Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Memories schreef:Danique_G schreef:Ik vind mensen die recreatief melk drinken raar
Wie denkt nu: “ah lekker glas melk drinken bij m’n bammetje.”
![]()
![]()
Hup, daar gaat m’n Nederlandse paspoort
Ik heb ook zo’n recreatieve melkdrinker in huis. Die drinkt het niet alleen bij de bammetjes maar ook lekker bij het avondeten of bij de snacks. Zitten we dan aan de nasi of bitterballen ofzo komt hij aanzetten met z’n glas melkik zal het nooit begrijpen.
ikke schreef:Zo blijkt.Rytir schreef:Ik leng vruchtensap ook aan met water (of spa rood). Veeeel te zoet anders.
+1.
We mogen, naar mijn idee, vooral roken en alcohol drinken vanwege de accijns.
Mkango: alles weten maakt ook niet gelukkig![]()
Voor de dropliefhebbers onder ons; weten jullie dat drop een afvalprodukt is?
Marije_jiplover schreef:En koken zonder drank kan echt heel goed, mosselen, stoofvlees zonder bier, het is allemaal niet moeilijk en prima lekker te maken.
_San87_ schreef:prompter schreef:Als ontsmettingsmiddel gaat alcohol ook al in de ban in Nederland want valt onder "mogelijk kankerverwekkend"
Waar vind je dat?
ikke schreef:Rytir schreef:Ik leng vruchtensap ook aan met water (of spa rood). Veeeel te zoet anders.
+1.
We mogen, naar mijn idee, vooral roken en alcohol drinken vanwege de accijns.
Mkango: alles weten maakt ook niet gelukkig![]()
Voor de dropliefhebbers onder ons; weten jullie dat drop een afvalprodukt is?
verootjoo schreef:Danique_G schreef:Ik vind mensen die recreatief melk drinken raar
![]()
![]()
Recreatief
Een wedstrijd melkdrinken vind je wel normaal?
Memories schreef:Danique_G schreef:Ik vind mensen die recreatief melk drinken raar
![]()
![]()
Ik heb ook zo’n recreatieve melkdrinker in huis. Die drinkt het niet alleen bij de bammetjes maar ook lekker bij het avondeten of bij de snacks. Zitten we dan aan de nasi of bitterballen ofzo komt hij aanzetten met z’n glas melkik zal het nooit begrijpen.
BloemBloem schreef:Ik vind die hele soort van cult eromheen heel raar, maar bijvoorbeeld koudwaterzwemmen is best wel lekker.Mensen die vrijwilliger in een bad met ijsklonten gaan liggen, vind ik
echt heel maf
Mkango schreef:BloemBloem schreef:Ik vind die hele soort van cult eromheen heel raar, maar bijvoorbeeld koudwaterzwemmen is best wel lekker.Mensen die vrijwilliger in een bad met ijsklonten gaan liggen, vind ik
echt heel mafHeel bijzondere sensatie die je ineens voelt, maar de manier waarop wij het deden was een kort stukje zwemmen, dan snel omkleden, het was niet ons doel om een half uur in dat water te kunnen liggen.
Zo heb ik ooit in februari in het Meer van Genève gelegen.
c_alsemgeest schreef:Vertel meer over de drop?
ikke schreef:Overigens gebeurt dat bij Mars ook. Alle mislukte marsen gaan gewoon terug de chocoladeketel in.
Een hele enkele keer zie je dat ook als er een lichter streepje in de chocolade omhulling zit. Is zo'n oude mars net niet goed genoeg doorgeroerd![]()
Wil je ook nog zo'n afvalpraatje over vla?
![]()
Mars schreef:ikke schreef:Overigens gebeurt dat bij Mars ook. Alle mislukte marsen gaan gewoon terug de chocoladeketel in.
Een hele enkele keer zie je dat ook als er een lichter streepje in de chocolade omhulling zit. Is zo'n oude mars net niet goed genoeg doorgeroerd![]()
Wil je ook nog zo'n afvalpraatje over vla?
![]()
Waar kan ik me melden om die chocoladeketel in te gaan?
Mijn man werkte op zijn 15e bij een chinees restaurant, half opgegeten nasi van een bord ging nog even de pan in en vervolgens mee in de bezorging
ikke schreef:Mars schreef:Waar kan ik me melden om die chocoladeketel in te gaan?
Mijn man werkte op zijn 15e bij een chinees restaurant, half opgegeten nasi van een bord ging nog even de pan in en vervolgens mee in de bezorging
Gewoon bij Mars in Veghel gaan werkenmag je zoveel mars eten als je zin in hebt.
Van een (ex) collega: gehakt dat over de datum was (soms met de schimmel erop) ging gewoon de mengmachine in en met het verse gehakt weer de verpakking in.
En als je dat goed doorbakt, zoals het hoort, ga je dat geeneens merken......
Chocoladevla worden ook alle restjes uit het produktieproces in gegooid. Als je dus eens een gele streep door je chocoladevla denkt te zien: ja, dat is zeer waarschijnlijk vanilevla
Nielojram schreef:DuoPenotti schreef:Precies Gini
En wil dan gewoon de ingrediëntenlijst niet weten
We eten allemaal frikandellen.
Maar wie zegt dat uiers en ogen niet lekker zijn.
Citaat:Lekker zo'n frikandel, maar 'je wilt niet weten wat erin zit'. Dat er geen koeienogen of uiers in zitten, is inmiddels wel bekend. Toch blijven wilde verhalen de ronde doen over 'afvalvlees' en 'spuitvlees' dat je aan je kat nog niet zou voeren