Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Caira schreef:smit_ilse schreef:Zat vanmiddag met mijn partner vlakbij de kantine van een ziekenhuis te wachten voor mijn afspraak. Mijn partner eet al sinds begin winter apart en voornamelijk buiten op de grond of staand, ook winterdag met de vries en sneeuwkou vanwege de coronaregels.....tijd niet normaal ergens naar de wc gekunt doordat dixies op werkplek enkelt voor eigen werknemers was en niet voor inhuur of de wc's langs de weg waren gesloten (inmiddels is wc probleem redelijk opgelost). En dan sta je te wachten in het zh.....zit er ruim 50 man in de kantine, naast elkaar lekker te eten, gewoon stoel aan stoel zoals normaal. Op slot pauze voorbij en in de gang bleven grote groepjes gezellig staan ouwehoeren met dichtbij elkaar etc. Schiet mij dan echt de hoogste boom in......
Waarom eet je partner buiten? Slaap je dan ook apart? Gewoon nieuwsgierig, maar ik snap je frustratie
fleurtjeuh schreef:De liefde die sommige mensen hebben voor dieren die duidelijk veels te dik zijn...
Foaly schreef:https://www.dehippevegetarier.nl/in-mijn-keuken/favoriete-vegetarische-producten/wat-is-de-cherrytomaat-met-de-beste-smaak/
[ [url=m/qnyF3Q.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wKOj1l.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het staat er echt
MarcoBorsato schreef:Marcella schreef:Waarom denk ik nu zonde van je geld en wat moet je met al die kleding.![]()
Ach zal wel niet sporen dan.![]()
Ik denk dat wij verschillende personen zijn en dat ik meer waarde hecht aan mooie kleding dan jij. Maar dat is toch prima?
_San87_ schreef:fleurtjeuh schreef:De liefde die sommige mensen hebben voor dieren die duidelijk veels te dik zijn...
Ik mis een stukje context, denk ik. Dieren die dik zijn verdienen geen liefde? Of hoe bedoel je dit.