nynke55 schreef:Winged, zou jij het dan oneerlijk vinden dat jouw ouders, met een paspoort, dan weer eens naar een museum mogen? Of naar de dierentuin? Of zou je je zeggen: : veel plezier lui, doe de tijgers de groeten en ik zie ze over een paar maanden wel.
Nou, mijn ouders zijn niet echt van de musea en evenementen

Dus da's een gekke vergelijking.
Maar ik gun mijn ouders heus hun uitjes. Verschil is wel dat mijn ouders wel rekening houden met hun kinderen. (zij kunnen niet, dus ze wachten ook nog wel even. Want we willen liever met de hele familie op pad). Dus tjah we zijn solidair aan elkaar zeg maar.
Wat Sheran zegt over dat het niet gaat om de feestjes, maar om het alleen zijn op een kamer, of het zoeken naar een partner (wandeldates zijn echt poedersuiker met peren

), je studie moeten stoppen ivm stages die nu niet kunnen etc. Of sportevenementen en progressie maken (want de sportscholen zijn nog steeds dicht).
Iedereen kijkt vanuit zijn of haar visie naar de maatregelen. Ik snap echt de verschillende standpunten wel. Maar als 32 jarige thuiswerkende graag sportende
gelukkig ook heel veel hardlopen vrijgezelle chick ben ik stikjaloers op de mensen die dan wel dingen zouden mogen omdat ze gevaccineerd zijn. En ja, 'ah met een paar weken zijn we er wel door'. Ja, die 'met een paar weken' zagen we ook bij de avondklok. We weten allemaal dat dat er als eerste af zou gaan....

Dus 'die met een paar weken hebben we een prik'. Ik gok nog steeds op augustus/september.