Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 12:35

Het feit dat ik met mijn nieuwe medicatie een week niet mag autorijden..

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 12:36

Nayomie schreef:
Idioot van een aannemer die is gaan werken terwijl hij ziek is en zijn vrouw positief getest zijn. Mijn ouders zitten in de risicogroep. Ik wil dat soort mensen echt slaan. _-:(

Hieropvolgend, de aannemer heeft dus blijkbaar ook corona, mijn broer is ziek, mijn moeder ook ;(

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 12:42

Nayomie schreef:
Nayomie schreef:
Idioot van een aannemer die is gaan werken terwijl hij ziek is en zijn vrouw positief getest zijn. Mijn ouders zitten in de risicogroep. Ik wil dat soort mensen echt slaan. _-:(

Hieropvolgend, de aannemer heeft dus blijkbaar ook corona, mijn broer is ziek, mijn moeder ook ;(

Nee. :oo

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-20 13:09

School die daadwerkelijk met ALLES op het laatste moment aan komt. Beoordelingscriteria delen op vrijdag om 16.30 terwijl we dat toetsmoment vandaag hebben. Vanmiddag om 16.00 pas informatie over het Career Event wat morgen tussen 09.00 en 13.00 plaatsvind, waarbij veel studenten zeven sollicitatiegesprekken moeten voeren en we dus nog niets weten over de vorm van de gesprekken en wat onze rol daarin is. Woensdag moeten we concept hoofd- en deelvragen inleveren voor een recht casus die vandaag online zou komen. Dat werk is in duo's dus ik had netjes om 14.00 een afspraak ingepland met mijn maatje - krijg ik net te horen dat "ze niet kunnen garanderen dat de casus voor 14.00 verstuurd wordt".

Echt, schiet mij maar lek. Hoe moet ik dit in hemelsnaam rondplannen???

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 13:26

Aan mijn ex, die ergens al ruim 5 maanden over doet om iets te regelen met een verzekering, het toch net weer even anders doet en dan boos op mij word omdat ik eerst informatie wil, wat dat voor mij inhoud. En dus verwacht dat ik meteen de overeenkomst teken, want het is zo (volgens hem dan) De verzekering die ik ondertussen gesproken heb, zegt dat er nog andere opties zijn.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 13:39

De stress wat heet boodschappen doen maar ik kan moeilijk zeggen tegen de cavia's geen schone bak meer en geen hooi.

Gelukkig was het overal wel rustig, maar mijn lijf is zich aan het aanstellen en had zoiets vandaag wordt je benauwd met een kapje. Ik ervaar dit anders nooit dus zit tussen mijn oren. Mijn hyperventilatie ging vrolijk meedoen.

En dat een vriendin van mij mij bijna een knuffel wou geven (volgens mij vergat ze echt even dat het niet kon want het ging snel over in een elleboog) en dat ik dacht doe dat nou niet ik mis het al erg genoeg om geen knuffel van je te krijgen. Ze raakte me wel paar keer aan niet heel verstandig... Het blijft ook wel lastig afstand houden van mensen waarvan je houdt

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 13:44

Zebrastreep schreef:
De stress wat heet boodschappen doen maar ik kan moeilijk zeggen tegen de cavia's geen schone bak meer en geen hooi.

Gelukkig was het overal wel rustig, maar mijn lijf is zich aan het aanstellen en had zoiets vandaag wordt je benauwd met een kapje. Ik ervaar dit anders nooit dus zit tussen mijn oren. Mijn hyperventilatie ging vrolijk meedoen.

En dat een vriendin van mij mij bijna een knuffel wou geven (volgens mij vergat ze echt even dat het niet kon want het ging snel over in een elleboog) en dat ik dacht doe dat nou niet ik mis het al erg genoeg om geen knuffel van je te krijgen. Ze raakte me wel paar keer aan niet heel verstandig... Het blijft ook wel lastig afstand houden van mensen waarvan je houdt

Gisteren was ik bij de kapper (heel de dag, want het ging weer mis met verven en ze moesten het dus nog een keer doen) en iedere keer wanneer mijn kapster klanten naar binnen moest begeleiden en van mij weg liep dan klopte ze op mijn schouder

Toen had ik pas door hoe touch-starved ik ben :'), ik wil ook een knuffel van iemand nu

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 14:29

Lestrange01 schreef:
Zebrastreep schreef:

Gisteren was ik bij de kapper (heel de dag, want het ging weer mis met verven en ze moesten het dus nog een keer doen) en iedere keer wanneer mijn kapster klanten naar binnen moest begeleiden en van mij weg liep dan klopte ze op mijn schouder

Toen had ik pas door hoe touch-starved ik ben :'), ik wil ook een knuffel van iemand nu

Het blijft ook zeer lastig... En dan merk je idd pas hoe erg je dat mist. Nu knuffel ik niet zoveel mensen maar ik had deze vriendin ook al een tijdje niet gezien dan is de neiging om even aan te raken vrij groot natuurlijk.

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 14:48

Mensen die het woord vreten en bek gebruiken.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 14:48

Contract die niet verlengd wordt. Was eigenlijk ook wel te verwachten nadat ik eerlijk moest zijn over mijn chronisch luchtweg problemen door corona.

Alleen een beetje kinderachtig om vorige week wel VCA toe te zeggen.

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 15:17

Dat ik af wordt gezet door een DA die in eenmalig heb laten komen.

Prijs Novacam 125ml €70 terwijl ik bij mijn eigen DA €37 betaal...

