Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
eenitraM schreef:Ik word helemaal kriegel van biedingen net onder de vraagprijs. Dat zit echt onder mijn huid en ik kan ook vrij passief-agressief reageren. Nu was ik het zo zat, dat ik de vraagprijs omhoog heb gegooid en nu mijn jurk voor de gewenste prijs heb kunnen verkopen.
_Lorette_ schreef:Ik snap niet hoe het kan dat er allerlei dekjes op Vinted staan, maar dat ze bij mij direct verwijderd worden. Wat doe ik anders/verkeerd?
cobiie schreef:eroslover schreef:Ik had een bieding van 1.70 op iets van 1.75 dus 5 cent lager. Stond er al langer op, dus misschien daarom was wel een Nederlandse koper, benieuwd of het ook opgehaald wordt. Want is wel verkocht.
Als het er langer opstond misschien een bod om te zien of je nog wel "actief" bent?
cobiie schreef:eroslover schreef:Ik had een bieding van 1.70 op iets van 1.75 dus 5 cent lager. Stond er al langer op, dus misschien daarom was wel een Nederlandse koper, benieuwd of het ook opgehaald wordt. Want is wel verkocht.
Als het er langer opstond misschien een bod om te zien of je nog wel "actief" bent?
maessie schreef:Kan aan de verzendwijze liggen, heb ik ook gehad met een artikel uit Portugal. Kon het wel zien, maar niet kopen.