Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Captain schreef:Ik moet dit soort dingen lezen:
"During flight preparation, the flight crew will also take (high) obstacles within the operating site into account.
Therefore, the height of the highest will always be an obstacle within the operating site that are searched
for/confirmed. In operations above and along highways, the operating site will in many cases fill the highway itself
with a “buffer” around this, also within this operating site will prior to the flight the highest obstacle can be identified."
Google Translate much.
Captain schreef:Urbanus schreef:Mag ik pls vliegen met een drone?
Dit soort mailtjes krijg ik dus elke dag.
"Hallo ik ben Harry en ik wil daar en daar vliegen, ik weet dat dat niet mag maar ik moet echt iets heel belangrijks filmen en ben maar een paar minuten in de lucht. Alstublieft."
Telpeva schreef:Castilja schreef:Ik heb eens in de zoveel tijd enorm veel last van mijn maag; constant het gevoel alsof iemand net een basketbal in m'n buik heeft gegooid en word er drie keer per nacht van wakker. Gebruik een oliebol aan ibuprofen omdat ik anders gewoon echt niets waard ben
Ibuprofen kan ook buikklachten veroorzaken, volgens mij helemaal wanneer je grotere hoeveelheden neemt en zonder maagbeschermers. Is geen kritiek overigens maar misschien iets om in gedachten te houdenBeterschap in elk geval!
Ps wanneer ik echt veel pijn heb doe ik een max hoeveelheid paracetamol en kleinere hoeveelheid nsaids combineren, dat werkt voor mij effectiever als enkel veel nsaid pijnstillers nemen. Scheelt bijwerkingen.
Misschien heb je wat aan deze link:
https://kennisbank.serviceapotheek.nl/a ... jnstillers
Bij twijfel zou ik wel langs gaan bij de huisarts, het klinkt niet goed als je zomaar zoveel pijn hebt.
Hier geen ergernissen verder, ik heb wel spontaan pumpkin spice latte cravings maar er is geen starbucks in de buurt... huilie
Ineke2 schreef:Je weet wel zeker dat je geen galblaas problemen hebt? Dat veroorzaakt namelijk ook hele heftige buikpijn aanvallen vooral s’nachts.