Friesfanaat schreef:Dan moeten ze nat gras ook afschaffen.. Pols gebroken met ´paardje spelen´ in groep 6, door uit te glijden over het gras
moet je ook stiften indraaien....

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Femke_Tweety schreef:Precies daarom zijn die gymlessen nu net zo belangrijk...
Sintara schreef:Volgens mij komen een hoop problemen van kinderen juist omdat ze te weinig zijn gevallen toen ze klein waren.
Vallen kan je echt beter leren als je een uk bent ipv als je volwassen bent, en het gaat sowieso een paar keer gebeuren
Sintara schreef:Wat dat betreft zijn botten ook wel raar hoor. Ik heb wel eens een meisje van 6 ofzo gewoon op skates haar evenwicht zien verliezen. Ging helemaal niet hard. En ze zei meteen, arm is gebroken. Bleek echt zo te zijn!
De val zag eruit alsof ze amper een schaafwond ervan zou oplopen
Varekaj schreef:Nou vandaag dus mededeling dat schoonzus zwanger is. Zegt ze nog "we wilden het eigenlijk op jouw verjaardag bekend maken maarja, werd ons afgeraden om jouw feestje niet te kapen".
Ik vind dit al horror. Hadden ze dat gedaan, ik had ze persoonlijk van het balkon naar beneden gemieterd. En mijn vriend wordt Dooppeter. Heb al mijn stempel gezet dat ik per oppasdag dan een hele dag naar stal ga. Hij wil een stoeltje op mijn fiets. Heb een hondenmandje (mandje met kooi/raster er overheen) voorgesteld op zijn racefiets.
Sfeer is gezet imo
Varekaj schreef:Nou vandaag dus mededeling dat schoonzus zwanger is. Zegt ze nog "we wilden het eigenlijk op jouw verjaardag bekend maken maarja, werd ons afgeraden om jouw feestje niet te kapen".
Ik vind dit al horror. Hadden ze dat gedaan, ik had ze persoonlijk van het balkon naar beneden gemieterd. En mijn vriend wordt Dooppeter. Heb al mijn stempel gezet dat ik per oppasdag dan een hele dag naar stal ga. Hij wil een stoeltje op mijn fiets. Heb een hondenmandje (mandje met kooi/raster er overheen) voorgesteld op zijn racefiets.
Sfeer is gezet imo