en ondertussen is de keuken ook al geplaatst
Nu moet er dus opnieuw een vloer bovenop komen, maar dan komen we in de knel met de keuken en drempels..
En we zitten dus nog weken boven ipv dat we terug naar beneden kunnen verhuizen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) dat bij mijn eigen lokatie ook al zoom ik uit tot volledig de hele globe, de LIDL groot vermeld staat omdat dat mijn persoonlijke meest gebruikte reisdoel is denk ik
).Alja schreef:Caira schreef:Ahh Sterre dat is echt knudde vooral als je net begint. Dat soort dingen zijn echt extreem zeldzaam. Fijn dat ze gelijk aankwamen.
Hier plafond dienst en straks opleiding en 2 uur in de auto, jippie…
Dat is echt niet leuk en stressvol
Ik geef meer dan 25 jaar les en vorig jaar voor het eerst gehad dat de ambulance werd gebeld.
Toen had ik al zoiets van ok? Wat nu….
Sterre98 schreef:Sanniejtjuh schreef:Ik “moet” zo longeren, maar zo”n rotwind, zit al half uur moed te verzamelen om naar buiten te gaan
Ik doe met je mee. Moet straks naar mijn bijrijdpaard, eigenaar is op vakantie, dus ik heb nu 4 dagen de zorg over hem, alleen moet ik daarna ook door naar mijn manege om les te geven, en daar heb ik eigenlijk ook nog weinig voor gedaan, en ik kan nu niks doen daarvoor, want ik heb toegezegd om t huis op te ruimen en dat zijn we al een week aanhef uitstellen
wat schrikken hagelslag schreef:Pas der 3de parkeerplaats die ik aanreed kon ik enigszins "fatsoenlijk" na de wc.
Ik krijg nu nog de rillingen van de andere 2 wc's aan de snelweg.
Die waren so fiets![]()
![]()
![]()
![]()
Bah bah bah
Oké bij de 3de ook nog moeten squaten....
Maar hee, niks op de "bril" netjes in de pot.... en ik hoefde niet op de "bril" te zitten
zo moe, zo slecht slapen, zoveel te regelen en een gezondheid die er heel stevig onder begint te lijden. Alweer tandarts gehad en alweer pijn en een dikke wang en nauwelijks kunnen eten (nu hopelijk alleen napijn en een dikke wang daardoor, maar ik loop hier nu sinds voor kerst mee). Hooikoorts in volle gang, de bijwerkingen van de allergie medicatie zijn meer dan stevig. En voorlopig geen uitzicht op enige lucht in bovenstaande. Maar hoe vol te houden. Geen idee voor nu
karuna schreef:Verder hier alleszo moe, zo slecht slapen, zoveel te regelen en een gezondheid die er heel stevig onder begint te lijden. Alweer tandarts gehad en alweer pijn en een dikke wang en nauwelijks kunnen eten (nu hopelijk alleen napijn en een dikke wang daardoor, maar ik loop hier nu sinds voor kerst mee). Hooikoorts in volle gang, de bijwerkingen van de allergie medicatie zijn meer dan stevig. En voorlopig geen uitzicht op enige lucht in bovenstaande. Maar hoe vol te houden. Geen idee voor nu
Absolem schreef:Sterre98 schreef:Monteur in huis, laat de voordeur openstaan.
We hebben 4 katten. Die niet naar buiten komen/mogen. Kat kwijt.
"Ohja moest naar buiten. Heb ze niet gezien"
Dat is wel een beetje je eigen schuld. Je kan er donder op zeggen bij werklui dat ze de deur open laten staan .
Jolliegirl schreef:Shenavallie is volgens jou elke pitbull slecht?
Door dit soort opmerkingen ontstaat er verdeeldheid en haat... En die dieren zijn er weer de dupe van..
Jouw verhaal keur ik niet goed. Die hond moet niet loslopen.
Maar had je net zo getrapt als het een blaffende labradoodle was geweest?
F_T schreef:hagelslag schreef:Pas der 3de parkeerplaats die ik aanreed kon ik enigszins "fatsoenlijk" na de wc.
Ik krijg nu nog de rillingen van de andere 2 wc's aan de snelweg.
Die waren so fiets![]()
![]()
![]()
![]()
Bah bah bah
Oké bij de 3de ook nog moeten squaten....
Maar hee, niks op de "bril" netjes in de pot.... en ik hoefde niet op de "bril" te zitten
Dat is wel oprecht 1 van de allergrootste voordelen van rijden met een camper.
Àltijd je eigen wc bij je![]()
Of je nu moet langs de snelweg of waar dan ook onderweg.
Jolliegirl schreef:Shenavallie is volgens jou elke pitbull slecht?
Door dit soort opmerkingen ontstaat er verdeeldheid en haat... En die dieren zijn er weer de dupe van..
Jouw verhaal keur ik niet goed. Die hond moet niet loslopen.
Maar had je net zo getrapt als het een blaffende labradoodle was geweest?