Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nayomie schreef:Nayomie schreef:Idioot van een aannemer die is gaan werken terwijl hij ziek is en zijn vrouw positief getest zijn. Mijn ouders zitten in de risicogroep. Ik wil dat soort mensen echt slaan.
Hieropvolgend, de aannemer heeft dus blijkbaar ook corona, mijn broer is ziek, mijn moeder ook
Zebrastreep schreef:De stress wat heet boodschappen doen maar ik kan moeilijk zeggen tegen de cavia's geen schone bak meer en geen hooi.
Gelukkig was het overal wel rustig, maar mijn lijf is zich aan het aanstellen en had zoiets vandaag wordt je benauwd met een kapje. Ik ervaar dit anders nooit dus zit tussen mijn oren. Mijn hyperventilatie ging vrolijk meedoen.
En dat een vriendin van mij mij bijna een knuffel wou geven (volgens mij vergat ze echt even dat het niet kon want het ging snel over in een elleboog) en dat ik dacht doe dat nou niet ik mis het al erg genoeg om geen knuffel van je te krijgen. Ze raakte me wel paar keer aan niet heel verstandig... Het blijft ook wel lastig afstand houden van mensen waarvan je houdt
Lestrange01 schreef:Zebrastreep schreef:De stress wat heet boodschappen doen maar ik kan moeilijk zeggen tegen de cavia's geen schone bak meer en geen hooi.
Gelukkig was het overal wel rustig, maar mijn lijf is zich aan het aanstellen en had zoiets vandaag wordt je benauwd met een kapje. Ik ervaar dit anders nooit dus zit tussen mijn oren. Mijn hyperventilatie ging vrolijk meedoen.
En dat een vriendin van mij mij bijna een knuffel wou geven (volgens mij vergat ze echt even dat het niet kon want het ging snel over in een elleboog) en dat ik dacht doe dat nou niet ik mis het al erg genoeg om geen knuffel van je te krijgen. Ze raakte me wel paar keer aan niet heel verstandig... Het blijft ook wel lastig afstand houden van mensen waarvan je houdt
Gisteren was ik bij de kapper (heel de dag, want het ging weer mis met verven en ze moesten het dus nog een keer doen) en iedere keer wanneer mijn kapster klanten naar binnen moest begeleiden en van mij weg liep dan klopte ze op mijn schouder
Toen had ik pas door hoe touch-starved ik ben, ik wil ook een knuffel van iemand nu
Telpeva schreef:MoniekJ schreef:Zoek een beeldje van een paard. Niet te groot en niet te duur. Het is voor gedenkplekje voor mijn zus. Kan gewoon niks vinden. Of ik zoek verkeerd haha.
Misschien helpt deze site je op weg, deze is erop gefocussed en biedt allerlei verschillende merken, prijsklassen etc. aan. Ze zitten in Duitsland, maar je kan de taal ook op Engels zetten, en ze verzenden ook naar Nederland.
https://shop.modellpferdeversand.de/ind ... anguage=en
Wat ik zelf mooie kleine modellen vind, zijn Breyer Stablemates.
Lestrange01 schreef:Ik wil mijn wenkbrauwen zwart verven maar ik durf het niet. Ik ben er zo klaar mee om ze continu donkerder te moeten tekenen en wil dat ze er niet getekend uitzien.
Maar straks zie ik er lelijk uitmijn wenkbrauwen zijn ook best wel groot en dat valt dan nog meer op
Lau schreef:Lestrange01 schreef:Ik wil mijn wenkbrauwen zwart verven maar ik durf het niet. Ik ben er zo klaar mee om ze continu donkerder te moeten tekenen en wil dat ze er niet getekend uitzien.
Maar straks zie ik er lelijk uitmijn wenkbrauwen zijn ook best wel groot en dat valt dan nog meer op
Probeer anders eens een of twee tinten donkerder als je eigen haar. Dus bijv lichtbruin ofz
Bloemetje75 schreef:Commentaar bij bouwmarkt “dat is een oud model mevrouw”. Ja dat weet ik, mijn huis is uit 1952, maar heb je een vervangend idee???
En nee ik ga geen zwarte nokpannen op mijn rood/oranje dak leggen....
Pffft dan mijn man die zegt “neem maar mee”.... eh ja, maar deze zijn andere lengte dus hoeveel dan?