Daarbij ook nog ondermaats kreupelheidsonderzoek en een onaardige DA. Ik ben niet blij!

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 15:20

Dat ik vanochtend naar de tandarts ben geweest omdat mijn vulling van 1,5 maand geleden allemaal 'randjes' kreeg aan de zijkant en dus een beetje afbrokkelde.
Aangezien het heel snel bij mij afbreekt zsm een afspraak gemaakt maar het leek alsof ze me niet echt serieus namen. Beetje bijgeslepen en weer naar huis gestuurd.
Ik wil gewoon dat ik niet om de zoveel tijd naar de tandarts moet omdat alles afbreekt |o

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 15:32

Huurwoning... ik wil weg hier maar kan nergens heen. Ben in staat om gewoon iets aan de andere kant van het land te zoeken, hopend dat ik daar wel kans heb...

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 15:55

Commentaar bij bouwmarkt “dat is een oud model mevrouw”. Ja dat weet ik, mijn huis is uit 1952, maar heb je een vervangend idee???
En nee ik ga geen zwarte nokpannen op mijn rood/oranje dak leggen....

Pffft dan mijn man die zegt “neem maar mee”.... eh ja, maar deze zijn andere lengte dus hoeveel dan?

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 16:02

Telpeva schreef:
MoniekJ schreef:
Zoek een beeldje van een paard. Niet te groot en niet te duur. Het is voor gedenkplekje voor mijn zus. Kan gewoon niks vinden. Of ik zoek verkeerd haha.

Misschien helpt deze site je op weg, deze is erop gefocussed en biedt allerlei verschillende merken, prijsklassen etc. aan. Ze zitten in Duitsland, maar je kan de taal ook op Engels zetten, en ze verzenden ook naar Nederland.
https://shop.modellpferdeversand.de/ind ... anguage=en

Wat ik zelf mooie kleine modellen vind, zijn Breyer Stablemates.

Die zijn idd heel mooi! Bedankt nog voor de link.
Ben even naar tuincentrum geweest en gevonden wat ik zocht.

Afbeelding

Vandaag erger ik me aan mezelf. Ben gebeld voor een afspraak bij ggz. Dat is veel sneller dan verwacht. Fijn, maar weet niet of ik eraan toe ben en zit nu al te zenuwen.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 16:06

Ziet er mooi uit zo Moniek!

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 16:09

Aan het feit dat onze kat langs 2 dierenartsen is geweest de voorbije 3 dagen, en er nog steeds geen echt behandelingsplan/verbetering te zien is.
Is op 3 dagen van een mooie, zware kat naar een heel zielige kat gegaan. Net of hij 10 jaar ouder is geworden...

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 16:50

Heel mooi Moniek! Succes bij de GGZ, neem je iemand mee die je kan ondersteunen? Is wel zo fijn.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 17:04

Ik wil mijn wenkbrauwen zwart verven maar ik durf het niet. Ik ben er zo klaar mee om ze continu donkerder te moeten tekenen en wil dat ze er niet getekend uitzien.

Maar straks zie ik er lelijk uit :') mijn wenkbrauwen zijn ook best wel groot en dat valt dan nog meer op

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 17:26

Lestrange01 schreef:
Ik wil mijn wenkbrauwen zwart verven maar ik durf het niet. Ik ben er zo klaar mee om ze continu donkerder te moeten tekenen en wil dat ze er niet getekend uitzien.

Maar straks zie ik er lelijk uit :') mijn wenkbrauwen zijn ook best wel groot en dat valt dan nog meer op

Probeer anders eens een of twee tinten donkerder als je eigen haar. Dus bijv lichtbruin ofz

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 17:59

Lau schreef:
Lestrange01 schreef:

Probeer anders eens een of twee tinten donkerder als je eigen haar. Dus bijv lichtbruin ofz

Lichtbruin maak ik het altijd en dat is "wel oke" maar eigenlijk nog wat te licht. Bruin staat niet omdat mijn haar momenteel het meest fel koper is wat je je kan voorstellen - ik heb net even geknutseld met mascara om te zien hoe dat zou worden, en het ziet er verrassend goed uit dus ik denk dat ik woensdag even aan de slag ga

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 18:27

Voel me zo ontzettend ziek en naar. Alsjeblieft laat het geen griep zijn bovenop mijn hersenschudding.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 19:07

Beetje mijzelf toch wel. Mini krasje op horlogekast, als het licht erop schijnt zie je het, en moet je nog wel goed kijken :+
En op telefoon, maar dat is hoogstwaarschijnlijk de screenprotector.

Waarom erger ik me er dan zo aan? Het zijn gebruiksvoorwerpen... jeetje...

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 19:08

Bloemetje75 schreef:
Commentaar bij bouwmarkt “dat is een oud model mevrouw”. Ja dat weet ik, mijn huis is uit 1952, maar heb je een vervangend idee???
En nee ik ga geen zwarte nokpannen op mijn rood/oranje dak leggen....

Pffft dan mijn man die zegt “neem maar mee”.... eh ja, maar deze zijn andere lengte dus hoeveel dan?

https://www.dakpannen-handel.nl

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 19:13

Zebrastreep, voor jou aantal cavias kun je gemakkelijk online bestellen joh :j
Dat moet ik niet proberen _O- _O-

Mijn broeken... om de 1 of andere reden schuurt wekenlang al de boel op mijn rechterheup. Bij joggingbroeken niet zo, maar echt zo hinderlijk. Ik kan niet normaal gewoon even in de bank liggen want het irriteert me. Ik snap echt niet waarom