Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 09:34

ierusju schreef:
Dat ik een keelontsteking heb en uit voorzorg ook helemaal niet meer naar buiten mag. Ook niet meer naar paard.
Door de pijn kan ik niet slikken en ik krijg mijn mond niet verder dan 2 cm open. Dus eten gaat helemaal niet. En ik verrek van de honger.
Nu hopen dat de andere antibiotica wel aanslaat, want ik ben er helemaal klaar mee.
Vanmorgen heb ik huilend mijn ontbijt gegeten, omdat ik het even niet meer kon hebben

Ik snap hoe je je voelt! Ik heb mijn keelamandelen eigenlijk chronisch ontstoken en hadden er eigenlijk al uit moeten zijn. Maar door het virus ging mijn operatie niet door. Als de ontsteking bij mij uitbrak en ik veel pijn heb koop ik altijd van die baby fruit hapjes! Vind ik altijd wel te doen en zo krijg je ook nog wat binnen. En als je ze van te voren in de koelkast hebt geven ze ook wat verkoeling voor je keel!

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 10:00

Dat ik graag een tiny house in de tuin wil zetten maar die vergunning waarschijnlijk nooit ga krijgen van de gemeente... En dat terwijl al mijn buren tuinhuizen en andere vergunningsvrije objecten in de tuin hebben staan, die soms veel groter zijn dan wat ik graag wil bouwen. {:)-:(

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 10:26

ierusju schreef:
Dat ik een keelontsteking heb en uit voorzorg ook helemaal niet meer naar buiten mag. Ook niet meer naar paard.
Door de pijn kan ik niet slikken en ik krijg mijn mond niet verder dan 2 cm open. Dus eten gaat helemaal niet. En ik verrek van de honger.
Nu hopen dat de andere antibiotica wel aanslaat, want ik ben er helemaal klaar mee.
Vanmorgen heb ik huilend mijn ontbijt gegeten, omdat ik het even niet meer kon hebben

Er is ook drinkontbijt van Brinta.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 10:35

Dat ik weer elke ochtend helemaal verstopt wakker word. En overdag steeds niezen en jeuk aan m'n neus. Lekker al dat haar en de pollen. Vooral in deze periode. Heerlijk.

MaTuMi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 10:40

ierusju schreef:

OH heel poedersuiker. Dit heb ik ook een keer gehad. Als ik slikte voelde het alsof er glas scherven door m'n keel gingen. Uit eindelijk ook huilend de dokter gebeld want het ging echt niet meer.. Gelukkig sloeg de antibiotica aan maar ik moest ook verplicht een week thuis zitten. Is inmiddels anderhalf jaar geleden en gelukkig niet weer terug gekomen.

Sterkte!

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 11:02

lotthje schreef:
Brandweer die hier op twee straten om mijn huis een spoed heeft. Blijf maar sirenes horen. Pff. Een is een grote woning-winkel brand. Hoop dat er niemand gewond is.

:oo mijn opa en oma wonen hier ook heel dicht in de buurt.

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 11:15

Dat ik zo'n dag heb waarop ik elk moment in huilen uit kan barsten. Wilde mezelf echt productief maken vandaag, maar weet niet of dat zo gaat lukken -O-

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 11:23

Mail van collega waarin ik gevraagd word om iets te doen en ook al bedankt word voor die afhandeling. Alsof ik een antwoord heb gegeven op die eerste vraag...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 11:25

Sterkte, ScarOfWars, Ianrowan en Ierusju! :(:)

Amira_ schreef:
Dat ik zo'n dag heb waarop ik elk moment in huilen uit kan barsten. Wilde mezelf echt productief maken vandaag, maar weet niet of dat zo gaat lukken -O-

:(:) Kleine stapjes. Alles wat je wél doet vandaag, hoe klein ook, is mooi meegenomen, en even in een hoekje huilen is ook goed. :)

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 11:35

Steeph schreef:
lotthje schreef:
Brandweer die hier op twee straten om mijn huis een spoed heeft. Blijf maar sirenes horen. Pff. Een is een grote woning-winkel brand. Hoop dat er niemand gewond is.

:oo mijn opa en oma wonen hier ook heel dicht in de buurt.

Bleek de fietsenwinkel te zijn. Gelukkig geen uitslaande brand en volgensmij ook geen gewonden. Wel echt 6/7 brandweerwagens. Moesten ramen en deuren dicht houden wegens rookontwikkeling, maar gelukkig viel het mee.

Zo sneu, ze hadden net een nieuwe eigenaar en alles gerenoveerd etc.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 11:39

Alle zieken, zwakken en misselijken of iets in die trant. Beterschap en sterkte -O-
Het waren teveel namen om te onthouden en typen ~~}>

Ik heb nog steeds zin in marsen, twixen en zulk soort snoep want ik heb een =£#&@^@^×€@ dag op werk -O-

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 11:45

Aan dat ik nu zelf trek in een Mars heb :')

En vandaag eigenlijk vrij was maar nu werk van 8.30 tot 18.00 gelukkig wel lang weekend

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 11:55

Lichaam is compleet van slag door de stress. Heb gelukkig wel wat slaap gehad, maar boy oh boy.. Dit gaat een leuke dag worden zo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 11:58

LukieBradley schreef:
Alle zieken, zwakken en misselijken of iets in die trant. Beterschap en sterkte -O-
Het waren teveel namen om te onthouden en typen ~~}>

Ik heb nog steeds zin in marsen, twixen en zulk soort snoep want ik heb een =£#&@^@^×€@ dag op werk -O-
Luilak. ~~}>

Ik at zojuist mijn laatste twee zelfgemaakte slagroomtruffels op. ;( (Aanrader wel trouwens. :9 )

Is er iets wat we voor je kunnen doen, SOW? :(:)

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 11:59

Geen idee, lief dat je het vraagt MKango.. ik denk dat advies over ouders die gaan scheiden altijd wel welkom is op dit moment.

