Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cer

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-23 17:35

je kunt er routines inzetten, of was je dat al van plan? 8-)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-23 17:37

WAT? Leer mij dit!

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-23 17:44

Kan ik niet, ik heb het uitgezet.. ik kreeg steeds een hartverzakking van dat apparaat _O-

maar iemand gaat het vertellen, ik weet het zeker :D :')
vraag het aan de nest, als je m geinstalleerd hebt.. :')

Soepblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-23 18:20

rien10 schreef:
Urbanus schreef:
Ik ben echt een koe, nu zie ik het :')

Ik vind Forum voor Democratie eng. Heel eng.

Eens; Ondanks dat we van onderwerp zijn veranderd wil ik er toch nog even op inhaken vanwege een "incident" zojuist - ik moest over de dam omdat dat op m'n looproute ergens heen lag waar een dikke FVD bus stond (met ik verwacht thierry erin).

Ik ben in de minuut dat het me koste om "over te steken" precies vier keer lastig gevallen door het volk (lees: enge mannetjes met een andrew tate complex) wat zich daar had verzameld, nog exclusief de mannetjes geteld die expres op je pad gaan lopen en provocerend niet uit de weg willen gaan.

Wanneer je op Thierry stemt, stem je met dat soort volk mee. Bah.

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-23 19:25

Heb ik misschien in de bus op de terugweg van Waailand met een random jongen erover gehad dat we beide zin hadden? Misschien.
Was die random jongen misschien een vriend uit de vriendengroep van een van mijn exen? Ook misschien.

Krijg ik nu allemaal appjes van deze jongen wanneer ik tijd heb? Misschien.

Waarom is mijn dronken ik zo _O-

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-23 20:15

hahahatsjoe schreef:
Ik heb gestemd. Op Thierry. Zou ik normaal nooit van zijn leven doen maar het is de enige in wie ik een klein beetje vertrouwen heb op dit moment. BVNL was in coronatijd degene die zijn mond open trok, maar nu ook niet meer.

Het zou mijn keuze niet zijn. Maar iedereen heeft toch het recht om zelf te bepalen waar die op stemd en als jij je er goed bij voelt.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-23 20:16

Heb ik een megafoute kerstlegging besteld op Ali? Jawel.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-23 20:16

Er loopt een verkiezingstopic. Ga lekker daarheen.

Cupcakes bij "Waailand" ging het al mis :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-23 20:19

CupCakes_ schreef:
Heb ik misschien in de bus op de terugweg van Waailand met een random jongen erover gehad dat we beide zin hadden? Misschien.
Was die random jongen misschien een vriend uit de vriendengroep van een van mijn exen? Ook misschien.

:') ohhhhhhhhh

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-23 20:32

Ik heb enige tijd geleden een vrij dure designer tas voor mezelf gekocht maar nog niet het lef gehad m te gaan gebruiken omdat ik weet dat m’n man dit merk en dus ook de waarde van dit merk kent en dat dat gegarandeerd een echtelijke ruzie oplevert. Want toch wel heel erg duur en het is nou bepaald niet dat ik nooit iets voor mezelf koop. Conflict vermijdend much. Ik weet ook dat ik het leed voor hem ‘verzacht’ als ik hem dan ook een mooi cadeau geef. Mijn oplossing: mijn tas zal onder de kerstboom komen te liggen en voor hem heb ik een smartwatch gekocht. Die wil hij al een tijdje, de vorige is ie verloren en ondanks dat ie is blijven roepen dat ie geen nieuwe nodig heeft weet ik ook hoe pijnlijk dit onderwerp nog steeds is :') . Maar hij geeft niet graag geld aan zichzelf uit dus heeft ook nooit een nieuwe gekocht om die reden. De echte reden dat ie dus nu een nieuwe krijgt is een beetje omdat ik hem het gun maar vooral om die tas te ‘verantwoorden’. I regret nothing.

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-23 20:39

Waailand is altijd een kei mooi feestje. Dit jaar weer. Mijn dronken-ik moet stoppen met domme dingen doen en zeggen. Al was ik misschien ook wel redelijk op puberaal pad.
_O- _O-

@mo86, geweldige beredenering!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-23 21:12

Mo_86 schreef:
Ik heb enige tijd geleden een vrij dure designer tas voor mezelf gekocht maar nog niet het lef gehad m te gaan gebruiken omdat ik weet dat m’n man dit merk en dus ook de waarde van dit merk kent en dat dat gegarandeerd een echtelijke ruzie oplevert. Want toch wel heel erg duur en het is nou bepaald niet dat ik nooit iets voor mezelf koop. Conflict vermijdend much. Ik weet ook dat ik het leed voor hem ‘verzacht’ als ik hem dan ook een mooi cadeau geef. Mijn oplossing: mijn tas zal onder de kerstboom komen te liggen en voor hem heb ik een smartwatch gekocht. Die wil hij al een tijdje, de vorige is ie verloren en ondanks dat ie is blijven roepen dat ie geen nieuwe nodig heeft weet ik ook hoe pijnlijk dit onderwerp nog steeds is :') . Maar hij geeft niet graag geld aan zichzelf uit dus heeft ook nooit een nieuwe gekocht om die reden. De echte reden dat ie dus nu een nieuwe krijgt is een beetje omdat ik hem het gun maar vooral om die tas te ‘verantwoorden’. I regret nothing.

