Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-23 15:33

Urbanus schreef:
:')

Nee, ik heb met Secret Santa een tegoedbon voor een python gekregen, maar heb het terrarium voor mn verjaardag gekregen. Op de slang moet ik nog even wachten :(

Oh gaaf zeg! :D

Houten is dit weekend he, pythons zat :))

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-23 15:35

Lugea schreef:
Ik erger me even enorm aan m’n oma. Vorige week is mijn moeder overleden en nu probeert m’n oma me constant in de put te praten. M’n vader, broertje en ik doen ons best om ondanks het grote verdriet gewoon weer wat dingen op te pakken (boodschappen doen, lekker wandelen met de honden, eten bij vrienden, …), maar ze kan dat op de een of andere manier niet begrijpen en hangt alleen maar in die negativiteit. Je kan daar niet binnenkomen of ze begint al met “Je zal je wel rot voelen” of “Ik vraag maar niet hoe het gaat, want je voelt je vast heel slecht” of “Waarom moet dit jullie overkomen” … Dat soort dingen helpen niet en ik ga mezelf echt niet de hele dag overstuur zitten maken.

Och jeetje! Gecondoleerd en veel sterkte met het verlies van je moeder! Rot dat je oma zo doet... zit je niet op te wachten zo vol in het verdriet

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-23 15:36

Fly_high schreef:
Urbanus schreef:
:')

Nee, ik heb met Secret Santa een tegoedbon voor een python gekregen, maar heb het terrarium voor mn verjaardag gekregen. Op de slang moet ik nog even wachten :(

Oh gaaf zeg! :D

Houten is dit weekend he, pythons zat :))

Eerst moeten Adolf en Eva een ren in de tuin hebben en naar buiten kunnen :=

Lugea, wat naar! Gecondoleerd :knuffel:

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-23 15:39

Lugea schreef:
Ik erger me even enorm aan m’n oma. Vorige week is mijn moeder overleden en nu probeert m’n oma me constant in de put te praten. M’n vader, broertje en ik doen ons best om ondanks het grote verdriet gewoon weer wat dingen op te pakken (boodschappen doen, lekker wandelen met de honden, eten bij vrienden, …), maar ze kan dat op de een of andere manier niet begrijpen en hangt alleen maar in die negativiteit. Je kan daar niet binnenkomen of ze begint al met “Je zal je wel rot voelen” of “Ik vraag maar niet hoe het gaat, want je voelt je vast heel slecht” of “Waarom moet dit jullie overkomen” … Dat soort dingen helpen niet en ik ga mezelf echt niet de hele dag overstuur zitten maken.

Wat ontzettend naar. Dit is inderdaad begrijpelijk niet wat je nodig hebt. Je kunt wel de hele dag binnen zitten en tegen de muren op lopen maar daar heb je niets aan. Je moet gewoon doen waar jij zelf je goed bij voelt.

Alsnog natuurlijk ontzettend veel sterkte gewenst. :knuffel:

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-23 15:39

Lugea schreef:

Heel veel sterkte :knuffel:

Het lijkt wel of haar eigen gevoel voor iedereen precies zo moet zijn.
Niet Beseffende dat iedereen op een eigen manier rouwt.

Lugea

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-23 15:55

Bedankt allemaal! :+: Bij m’n oma zit het glas altijd al half leeg in plaats van half vol, maar in dit soort situaties is het extra lastig dat ze dit ook op mij/ons projecteert. Prima dat zij ervoor kiest om hele dagen op bed te gaan liggen met de gordijnen dicht, maar ik ga dat gewoon echt niet doen want dat helpt me niet. En dat wilde m’n moeder ook absoluut niet.

denisesilver

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-23 16:00

Gecondoleerd lugea. De draad van het dagelijks leven weer oppakken is inderdaad het beste. Voorkomt dat je in een neerwaartse spiraal terecht komt. Dikke knuffel :(:)

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-23 16:01

Sterkte gewenst. Het is een nare situatie. Hou je maar vast aan je moeders gedachte. En heb een beetje compassie met je oma; zij heeft ook verdriet. Dat kan je gerust zeggen hoor. Jouw verdriet en dat van je oma zijn verschillend in hoe het zich uit. En dat is niet slecht of zo. Het is wat het is.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-23 16:12

Urbanus schreef:

Mijn katerbrein is eerst vastgelopen op de gedachte dat het je kinderen moeten zijn _O- Met een tikje opmerkelijke namen. Die blijkbaar buiten in een ren worden gehouden but who am I to judge.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-23 16:31

Fly_high schreef:
Urbanus schreef:

Mijn katerbrein is eerst vastgelopen op de gedachte dat het je kinderen moeten zijn _O- Met een tikje opmerkelijke namen. Die blijkbaar buiten in een ren worden gehouden but who am I to judge.

