Urbanus schreef:![]()
Nee, ik heb met Secret Santa een tegoedbon voor een python gekregen, maar heb het terrarium voor mn verjaardag gekregen. Op de slang moet ik nog even wachten
Oh gaaf zeg!

Houten is dit weekend he, pythons zat

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lugea schreef:Ik erger me even enorm aan m’n oma. Vorige week is mijn moeder overleden en nu probeert m’n oma me constant in de put te praten. M’n vader, broertje en ik doen ons best om ondanks het grote verdriet gewoon weer wat dingen op te pakken (boodschappen doen, lekker wandelen met de honden, eten bij vrienden, …), maar ze kan dat op de een of andere manier niet begrijpen en hangt alleen maar in die negativiteit. Je kan daar niet binnenkomen of ze begint al met “Je zal je wel rot voelen” of “Ik vraag maar niet hoe het gaat, want je voelt je vast heel slecht” of “Waarom moet dit jullie overkomen” … Dat soort dingen helpen niet en ik ga mezelf echt niet de hele dag overstuur zitten maken.
Fly_high schreef:Urbanus schreef:![]()
Nee, ik heb met Secret Santa een tegoedbon voor een python gekregen, maar heb het terrarium voor mn verjaardag gekregen. Op de slang moet ik nog even wachten
Oh gaaf zeg!
Houten is dit weekend he, pythons zat
Lugea schreef:Ik erger me even enorm aan m’n oma. Vorige week is mijn moeder overleden en nu probeert m’n oma me constant in de put te praten. M’n vader, broertje en ik doen ons best om ondanks het grote verdriet gewoon weer wat dingen op te pakken (boodschappen doen, lekker wandelen met de honden, eten bij vrienden, …), maar ze kan dat op de een of andere manier niet begrijpen en hangt alleen maar in die negativiteit. Je kan daar niet binnenkomen of ze begint al met “Je zal je wel rot voelen” of “Ik vraag maar niet hoe het gaat, want je voelt je vast heel slecht” of “Waarom moet dit jullie overkomen” … Dat soort dingen helpen niet en ik ga mezelf echt niet de hele dag overstuur zitten maken.
Fly_high schreef:Urbanus schreef:Eerst moeten Adolf en Eva een ren in de tuin hebben en naar buiten kunnen
Mijn katerbrein is eerst vastgelopen op de gedachte dat het je kinderen moeten zijnMet een tikje opmerkelijke namen. Die blijkbaar buiten in een ren worden gehouden but who am I to judge.
Fly_high schreef:Urbanus schreef:Eerst moeten Adolf en Eva een ren in de tuin hebben en naar buiten kunnen
Mijn katerbrein is eerst vastgelopen op de gedachte dat het je kinderen moeten zijnMet een tikje opmerkelijke namen. Die blijkbaar buiten in een ren worden gehouden but who am I to judge.
Lugea schreef:Bedankt allemaal!Bij m’n oma zit het glas altijd al half leeg in plaats van half vol, maar in dit soort situaties is het extra lastig dat ze dit ook op mij/ons projecteert. Prima dat zij ervoor kiest om hele dagen op bed te gaan liggen met de gordijnen dicht, maar ik ga dat gewoon echt niet doen want dat helpt me niet. En dat wilde m’n moeder ook absoluut niet.
Siersma schreef:prompter schreef:Aan mensen die een compleet leven bij elkaar fantaseren. En er vooralsnog mee weg lijken te komen.
Dit heeft mij een vriendschap gekost in het verleden
xPabloBokt schreef:Fly_high schreef:"Eerst moeten Adolf en Eva een ren in de tuin hebben en naar buiten kunnen"
Volgensmij zijn dit haar konijnen
Fly_high schreef:xPabloBokt schreef:
Volgensmij zijn dit haar konijnen
Jaaaa daar ben ik uiteindelijk ook op gekomen, klinkt ook logischermaar het heeft ff geduurd
![]()
Hier gaan binnenkonijnen btw prima met de slang. Ik zou ze alleen niet bij elkaar laten maar dat vooral omdat ik bang ben dat de slang opgegeten wordtkonijnen zijn terror