Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
prompter schreef:MarlindeRooz schreef:Ik wil vrijdag gaan verhuizen en dan wordt het 27 graden en zonnig. En je kan niet met de auto tot het huis komen dus je moet lopen.
Zit je op een eiland of zo? In ieder geval succes alvast, ik ben blij dat je een plekje gevonden hebt

Siggislief schreef:Heb al een tijdje een peesontsteking in de voet (Achillespees)
heb sinds Vrijdag dat ie iedere dag aanwezig is de hele dag.
Vannacht schoot er ook nog eens kramp in, maar dan een pijnlijke kramp..*Zucht.
Straks om 8u ben ik de eerste bij de fysio ben benieuwd.
Gisteren ook al wezen lopen (boodschappen) en de pijn was niet weg na 45/60min.
Themba schreef:Siggislief schreef:Heb al een tijdje een peesontsteking in de voet (Achillespees)
heb sinds Vrijdag dat ie iedere dag aanwezig is de hele dag.
Vannacht schoot er ook nog eens kramp in, maar dan een pijnlijke kramp..*Zucht.
Straks om 8u ben ik de eerste bij de fysio ben benieuwd.
Gisteren ook al wezen lopen (boodschappen) en de pijn was niet weg na 45/60min.
Daar zit ik nu ook voor precies hetzelfde. Hopelijk laat die vandaag de naalden liggen.
xPabloBokt schreef:Ga stoppen bij de manege omdat ik het welzijn van de paarden daar niet goed vind, maar heb me net toch wel echt even een potje heel hard zitten huilen omdat ik mijn vaste paard zo ongelooflijk ga missen.. mijn lieve merrie, mijn grote knuffel, mijn alleskunnertje..
Echt, als ik nu toch rijk was.. dan stond ze morgen in mijn spreekwoordelijke achtertuin.
fjordjes schreef:Printers.. Ik haat die Idingen, ze doen nooit wat ik wil. Dat ding beslist zelf wanneer de inkt op is terwijl er nog inkt in zit. En als ik hem terug klik zegt ie niet detecteerbaar terwijl ik gewoon dezelfde gebruikt.