Mijn vrijdagmiddagbrein sluit zich hierbij aan :')

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-23 16:33

Zo veel te doen
Zo veel tijd

Zoooooooo weinig zin

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-23 16:33

Sterkte Lugea! Ik denk dat het heel goed is om gewoon te doen wat voor jou goed voelt

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-23 16:42

Fly_high schreef:
Urbanus schreef:

Volgensmij zijn dit haar konijnen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-23 16:47

De aangekondigde stakingen. Zal ik maar gelijk kappen met mijn stage?

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-23 16:52

PostNL. Heb met de verzender afgesproken dat het pakket op tijd in de week aangetekend wordt verzonden omdat het naar m’n werk wordt gestuurd (ik woon op een boot dus thuisbezorgen is geen optie) en ik hiermee vermijd dat het op zaterdag wordt bezorgd. Dan is het pand dicht. Ik heb liever niet dat het naar een pakketpunt gaat want de pakketpunten hier het dichtst bij zijn van die vage tabaksshops. Heeft PostNL natuurlijk bij dit pakket een enorme vertraging en staat ie nu gepland op, jawel, zaterdag. Dus die komt gegarandeerd bij zo’n vage winkel terecht. Nu maar hopen dat het goed gaat komen.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-23 16:54

Lugea schreef:
Bedankt allemaal! :+: Bij m’n oma zit het glas altijd al half leeg in plaats van half vol, maar in dit soort situaties is het extra lastig dat ze dit ook op mij/ons projecteert. Prima dat zij ervoor kiest om hele dagen op bed te gaan liggen met de gordijnen dicht, maar ik ga dat gewoon echt niet doen want dat helpt me niet. En dat wilde m’n moeder ook absoluut niet.

Gecondoleerd en sterkte. En idd, doen wat jij zelf wilt. Iedereen rouwt op zijn eigen manier en als iets jou niet helpt moet je het niet doen. Wel heel vervelend van oma :(:)

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-23 16:57

Siersma schreef:
prompter schreef:
Aan mensen die een compleet leven bij elkaar fantaseren. En er vooralsnog mee weg lijken te komen.

Dit heeft mij een vriendschap gekost in het verleden

Same, maar meer dan 1 vriendschap, want onze gezamenlijke vriendengroep geloofde haar.

Lugea, gecondoleerd. Doe vooral waar jij je goed bij voelt.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-23 17:32

xPabloBokt schreef:
Fly_high schreef:
"Eerst moeten Adolf en Eva een ren in de tuin hebben en naar buiten kunnen := "

Jaaaa daar ben ik uiteindelijk ook op gekomen, klinkt ook logischer :P maar het heeft ff geduurd :=

Hier gaan binnenkonijnen btw prima met de slang. Ik zou ze alleen niet bij elkaar laten maar dat vooral omdat ik bang ben dat de slang opgegeten wordt :') konijnen zijn terror

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-23 17:37

Fly_high schreef:
xPabloBokt schreef:

Jaaaa daar ben ik uiteindelijk ook op gekomen, klinkt ook logischer :P maar het heeft ff geduurd :=

Hier gaan binnenkonijnen btw prima met de slang. Ik zou ze alleen niet bij elkaar laten maar dat vooral omdat ik bang ben dat de slang opgegeten wordt :') konijnen zijn terror

Afbeelding

:Y)

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-23 17:53

Adolf en Eva zijn ook geen goede namen voor kinderen.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-23 17:56

Waarom niet?
:+

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-23 18:35

Bovenbuurman die in zijn eigen wereld zit en muziek zo hard heeft dat ik de hele tekst kan horen.

Verder prima buurman, alleen op dit ding zitten we niet op hetzelfde level…

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-23 18:42

Hier zijn er best veel Eva’s en dan zitten we ook nog tegen de Duitse grens :+

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-23 18:44

Dat mijn werkgever er nogal lang over doet vandaag om mijn salaris te storten.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-23 19:15

Gecondoleerd Luega, je hebt gelijk hoor. Rouwen doet iedereen op zijn eigen manier. Heel veel sterkte :knuffel:

Mijn ergernis is dat ik op weg naar huis mij in de auto kapot schrok… Een voorganger had aan de achterkant van de bestuurdersstoel een scream masker hangen. Het was maar goed dat het nog niet donker was, anders had ik waarschijnlijk een gil geslaakt :')