Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pikkepor schreef:Ooh sorry Megane! Dan heb ik jouw berichtje gemistMaar echt mega bedankt! Echt heel leuk gedaan!
kind heeft dr muts meteen in gebruik genomen!
@Jodym![]()
Jeeeeeej!
Ik zat echt op het puntje van mijn stoel![]()
En ik ben een belangrijke notitie vergeten... dat reageerbuisje is geen zand maar een cadeauAls je een liter (warme) melk toevoegde kun je er lekker warme chocolademelk mee maken!
![]()
Je had me ook kunnen vinden als je van het labeltje dat aan de tas zit (dus #oneofakip) op instagram gezocht had!
Ik hoop dat je blij bent met je cadeautjes en er vooral veel gebruik van gaat maken. En anders geef het gerust door aan iemand anders!
Tanya schreef:Linnie050 schreef:Tanya wat is jouw achternaam?
Ha ja sorry die ga ik niet online zettentanya is al opvallend genoeg.
Heb wel een extra hint gehad…
[ [url=m/4xCDiV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo even beter naar kijken
Lous schreef:Goldenarrow ben jij mijn SS?
Ik kreeg net nog een extra hint van iemand dat de slangen te maken hadden met een beroep…
Bleek dat ik dus heel lang verkeerd te hebben gezocht, terwijl het antwoord al jaren continu onder mijn neus heeft gelegen.
Oftewel de slangen in het easculaap wat met een medisch beroep te maken heeft…
Toen vielen er al een paar af… en de overige hints klopte ook.
Linnie050 schreef:Ja snap ik
Misschien via de pb
Ik las in 1 van de hints je achternaam komt er bijna in voor.
Of die van je ss... vandaar mijn vraag.
Maar je krijgt dus steeds F A als letters met al je hints.
Tanya schreef:Hmm wel met dat Arabische woord, do re mi, Frankrijk (denk ik) en nu die deo’s… maar het woord getallen kan ik er nog niet aan matchen. Maar oke Fa dus.
Dan ga ik een gok doen: flying_angel, ben jij mijn santa?
Edit:
Ik zie dat jij meedoet in het tellen topic. Ok jij moet het wel zijnplease
Flying_Angel schreef:Tanya schreef:Hmm wel met dat Arabische woord, do re mi, Frankrijk (denk ik) en nu die deo’s… maar het woord getallen kan ik er nog niet aan matchen. Maar oke Fa dus.
Dan ga ik een gok doen: flying_angel, ben jij mijn santa?
Edit:
Ik zie dat jij meedoet in het tellen topic. Ok jij moet het wel zijnplease
Jaaaa!It’s me!
1. Getallen, inderdaad het teltopic
2. Het Arabische teken was FA
3. Die HTML-code was FA
4. Do-re-mi-FA…
5. De Franse plaats was FA
Daarna het plaatje met de FA-deo en ik weet niet of je die andere ook nog had ontvangen? Plaatje van the football association en een kinderboek ‘Fly’.
goldenarrow schreef:Banyu schreef:Goldenarrow ben jij mijn sss?
Via pb tip gekregen over de foto dat ie schijnbaar Isaac newton heet. En in zoek geschiedenis van jou berichten je kat, met zijn vernoemde naam.
JaaaaIk dacht dat Google Lens wel zou werken, maar niet dus
Lous schreef:Banyu schreef:Goldenarrow ben jij mijn sss?
Via pb tip gekregen over de foto dat ie schijnbaar Isaac newton heet. En in zoek geschiedenis van jou berichten je kat, met zijn vernoemde naam.
Chips, dat word weer verder zoeken, want de andere hints klopten ook