Ik voel me zo geïnspireerd nu!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-23 22:51

CupCakes_ schreef:

En hoe is het met je achterbuurjongen??? <<)

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-23 23:54

Janine1990 schreef:
CupCakes_ schreef:

En hoe is het met je achterbuurjongen??? <<)

Daar is het op zijn tijd nog gezellig mee. Maar die is nu beledigd omdat ik mijn mening over vreemdgaan gedeeld heb en zijn beste vriend gaat diehard vreemd en dat is schijnbaar heel normaal :')

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 09:57

nicole_floor schreef:
hahahatsjoe schreef:
Ik heb gestemd. Op Thierry. Zou ik normaal nooit van zijn leven doen maar het is de enige in wie ik een klein beetje vertrouwen heb op dit moment. BVNL was in coronatijd degene die zijn mond open trok, maar nu ook niet meer.

Het zou mijn keuze niet zijn. Maar iedereen heeft toch het recht om zelf te bepalen waar die op stemd en als jij je er goed bij voelt.

Precies. Eerlijk gezegd heb ik ook een soort statement willen maken want wat gebeurde, dat hij met een paraplu geslagen werd en eerst met die jongen op de foto ging en vervolgens met een flesje geslagen werd, ik vind het niet kunnen, deed me aan Pim Fortuyn denken. En dat mag nooit weer gebeuren.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 10:16

Mo_86 schreef:

Geniaal. :')

Zo heb ik pas nog een wedstrijdjasje gekocht, terwijl ik momenteel niet eens wedstrijden rijd. Maar die kleur wilde ik zo graag, en was niet meer in productie. En dat jasje heb ik dus heel schijnheilig tussen mijn andere wedstrijdjasjes gehangen onder het mom "was er al". :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-23 12:24

hahahatsjoe schreef:
Precies. Eerlijk gezegd heb ik ook een soort statement willen maken want wat gebeurde, dat hij met een paraplu geslagen werd en eerst met die jongen op de foto ging en vervolgens met een flesje geslagen werd, ik vind het niet kunnen, deed me aan Pim Fortuyn denken. En dat mag nooit weer gebeuren.

Ander onderwerp? Dit is een leuk bedoeld topic.

Kaitlyn schreef:
Zo heb ik pas nog een wedstrijdjasje gekocht, terwijl ik momenteel niet eens wedstrijden rijd. Maar die kleur wilde ik zo graag, en was niet meer in productie. En dat jasje heb ik dus heel schijnheilig tussen mijn andere wedstrijdjasjes gehangen onder het mom "was er al". :')

Toen ik mijn appartement nog achter de hand had zei ik dan, ooohhhh lag nog op de Herenstraat, ik vond het laatst terug O:)

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 12:28

Mo_86 schreef:

Ik hanteer deze techniek al jaren, werkt altijd :+

Mijn man is af en toe verbaasd over hoeveel cadeautjes er onder de boom liggen, maar vind het altijd wel prima :')

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 12:29

Ik laat bewust pakketten op pakketpunten soms afgeven, zodat ik die daar kan ophalen en naar binnen sleep als hij er niet is. Die worden dan al uitgepakt in de auto, doos in de (openbare) container, kaartjes eraf en gewoon keurig in de wasmand. Hij heeft echt totaal geen problemen mee als ik dingen koop, maar vind het zelf soms gewoon een beetje uit de hand lopen. _O-

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 12:30

Wat zijn jullie slim!

Of sneaky. Maar ik zeg slim.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 12:45

Kaitlyn schreef:
Ik laat bewust pakketten op pakketpunten soms afgeven, zodat ik die daar kan ophalen en naar binnen sleep als hij er niet is. Die worden dan al uitgepakt in de auto, doos in de (openbare) container, kaartjes eraf en gewoon keurig in de wasmand. Hij heeft echt totaal geen problemen mee als ik dingen koop, maar vind het zelf soms gewoon een beetje uit de hand lopen. _O-

:') ooohhhh sneaky, nice job!

Ik ga niet zo ver maar ik laat het wel bewust bezorgen op de dagen dat ik thuis werk, wis dan de beelden van de eufy, maak de dozen meteen klein en stop ze in het oud papier en stop de nieuwe spullen onder in de kast :') :+
En soms kies ik juist bewust voor een bezorgtijd als mijn man thuis is, zodat hij ziet dat ik wat besteld heb. Want als ik in eens niks meer bestel, Is dat natuurlijk totaal niet geloofwaardig :+

Ik moet er wel aan toevoegen, wij hebben onze financiën deels gescheiden, dus alles wat ik koop gaat niet van de gezamenlijke financiën af. Mijn partner kan het dan niet heel erg interesseren wat ik doe, maar eens in de zoveel tijd is hij wel aan het mopperen dat ik zoveel geld uit geef, dus dat wil ik af en toe gewoon voorkomen :')

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 12:48

MIjn vriend is altijd eerder thuis dan ik. :')
Dus het "teveel" aan pakketten gaat naar een punt, en de rest gewoon naar huis. :=

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 13:17

Hier komt wel alles gewoon binnen, maar pak ik het pas boven uit. Ik dump het doosje op de trap en sneak dan naar boven. Meestal is het parfum en dat zet ik dan gewoon tussen mijn collectie. Valt hem echt niet op. En als het wel zo is dan zeg ik dat ik het goedkoop van iemand kon overnemen, noem dan bewust heen prijzen want hij krijgt dan een hartverzakking :D

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 13:46

Hahaha mijn vriend zegt juist altijd dat ik meer geld voor mezelf moet uitgeven :')

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 13:53

Haha oh ja zo is iets ook voor hem vaker in de uitverkoop of gekocht via Vinted dan daadwerkelijk het geval is. Wel grappig te lezen dat ik niet de enige ben. Helaas ziet mijn man het altijd meteen als ik iets nieuws hebben weet ie wat ik in mijn kast heb dus de smoes ‘heb ik al heel lang’ gaat hier niet lukken.