Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rambogirl

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 13:05

Irritatie 1:
Laatste dag werken voor mn vakantie.
T is enorm druk, dat ik t zelfs sneu vind voor mn collega's dat ik toch echt op vakantie ga.

Irritatie 2:
Reclame van CSU.
Vind accenten en dialecten helemaal niet erg, maar ik verstond werkelijk geen reet van wat die man nu eigenlijk zei.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 13:08

Dat ik altijd tijdens het wandelen met mijn hond het laatste liedje wat in de auto op de radio was in m'n hoofd heb. Heb ik 1 tot 2 uur exact hetzelfde stomme deuntje op repeat, top :roll:

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 13:21

Pff, ik heb eindelijk mn bestelling binnen die ik met de cadeaubon van m'n werk betaald had.

Nooit een bevestigingsmail gehad van de bestelling helaas. Wel een kortingscode gekregen vanwege de vertraging door het warme weer (fair enough, het gaat om chocola). Mailen kunnen ze dus blijkbaar wel.

Maak ik net het doosje open.. Heb ik niet eens de juiste reep en toppings gekregen -O- Ik had witte chocola besteld, maar ik heb melk/puur gekregen. En er zitten hazelnoten op, die ik al zeker niet besteld heb want die lust ik niet. De overige toppings kloppen wel.

De teleurstelling is echt massive :') Kan ook geen contact krijgen met het bedrijf dus geen idee hoe ik dit nu ga aanpakken??

Ik zit nu met een reep chocola die niet naar mijn wens is, terwijl ik zo'n zin had in die reep ;( _O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 13:35

Captain schreef:
Ik moet dit soort dingen lezen:

"During flight preparation, the flight crew will also take (high) obstacles within the operating site into account.
Therefore, the height of the highest will always be an obstacle within the operating site that are searched
for/confirmed. In operations above and along highways, the operating site will in many cases fill the highway itself
with a “buffer” around this, also within this operating site will prior to the flight the highest obstacle can be identified."

Google Translate much.

Ben jij Engels lerares?

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 13:39

Nee.. :') Ik geef vergunningen uit voor het vliegen met [***].

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 13:50

Captain schreef:
Nee.. :') Ik geef vergunningen uit voor het vliegen met drones.

Geef die persoon a.u.b. geen vergunning :').

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 13:51

Lol, ik snapte er al geen snars van, met de extra informatie dat het over drones gaat snap ik er nog steeds geen snars van

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 14:23

Les: geen dlones kopen op Ali

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 14:36

Mag ik pls vliegen met een drone?

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 14:37

Uitslag hooianalyse, suikergehalte 11% -O-

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 14:43

Ik wacht al sinds mei 2021 op een pakketje met pre orders.
Vandaag is die eindelijk geleverd, maar precies in de week dat ik niet thuis ben.
Nu moet ik wachten tot volgende week om hem open te maken! ;( ik ben klaaaar met wachten!

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 14:44

Urbanus schreef:
Mag ik pls vliegen met een [***]?

Dit soort mailtjes krijg ik dus elke dag. :')

"Hallo ik ben Harry en ik wil daar en daar vliegen, ik weet dat dat niet mag maar ik moet echt iets heel belangrijks filmen en ben maar een paar minuten in de lucht. Alstublieft."

:')

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 15:08

Eindelijk iemand van woningbouw gesproken ivm overlast. Heeft maar 2,5 week geduurd, terwijl ze aan de telefoon aangaven er haast mee te maken.

Ik vind 2,5 week niet echt snel :+

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 16:15

Captain schreef:
Urbanus schreef:
Mag ik pls vliegen met een drone?

Dit soort mailtjes krijg ik dus elke dag. :')

"Hallo ik ben Harry en ik wil daar en daar vliegen, ik weet dat dat niet mag maar ik moet echt iets heel belangrijks filmen en ben maar een paar minuten in de lucht. Alstublieft."

:')

Hoi Harry,

Steek de drone in je hol.

