Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Shirley schreef:Gefeliciteerd, wat leuk

Shirley schreef:Blijkbaar heel lang, Alja
Ik wacht al een dikke week op geld ... jammer genoeg had ik al vol vertrouwen het DHL label online betaald en geprint en ga dus waarschijnlijk ook nog voor 5,50 euro het schip in.
Er wordt ook niet meer op mijn PB's gereageerd ... heel jammer, had het ook absoluut niet verwacht
Zo jammer dat mensen hun afspraken niet nakomen!
Alja schreef:oh dat dhl doe ik echt pas als ik het geld op mijn rekening heb staan, zoveel mensen zeggen iets te gaan overnemen maar doen het uit eindelijk niet.
heb ook gezegd dat ik het niet zolang vast houd.
Tallie1979 schreef:Shirley schreef:Blijkbaar heel lang, Alja
Ik wacht al een dikke week op geld ... jammer genoeg had ik al vol vertrouwen het DHL label online betaald en geprint en ga dus waarschijnlijk ook nog voor 5,50 euro het schip in.
Er wordt ook niet meer op mijn PB's gereageerd ... heel jammer, had het ook absoluut niet verwacht
Dit is echt kl*te!Zo jammer dat mensen hun afspraken niet nakomen!

Gisteren een amigo all weather 175 online gezet op BM (staat al tijdje stof te vergaren op de belgische MP) voor €40 incl. verzending met T&T-code naar Nederland. Er zitten harde opgedroogde vlekken op die er met een hard borstel wel uitgaan dus ik ga het voor verzenden zeker nog een keer flink schrobben, maar ik breng het niet meer naar de stomerij. Dan ben ik minstens €30 kwijt aan wassen + waterdicht laten maken. Ikzelf kan met het deken niks meer doen (veel te klein voor paardlief) en dan moet ik bijna €50 gaan vragen om er €10 "winst" aan over te houden.
Wat een geteut zeg. 

130 euro, geen cent minder! Ze staan er ook voor 170 op, maar dan met alleen wi-fi, mijne heeft ook 3G

moet die dingen echt kwijt als ik een nieuw en niet-Wintec zadel aanschaf.. €12 voor een Wintecboom is niet zoveel toch?