Mocht het in de buurt zitten wil ik het wel ophalen voor je en dan voor €9,99 naar je toe sturen als het niet te zwaar is.

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 12:33

past gewoon in enveloppe, het is een rok met een shirt, ik zou het naar je toe kunnen laten zenden en dat je het door kunt sturen of als je in NL bent op de brievenbus gooit, uiteraard betaal ik je de verzendkosten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 12:37

Als het in een enveloppe past snap ik écht niet waarom het €25 zou moeten kosten? Heb hier op bokt een vriendin zitten die op de grens woont (dus nog België), ik moet daar binnenkort toch naartoe om dekjes af te geven die ze van me overgenomen heeft. Als je het pakketje naar mij opstuurt neem ik het mee en kan zij het in Nederland wel in een postbus gooien denk ik :)
maar ik wil het ook gerust zelf verzekerd naar je toe sturen, da's €9,99 als basisprijs.

dodyg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 12:54

ik woon op de grens van belgie nederland.. wil het ook wel voor je opvangen en doorzenden..

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 16:58

Oh hemel, ik heb een iPad te koop staan! Druuuuuk!! Enorm veel mailers! Dus ik wacht gewoon tot iemand serieus gaat bieden en hou hem tot die tijd vast! :')

"voor 85 euro haal ik hem op"

Ja, tuurlijk, voor dat geld wil iedereen hem hebben! :') 130 euro, geen cent minder! Ze staan er ook voor 170 op, maar dan met alleen wi-fi, mijne heeft ook 3G :P

Ding eet geen brood, komt goed! :D

Klaaswoeba

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 19:27

Tallie gefeliciteerd met 'je' paardje!
Hihi voor 85 euro wil ik ook nog wel een ipad :P

Shirly dat is wel echt vervelend, helemaal als je al de verzending en alles geregeld hebt..

Is 65 euro echt te veel voor nog hele goede Ariat stal/rij schoenen?.. Krijg zoveel kleine biedingen..

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 19:57

Ik heb een geïnteresseerde in mijn rode boom van Wintec na 1 dag :D moet die dingen echt kwijt als ik een nieuw en niet-Wintec zadel aanschaf.. €12 voor een Wintecboom is niet zoveel toch?

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 19:59

Ja, het idee met paard was leuk, waar het niet dat er vanmorgen een mogelijke koper mailde :')

Dus ik heb het laten schieten. De insteek die wij hadden was dat ik haar zou leasen voor de tijd dat ze niet verkocht zou worden.

En zowaar bood mijn moeder vanmorgen aan een paard voor mij te kopen als ik nog een jaartje doorspaar. Dan blijft al mijn spaargeld als buffer staan en krijg ik mijn droompaard van haar.. Dus ik zou gekke Henkie zijn als ik dat niet zou doen. :D

Dus er zijn een hoop plannen gewijzigd vandaag. Hoop dat het paard gewoon een goed thuis krijgt. Ik bewaar mijn laarzen gewoon en ga als een gek doorsparen! :D