Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Muronia schreef:Ailill gefeliciteerd!!
Janine veel plezier vandaag, ik hoop dat jullie het leuk hebben.
Zertab wat gezellig. Er zat niemand bij waarvan je denkt leuk?
Die van mij is een weekje weg met zijn familie, dus we hebben nu wat minder contact even. Wel afkicken hoor na al die avonden appen. Maar ik krijg wel elke dag even een lief appje en de week is ook zo weer om.
Valerie93 schreef:Hier is alles nog steeds wel positief, alleen afspreken gaat wat lastig merk ik. Hij is nu weg, spreken elkaar nog steeds elke dag krijg ook elke dag nog een goedemorgen en slaap lekker berichtje. Tussendoor appen we ook wel, krijg ook nog weleens een foto toegestuurd wat hij op dat moment aan doen is. Merk wel als ik een foto zie dat ik echt begin te stralen vind hem echt heel leuk, noemen elkaar ook gewoon schat/mop/lieverd enzo!
Vind alleen jammer dat afspreken wat moeilijker gaat terwijl laatste keer heel spontaan was! We gaan het allemaal zien, tot nu toe dus nog geen nieuwe datum gepland heb wel gevraagd of hij kan kijken wat voor hem beste uitkomt maar dat het niet nu direct bekeken hoeft te worden.
Valerie93 schreef:Valerie93 schreef:Hier is alles nog steeds wel positief, alleen afspreken gaat wat lastig merk ik. Hij is nu weg, spreken elkaar nog steeds elke dag krijg ook elke dag nog een goedemorgen en slaap lekker berichtje. Tussendoor appen we ook wel, krijg ook nog weleens een foto toegestuurd wat hij op dat moment aan doen is. Merk wel als ik een foto zie dat ik echt begin te stralen vind hem echt heel leuk, noemen elkaar ook gewoon schat/mop/lieverd enzo!
Vind alleen jammer dat afspreken wat moeilijker gaat terwijl laatste keer heel spontaan was! We gaan het allemaal zien, tot nu toe dus nog geen nieuwe datum gepland heb wel gevraagd of hij kan kijken wat voor hem beste uitkomt maar dat het niet nu direct bekeken hoeft te worden.
Helaas gaat het wat stroever(als in ene keer reageert hij snel, andere keer kan er wel echt ruimer uur/2 uur over heen gaan maar is ondertussen wel online (geweest)), merk dat er wat minder vanaf zijn kant komt en hebben hier ook wel een gesprekje over gehad en komt erop neer dat hij het gewoon allemaal eng vind en niet weet wat hij wil.
Ik probeer hem best wel wat ruimte te geven maar vind het zelf wel lastig. Hij wil me wel blijven zien en op die manier gaan we het aankijken hoe en wat.
Voorlopig nog even wachten tot hij terug komt. Maar dit is dus wel hetgene waar ik zo onzeker over was en bang was in de vakantie.