ik dacht..ooh ff kijken voor een shirtje oid.. Draaide meteen weer om haha Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik dacht..ooh ff kijken voor een shirtje oid.. Draaide meteen weer om haha
Voorgaande jaren heb ik ze wel al gezien, maar dit jaar ben ik ze nog niet tegen gekomen..
.

RomyS_ schreef:Oe die is leuk.. hoe duur?Vandaag ben ik naar Dusseldorf wezen shoppen.
Heeeeeeel veel maten > 10 in de primark. Dus dat vond ik een beetje een tegenvaller.
Enkel wat basic topjes meegenomen, een blauwe sportbh en een 'pete the panda' pyjama.
Ik heb me gek gezocht naar deze, maar ik vond enkel de imitatielederen versie.
Zou iemand van jullie eentje willen meenemen voor mij?
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
moelly, in dusseldorf hadden ze geen Hogwarts shirts, misschien dat ze in Almere ook uitverkocht zijn.
Ik heb ze weleens zien hangen maar vond ze niet zo handig er uit zien, als ik zo de foto zie met inhoud heb ik me bedacht
moet maar weer eens naar de Primark hier in Arnhem.
Als je er de tijd voor neemt om het goed uit te smeren en van te voren onder de douche even scrubt, blijft het echt heel lang zitten. Ik smeer pas weer als ik mezelf bleek begin te vinden
en dat is vaak pas na 2/3 weken. BelleTessa schreef:Morgen ochtend ga ik naar de Primark in Rotterdam Zuidplein, hoop dat het nog niet retedruk is..
Moet sowieso een pyama broek hebben en heb op de site al de meest gekke en lachwekkende gezien haha.
Ohoh en wil graag zo'n typische Kersttrui, gewoon omdat ik dat zo grappig vind1