Gr gr Captain

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 16:16

_O-

Dat denk ik soms wel ja. :))

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 16:30

Misschien logisch hoor. Maar ik zie soms mensen op vakantie met een drone filmpjes maken, mag dat dan niet als ze geen toestemming hebben?

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 16:32

Niet iedereen heeft een vergunning nodig, het is afhankelijk van het soort vlucht wat je maakt en de locatie. Men kan dus prima vliegen zonder vergunning. :j

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 16:39

Voor het aller eerst een werk irritatie!

Ze hebben me zo prachtig ingeroosterd, dat ik in oktober 20 uur te kort kom :')
Nope! Gaan we niet doen!! :')
Laatst bijgewerkt door maralyn op 14-09-22 17:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 16:54

Dat Marlinde geen foto's plaatst van haar kale vriend, alleen maar van de omgeving. ;(

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 17:20

Telpeva schreef:
Castilja schreef:
Ik heb eens in de zoveel tijd enorm veel last van mijn maag; constant het gevoel alsof iemand net een basketbal in m'n buik heeft gegooid en word er drie keer per nacht van wakker. Gebruik een oliebol aan ibuprofen omdat ik anders gewoon echt niets waard ben -O-

Ibuprofen kan ook buikklachten veroorzaken, volgens mij helemaal wanneer je grotere hoeveelheden neemt en zonder maagbeschermers. Is geen kritiek overigens maar misschien iets om in gedachten te houden :) Beterschap in elk geval! :knuffel:
Ps wanneer ik echt veel pijn heb doe ik een max hoeveelheid paracetamol en kleinere hoeveelheid nsaids combineren, dat werkt voor mij effectiever als enkel veel nsaid pijnstillers nemen. Scheelt bijwerkingen.
Misschien heb je wat aan deze link:
https://kennisbank.serviceapotheek.nl/a ... jnstillers
Bij twijfel zou ik wel langs gaan bij de huisarts, het klinkt niet goed als je zomaar zoveel pijn hebt.

Hier geen ergernissen verder, ik heb wel spontaan pumpkin spice latte cravings maar er is geen starbucks in de buurt... huilie

@Shenavallie; Reflux dachten ze eerst inderdaad, maar zowel omeprazol als antagel bracht niet echt verbetering. Uiteindelijk heeft het de naam 'dyspepsie' gekregen; soort functionele maagklachten/spijsvertering problemen. Thx voor je tips tho!!! :)

En no worries Telpeva, las het ook zeker niet als aanval. Sterker nog; ik weet zelfs dat het absoluut niet goed is om zoveel pijnstilling zonder bescherming te nemen maar ik doe het omdat het gewoon echt niet anders kan. :( Op hele slechte dagen kan ik alleen maar krom van de pijn in bed liggen helaas. Gelukkig komt het niet bijster vaak voor dat het zo heftig is. Ik ga de link wel even bekijken! Dank <3

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 17:23

Je weet wel zeker dat je geen galblaas problemen hebt? Dat veroorzaakt namelijk ook hele heftige buikpijn aanvallen vooral s’nachts.

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 17:24

Castilja, heb je iberogast? Is hier echt een wondermiddel

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 17:25

Captain schreef:
Dat Marlinde geen foto's plaatst van haar kale vriend, alleen maar van de omgeving. ;(

Hij draagt de hele tijd een muts. ;(

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 17:34

Ineke2 schreef:
Je weet wel zeker dat je geen galblaas problemen hebt? Dat veroorzaakt namelijk ook hele heftige buikpijn aanvallen vooral s’nachts.

Hmmm daar heb ik nooit over gehoord, vroegâh in onderzoek van 't ziekenhuis ook niet meegenomen of iets.. ik zal eens checken of die klachten overeen komen!

Iberogast kan ik me eigenlijk niet herinneren of ik dat eens heb geprobeerd, maar wel een handige om eens te doen misschien :)

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 19:24

poedersuiker Facebook, iedere keer schiet ie terug omhoog als ik een nieuwsbericht heb gelezen of even van de app ga en weer terug.