Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fjordjes schreef:Zou een paasbrunch hebben vandaag bij schoonouders dus gisteren gevraagd hoe laat we worden verwacht. Komt de andere familie pas tussen 15 en 16u. Nou dat noem ik geen brunch meer. Daar had ik niet op gerekend! Zit nog met m'n hond die moet eten en ik wilde om 19u F1 kijken thuis. En dat ik aan het einde van de dag minder kan eten als in de ochtend of middag. Waarom moet alles weer op het laatste moment worden veranderd
Suzanne F. schreef:fjordjes schreef:Zou een paasbrunch hebben vandaag bij schoonouders dus gisteren gevraagd hoe laat we worden verwacht. Komt de andere familie pas tussen 15 en 16u. Nou dat noem ik geen brunch meer. Daar had ik niet op gerekend! Zit nog met m'n hond die moet eten en ik wilde om 19u F1 kijken thuis. En dat ik aan het einde van de dag minder kan eten als in de ochtend of middag. Waarom moet alles weer op het laatste moment worden veranderd
Dan weten ze niet wat een brunch is. Dat is een samenvoegsel van BReakfast en LUNCH. En zit daar dus tussenin. Dus een laat ontbijt of vroege lunch. Om 15-16 is een late lunch en vroeg diner. Geen brunch dus.
Nyaleti schreef:Vanochtend al m'n leuke plannen moeten afzeggen voor een onverwachte bbq bij m'n broer (en daar kom ik niet onderuit). Vervolgens de vraag of wij even de groente regelen. Bijna 2uur in de keuken gestaan en nu super moe en moet dus nog heel wat uren sociaal doen
purny schreef:Of van die mensen die hun auto zo verschrikkelijk asociaal dicht op de jouwe parkeren en dat je heel vaak moet draaien en in zijn achteruit moet gaan.
Ga me steeds meer irriteren aan andere weggebruikers.
boyca schreef:Aan bloembollentoerisme, vandaag meer dan een uur er over gedaan om bij mijn verzorgpaard te komen. Normale route staat sowieso vast (is richting Keukenhof) dus ging via een andere route zodat want daar zag ik geen oranje / rood op google maps. Foutje bedankt meer dan een half uur echt vast gestaan,zat geen beweging in en je kan daar geen kant meer op. Blij als de keukenhof weer dicht is pppfffft.
hagelslag schreef:Daphne__ schreef:Gisteren het een en ander opgehaald om vandaag te gourmetten..
Bedenk ik me net ineens.. De laatste keer dat we dat gedaan hebben, was de stekker van dat ding niet goed en hebben we die weg gegooid..
Nouja, dat scheelt weer een week stank in huis
Bvq aan zetten(natuurlijk niet in huis)
purny schreef:Gewoon in de koekenpan