Ik snap ook nooit waarom ze huiswerk opgeven als er in het weekend een spannend moment is.. Rare leraren.
Heb de 1-0 ook gemist, maar zag op twitter dat Miralem hem had gescoort. Fijn voor hem, zo snel naar zijn blessure. moet ook maar eens sopcast downloaden, want zit nu alleen engels commentaar te luisteren zonder beeld.. Word geeekkkkk!
Bedankt grens voor het afnemen van 2 punten.. Tis maar goed dat ik geen voetballer ben, want dan had die vent in de gracht achter zich gelegen
Naomi_Jortje
Geplaatst: 26-09-11 17:34
Alleen als je 'n kleurtje hebt mag je bij de muur staan? Ze moeten 'n uitzondering maken voor Vertonghen, die moet 'n ander pak, dit staat 'm niet Chris kan zo door voor zakenman Als ik Cillessen zo ergens tegen zou komen zou ik 'm zo meenemen
Ja, alleen Vertonghen staat deze kleur gewoon niet Bij Jol vlogen ze altijd in trainingspakkie, maarja, Jol zat zelf ook altijd in z'n trainingspak En ik hoop dat mijn kindermaat trainingspak snel weer binnenkomt
Dit pak staat wel een stuk professioneler dan een trainingspak, dus daar zijn ze op vooruit gegaan! En Blindje lijkt errug dik door de manier waarop hij staat in dat pak
Ik krijg straks 2 shirtjes van een oom die fanatiek Feyenoord is Hij neemt ze mee van vakantie Heeft het er maar moeilijk mee om ze te dragen.
Hahaha ja terwijl die er eigenlijk toch best goed uitziet Aah, arme oom haha Ik had m'n trainingspak woensdag al, maar dat was meer 'n jurk Dus nu krijg ik deze week maat 164 binnen
Ik ben 1.65 Ik heb normaal ook altijd M en ik had dus ook 'n S in mannenmaat, maar dat was niet zo'n succes Dus ik zo opgebeld en die vent: jaa we hebben ook kindermaten, 'n 176 is voor mensen van 1.75.. Dus ik zo: eeeuh, ik ben 10 cm kleiner En heb 't uit trainingspack, dus lichtblauw jack en donkerblauwe broek^^
Ja klopt haha, was mijn verjaardagscadeautje van m'n oom. En daar ben ik blij mee ook, want hij vergat zaterdag te komen toen ik m'n verjaardag vierde Siem, wat doe je bij je broertje?