Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mand

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 10:14

Ierland is prachtig! Bij het zien van de foto's krijg ik meteen een warm gevoel, mijn thuisland <3 Ierland heeft wel leuke alternatieve mannen ook en een grote gay scene :D

Mijn exen zijn 1,96 en 1.92. Geen idee waarom zo lang beide terwijl ik een ukkepuk ben. Kan ook echt niet op hakken lopen _O-

Monody

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 10:16

Prachtige foto’s! *\o/*

Ik ben zelf 1.55 dus ik heb dat probleem ook niet gauw. Nu moet ik zeggen dat ik mij wel vaak als een soort minion voel naast iemand van 1.80 of groter :')

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 10:19

Oh dat is een van eerste vragen Djinnie haha hoe lang hij is.
Erg eigenlijk, maar ik val echt niet op kleintjes.

Ik zou heel graag naar Australië willen, vind het een erg mooi land met heeel veel mooie mannen haha.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 10:21

Schotland is prachtig! Ik wil best wat spammen hoor, na 3 reisjes daar haha

Ik ben 1.75, exen steeds rond 1.80-.85. Vervelend want de hakken blijven staan, of alleen op het werk. Maar goed destijds vond ik dat geen reden om de jongen te laten staan haha

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 10:48

Silly1972 schreef:

Ik zou heel graag naar Australië willen, vind het een erg mooi land met heeel veel mooie mannen haha.

Ik vond het zo'n stomme vraag. _O- Nu hebben we voor volgend weekend een date gepland staan, dus dan zie ik het wel.
Mijn andere match, die niet mwer reageert, was 1.98. Das dan wel echt heul lang.

Australië en Nieuw-Zeeland lijken me beide geweldig (ondanks dat ik vliegangst heb). Hoop daar toch ooit wel naar toe te kunnen. Maar een man tegen komen in het buitenland lijkt me wel lastig in dit stadium van mijn leven. Ik ben niet zo flexibel met mijn kinderen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 10:55

Oh ik hou van 198 :j ik vraag het ook altijd meteen..

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 10:55

Jij hebt kinderen inderdaad, ik heb alleen Cas en die kan mee hahha.

1.98, geen problemen mee :D

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 10:56

Met mijn 1,79 wilde ik gaan voor minimaal 1,90 liefst 1,95 zodat ik nog steeds een stuk kleiner ben met hakken. Tja zoals eerder gemeld ging dat niet helemaal goed. Soms heeft ie gewoon pech en doe ik toch hakjes aan

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 10:57

ik had ook geen problemen met 1.98 meter. Het is alleen wel lang. Mijn broer is 1.92 meter of zo en die is ook echt beduidend langer dan ik. Vind het juist wel leuk.

Maar durfde het toch niet te vragen. :P Zul je zien dat ie ergens in de 1.60 is, hahaha. Kom ik aan, met hak richting de 1.80 meter. _O-

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 11:00

OMG hahha zie het al voor mij.
_O-

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 11:01

djinnie schreef:
Silly1972 schreef:

Ik vond het zo'n stomme vraag. _O- Nu hebben we voor volgend weekend een date gepland staan, dus dan zie ik het wel.
Mijn andere match, die niet mwer reageert, was 1.98. Das dan wel echt heul lang.

Australië en Nieuw-Zeeland lijken me beide geweldig (ondanks dat ik vliegangst heb). Hoop daar toch ooit wel naar toe te kunnen. Maar een man tegen komen in het buitenland lijkt me wel lastig in dit stadium van mijn leven. Ik ben niet zo flexibel met mijn kinderen.

Ach gewoon appen, zeg hoe lang ben je eigenlijk? Voor het geval ik mijn hakken in de kast moet laten staan :Y)

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 11:07

Rytir schreef:
Wat een mooie foto's exitium! <3 Zou zelf niet zo snel aan Ierland denken als vakantiebestemming maar nu wel.

