Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rien10 schreef:Urbanus schreef:Ik ben echt een koe, nu zie ik het
Ik vind Forum voor Democratie eng. Heel eng.
hahahatsjoe schreef:Ik heb gestemd. Op Thierry. Zou ik normaal nooit van zijn leven doen maar het is de enige in wie ik een klein beetje vertrouwen heb op dit moment. BVNL was in coronatijd degene die zijn mond open trok, maar nu ook niet meer.
CupCakes_ schreef:Heb ik misschien in de bus op de terugweg van Waailand met een random jongen erover gehad dat we beide zin hadden? Misschien.
Was die random jongen misschien een vriend uit de vriendengroep van een van mijn exen? Ook misschien.
Krijg ik nu allemaal appjes van deze jongen wanneer ik tijd heb? Misschien.
Waarom is mijn dronken ik zo
Mo_86 schreef:Ik heb enige tijd geleden een vrij dure designer tas voor mezelf gekocht maar nog niet het lef gehad m te gaan gebruiken omdat ik weet dat m’n man dit merk en dus ook de waarde van dit merk kent en dat dat gegarandeerd een echtelijke ruzie oplevert. Want toch wel heel erg duur en het is nou bepaald niet dat ik nooit iets voor mezelf koop. Conflict vermijdend much. Ik weet ook dat ik het leed voor hem ‘verzacht’ als ik hem dan ook een mooi cadeau geef. Mijn oplossing: mijn tas zal onder de kerstboom komen te liggen en voor hem heb ik een smartwatch gekocht. Die wil hij al een tijdje, de vorige is ie verloren en ondanks dat ie is blijven roepen dat ie geen nieuwe nodig heeft weet ik ook hoe pijnlijk dit onderwerp nog steeds is. Maar hij geeft niet graag geld aan zichzelf uit dus heeft ook nooit een nieuwe gekocht om die reden. De echte reden dat ie dus nu een nieuwe krijgt is een beetje omdat ik hem het gun maar vooral om die tas te ‘verantwoorden’. I regret nothing.
CupCakes_ schreef:Heb ik misschien in de bus op de terugweg van Waailand met een random jongen erover gehad dat we beide zin hadden? Misschien.
Was die random jongen misschien een vriend uit de vriendengroep van een van mijn exen? Ook misschien.
Janine1990 schreef:CupCakes_ schreef:Heb ik misschien in de bus op de terugweg van Waailand met een random jongen erover gehad dat we beide zin hadden? Misschien.
En hoe is het met je achterbuurjongen???
nicole_floor schreef:hahahatsjoe schreef:Ik heb gestemd. Op Thierry. Zou ik normaal nooit van zijn leven doen maar het is de enige in wie ik een klein beetje vertrouwen heb op dit moment. BVNL was in coronatijd degene die zijn mond open trok, maar nu ook niet meer.
Het zou mijn keuze niet zijn. Maar iedereen heeft toch het recht om zelf te bepalen waar die op stemd en als jij je er goed bij voelt.
Mo_86 schreef:Ik heb enige tijd geleden een vrij dure designer tas voor mezelf gekocht maar nog niet het lef gehad m te gaan gebruiken omdat ik weet dat m’n man dit merk en dus ook de waarde van dit merk kent en dat dat gegarandeerd een echtelijke ruzie oplevert. Want toch wel heel erg duur en het is nou bepaald niet dat ik nooit iets voor mezelf koop. Conflict vermijdend much. Ik weet ook dat ik het leed voor hem ‘verzacht’ als ik hem dan ook een mooi cadeau geef. Mijn oplossing: mijn tas zal onder de kerstboom komen te liggen en voor hem heb ik een smartwatch gekocht. Die wil hij al een tijdje, de vorige is ie verloren en ondanks dat ie is blijven roepen dat ie geen nieuwe nodig heeft weet ik ook hoe pijnlijk dit onderwerp nog steeds is. Maar hij geeft niet graag geld aan zichzelf uit dus heeft ook nooit een nieuwe gekocht om die reden. De echte reden dat ie dus nu een nieuwe krijgt is een beetje omdat ik hem het gun maar vooral om die tas te ‘verantwoorden’. I regret nothing.
hahahatsjoe schreef:Precies. Eerlijk gezegd heb ik ook een soort statement willen maken want wat gebeurde, dat hij met een paraplu geslagen werd en eerst met die jongen op de foto ging en vervolgens met een flesje geslagen werd, ik vind het niet kunnen, deed me aan Pim Fortuyn denken. En dat mag nooit weer gebeuren.
Kaitlyn schreef:Zo heb ik pas nog een wedstrijdjasje gekocht, terwijl ik momenteel niet eens wedstrijden rijd. Maar die kleur wilde ik zo graag, en was niet meer in productie. En dat jasje heb ik dus heel schijnheilig tussen mijn andere wedstrijdjasjes gehangen onder het mom "was er al".
Kaitlyn schreef:Ik laat bewust pakketten op pakketpunten soms afgeven, zodat ik die daar kan ophalen en naar binnen sleep als hij er niet is. Die worden dan al uitgepakt in de auto, doos in de (openbare) container, kaartjes eraf en gewoon keurig in de wasmand. Hij heeft echt totaal geen problemen mee als ik dingen koop, maar vind het zelf soms gewoon een beetje uit de hand lopen.