Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nikass schreef:Als je stoofvlees opzet, en je moet even weg, kun je het dan tussendoor uitzetten en later weer opzetten en verder laten stoven?
Kookaburra schreef:Welke leeftijdsgrens geldt voor het drinken van alcohol in het vliegtuig? Op google vind ik verschillende dingen:
- onder welke vlag/registratie het vliegtuig vliegt;
- de regels die gelden zijn gelijk aan het land van vertrek.
Zelf lijkt het eerste mij logisch, als ik kijk naar schepen, maar hoe zit het hier?
fohadie schreef:Ja hoor, dat kan prima. Ik maak regelmatig stoofpot met stoofvlees en sudder het dan eerst anderhalf uur en de dag erna zet ik het nog een tijd op zodat de smaken goed zijn ingetrokken. Als het afgekoeld is, bewaar ik het in de koelkast. Maar mocht je korter dan een paar uur weg zijn, dan hoeft dat ook niet.
Nikass schreef:Als je stoofvlees opzet, en je moet even weg, kun je het dan tussendoor uitzetten en later weer opzetten en verder laten stoven?
Britta31 schreef:Zijn er ook thuiszorg organisaties voor mensen met een verstandelijke beperking met lichte gedragsproblemen die nog thuis wonen.En dan voor de dagelijkse verzorging?
Nyaleti schreef:Britta, ik zou dat overleggen met de instanties of personen waar die persoon al contact mee heeft. Het lijkt me wel dat dat er is, zeker als je aangeeft dat er behoefte aan is.
-
Voor de katten wil ik wat warme plekjes maken. 2 dozen in elkaar en daartussen wat hooi, stro of isolatie (net wat ik gevonden krijg).
Nu komt er één doos op een betonnen vloer te staan, vet koud dus. Hoe kan ik die het beste 'inpakken' ?
Met een vuilniszak er om denk ik dat de kat er niet meer in wilt. Wat stro oid er onder gaat verschuiven dus niet super handig.
Zou een stuk tapijt voldoende zijn?
Plastic bakken wil ik ook wel halen maar vaak is er geen logische grotere / kleinere maat.
Nyaleti schreef:Britta, ik zou dat overleggen met de instanties of personen waar die persoon al contact mee heeft. Het lijkt me wel dat dat er is, zeker als je aangeeft dat er behoefte aan is.
-
Voor de katten wil ik wat warme plekjes maken. 2 dozen in elkaar en daartussen wat hooi, stro of isolatie (net wat ik gevonden krijg).
Nu komt er één doos op een betonnen vloer te staan, vet koud dus. Hoe kan ik die het beste 'inpakken' ?
Met een vuilniszak er om denk ik dat de kat er niet meer in wilt. Wat stro oid er onder gaat verschuiven dus niet super handig.
Zou een stuk tapijt voldoende zijn?
Plastic bakken wil ik ook wel halen maar vaak is er geen logische grotere / kleinere maat.
Nyaleti schreef:Haha het zijn de 2 buitenkatten![]()
Schuren en stallen om in te gaan dus ze vinden zelf wel warme plekjes maar slaap toch beter als ik weet dat ze echt een warm hutje hebben.
Tot nu toe gebruiken ze de andere doosjes ook dus heb opzich goede hoop
Tempex is een goede. Hebben we misschien nog wel liggen. Maar ook daar zal alsnog een vuilniszak oid onder moeten denk ik? Een van de ruimtes waar ik het in wil zetten is het rete vochtig