Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
friezenfan2 schreef:@capopjekop kan je herleiden hoe je besmet bent geraakt? Tijdens of voordat je je handen weer kon wassen aan je gezicht gezeten? want 5 minuten is echt kort als iedereen het elke keer over 15 minuten heeft.
friezenfan2 schreef:@capopjekop kan je herleiden hoe je besmet bent geraakt? Tijdens of voordat je je handen weer kon wassen aan je gezicht gezeten? want 5 minuten is echt kort als iedereen het elke keer over 15 minuten heeft.
Pandora2 schreef:Absoluut correct![]()
Wait and see. Trial and error.
Citaat:Gelukkig hebben we de Bokt virologen en immunologen nog
Loretta schreef:Horeca en cultuur in Limburg is nog steeds van plan morgen als protest open re gaan.
https://joop.bnnvara.nl/nieuws/limburg- ... e-lockdown
Loretta schreef:Het is ze gelukt. Mondkapjes zijn helemaal in de mode.
https://joop.bnnvara.nl/nieuws/mondkapj ... ekkelijker
karuna schreef:Ik vind het een domme keuze.Zeker vandaag al, de kans is groot dat hele hordes mensen erop af komen, het wordt te druk daardoor en hup de besmettingen vliegen om de oren. Ligt het dan aan de horeca of aan de mensen die erheen gaan en daardoor de boel weer rondslepen.
De regels zijn misschien niet leuk maar om zo uit protest de boel waarschijnlijk weer volledig te verkl oten lijkt me ook geen goed idee, zo verpesten een paar protestbedrijven het voor de rest weer. En het is oneerlijke concurentie voor diegene die zich wel aan de regels houden. Daarmee maken ze hun collegas nog verder kapot.
karuna schreef:Wel wat mis met besmettingen als daardoor de rest van werkend nederland tot stilstand komt ivm teveel besmettingen. En er hele processen tot stilstand komen daardoor.
Teveel brandweermannen ziek thuis en brand blussen wordt lastig, leraren ziek, scholen dicht. Zorgmedewerkers thuis zieken en hulpbehoevenden met een probleem enz
Citaat:Volgens minister Ernst Kuipers (Volksgezondheid) ligt het toegenomen aantal zelfdodingen onder jongeren deels aan het sluiten van scholen, een maatregel die meermaals is ingevoerd om de verspreiding van het coronavirus in te dammen. Kuipers noemt het vrijdag "vreselijk, echt vreselijk" dat er bij mensen onder de dertig jaar meer zelfdodingen zijn geregistreerd.
"Dat heeft natuurlijk ook te maken met het sluiten, herhaald, van onderwijs", zegt de kersverse bewindsman. "En daarmee het limiteren van contactmogelijkheden, in een fase van je leven dat dat bij uitstek belangrijk is." Ook andere maatregelen raken jongeren hard, zegt hij
996981 schreef:SusanH schreef:Ik dacht dat het van de Speld kwam.
![]()
Los van de onderzochte reden denk ik dat het ook komt omdat je een deel van het gezicht gewoon niet kan zien. In je hoofd maak je dat plaatje af en het menselijke brein maakt dingen graag mooier dan ze zijn