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 12:02

Zometeen mijn (hopelijk) laatste examen Duits ooit, maar ben toch wel erg nerveus. Heb eigenlijk geen idee wat ik kan verwachten..

Jessol

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 12:05

Dat mijn tijdelijke werkloosheid waarschijnlijk nog een maand verlengd wordt. Dit terwijl we als bedrijf nog geen enkele klant zijn kwijtgeraakt. Het voelt toch een beetje aan als profiteren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 12:13

Collega die op zo'n manier een mail schrijft dat niets een vraag is maar alles een commando en overkomt alsof ik alles nu fout heb gedaan, terwijl zij mij steeds maar halve informatie door geven (was al zo voor corona). Eugh ben er zo klaar mee. Als dit nog een keer gebeurt ga ik m'n baas bellen. Dat ze eerst moeten verzinnen wat er moet gebeuren en wat de opmerkingen zijn en dan pas naar me sturen zodat ik niet 1000 keer een tekening moet aanpassen.

Okay dat was mijn irritatie even van de afgelopen weken op werkgebied.

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 12:14

Aan mezelf. Ben ergens van uit gegaan terwijl ik helemaal niet heb gecheckt of het wel klopt. Bijna iets gekocht terwijl het totaal de verkeerde maat is volgens mij. Meten is weten!

edit: en aan de nieuwste afspeellijst van mn vriend, vol met country hits |( :x %) := :roll:

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 12:15

Andere (linker) duim nu 2 keer tegen gloeiend hete schaal gekomen. En gisteren dan op de rechter de moker. Ach loop nu weer recht zullen we maar zeggen. :')

Maar Maisbroodje staat in de oven. Weet ik ook gelijk weer waarom broodbakmachine gaat het minste mis betreffende verbrande vingers. Om nog maar niet te spreken over dat de glazen ovenschaal bijna op de grond lag. :')

Vond het gisteren avond niet zo leuk toen ik in bed lag dat ik hartkloppingen kreeg, maar weet ook dat het een bijwerking kan zijn van de puffer medicatie. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 12:26

ScarOfWars schreef:
Geen idee, lief dat je het vraagt MKango.. ik denk dat advies over ouders die gaan scheiden altijd wel welkom is op dit moment.
Hè, wat rot. :(:) Ik vrees dat ik je daar niet bij kan helpen, maar wil je wel heel veel sterkte wensen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 12:26

Dat de stalling waar ik wilde staan toch opeens vol zit en ik nu enorme stress heb. Weidegang is zo moeilijk hier. -O-

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 12:27

Mkango schreef:
ScarOfWars schreef:
Hè, wat rot. :(:) Ik vrees dat ik je daar niet bij kan helpen, maar wil je wel heel veel sterkte wensen!

Dankjewel!

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 12:34

ScarOfWars schreef:

Ik hoop dat het een rustige scheiding gaat worden. Leuk is het nooit maar een vechtscheiding is vreselijk. Probeer je hoofd koel te houden en als je keuzes moet maken neem daar dan de tijd voor.

Achteraf gezien is voor mij de scheiding een opluchting geweest maar ik was ook heel verdrietig op dat moment. Het stukje opluchting zit hem vooral in geen ruzies meer. Mijn biologische vader had ook losse handjes dus dat heeft ook meegespeeld in de opluchting. Maar op dat moment wilde ik ook maar één ding en dat is papa en mama samen zien. Maarja …

Ik hoop dus ook, hoe rot het ook is, de scheiding vlotjes verloopt en het ook positieve punten met zich meebrengt (zoals rust in huis ipv veel ruzies of iets).

Sterkte <3

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 12:41

xDenies schreef:
ScarOfWars schreef:

Ik hoop dat het een rustige scheiding gaat worden. Leuk is het nooit maar een vechtscheiding is vreselijk. Probeer je hoofd koel te houden en als je keuzes moet maken neem daar dan de tijd voor.

Achteraf gezien is voor mij de scheiding een opluchting geweest maar ik was ook heel verdrietig op dat moment. Het stukje opluchting zit hem vooral in geen ruzies meer. Mijn biologische vader had ook losse handjes dus dat heeft ook meegespeeld in de opluchting. Maar op dat moment wilde ik ook maar één ding en dat is papa en mama samen zien. Maarja …

Ik hoop dus ook, hoe rot het ook is, de scheiding vlotjes verloopt en het ook positieve punten met zich meebrengt (zoals rust in huis ipv veel ruzies of iets).

Sterkte <3

Ze hebben zelf gezegd als vrienden uit elkaar te willen gaan, dus de kans op een vechtscheiding is gelukkig Klein denk ik dan! Maar je weet maar nooit.

Zo zie ik het ook, het wordt straks een stuk fijner en een scheiding zat er ook wel aan te komen, maar het echte nieuws komt toch wel hard aan.

Dankjewel! Daar gaan wij, mijn broer en ik en ik denk onze ouders ook wel, wel van uit. Het is nu rot maar aan het einde van de rit is het, hopelijk, een stuk fijner en rustiger.

Dankjewel! En dankjewel voor je berichtje! Altijd fijn om even wat informatie/een ander zijn verhaal te horen/krijgen.