Nee, ik ook niet. :P Ik zat te kijken voor citytrips naar Athene en Lissabon, of een rondreis door Andalusië of Toscane. Weet ook niet meer hoe Ierland er uiteindelijk tussen is gekomen, maar toen ik daarop zat te zoeken sprak het me best aan. Uiteindelijk een hele goeie keus geweest :D

Mochten jullie meer foto's willen zien, er staat een album van die week op m'n fotografie-FB-pagina.

Peelie schreef:
Borderline zou ik ook voor passen.

Ik vind mezelf ook al een ukkie met mn 1.64m. Mn ex was 1.98m :oo de dokter was 1.90m :P

En idd. Horizontaal is dat geen enkel probleem hoor <<)

Verticaal daarentegen :')

Monody schreef:
Ik ben zelf 1.55 dus ik heb dat probleem ook niet gauw. Nu moet ik zeggen dat ik mij wel vaak als een soort minion voel naast iemand van 1.80 of groter :')

Nu wil ik een keer tussen jou en Mand rondlopen :')

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 11:30

Ik las tussen jou en Mand rollen :')

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 11:36

@Hagslag

Citaat:
Ach gewoon appen, zeg hoe lang ben je eigenlijk? Voor het geval ik mijn hakken in de kast moet laten staan :Y)

Kampioen quote verkloten, ik kan dat. +:)+

Ah, dus dan app ik hoe lang ie is, voor het geval dat ik mn hakken in de kast moet laten staan. En zal ik hem dan maar ook waarschuwen dat ik een kletskous en flapuit ben....

Dan kan ik alvast dag zwaaien, denk ik. _O- :evaw:

Nee, zonder gein, dan vraag ik het, ik heb geen hakloze schoenen en dan wat? Als ie wel 1.60 is? Dan is het ook zo wat om het meteen af te kappen.

Zet die vraag op het lijstje voor toekomstige matches...

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 12:06

Zertab schreef:

You have a weird, weird mind :')

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 12:10

Ik heb even gespiekt op je fb exitium, echt prachtig! Vooral die oude kastelen ed. Volgens mij had je wel aardig mazzel met het weer?

Mijn exen waren toevallig beide boven de 2m (en een van 1.90). Ik kan nu klimmen als de beste en als een ballerina op mijn tenen staan, al ben ik zelf niet heel klein :') Nooit het hakken dilemma gehad dus :D Wel fijn want mijn schoenencollectie bestaat uit heel laag of heel hoog, geen middenweg.

Monody

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 12:21

Exitium schreef:
Zertab schreef:

:') :')

Ik heb op zich nu wel een grappig gesprek met iemand, loopt niet helemaal even soepel altijd maar volgensmij is het best een aardige jongen. Niet heel groot ook, 1.67. Ook niet helemaal mijn type maar qua uitstraling ziet hij er erg spontaan uit. :Y)

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 12:27

Exitium schreef:
Zertab schreef:

Beetje maar :')

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 13:01

Rytir schreef:
Ik heb even gespiekt op je fb exitium, echt prachtig! Vooral die oude kastelen ed. Volgens mij had je wel aardig mazzel met het weer?

Mijn exen waren toevallig beide boven de 2m (en een van 1.90). Ik kan nu klimmen als de beste en als een ballerina op mijn tenen staan, al ben ik zelf niet heel klein :') Nooit het hakken dilemma gehad dus :D Wel fijn want mijn schoenencollectie bestaat uit heel laag of heel hoog, geen middenweg.

Ja, het weer was echt perfect. Rond de 15 graden klinkt fris, maar als je continu zon hebt en redelijk wat hoogeverschil hebt als je aan het wandelen bent (kliffen op enzo) is dat warm zat. Heb iedere dag wel wat regen gezien (reed gemiddeld ook zo'n 250 km per dag), maar alleen de eerste rijdag (Dublin - Galway) echt een paar hoosbuien gehad. :)

Ik heb dan weer een ex die 1.87 was. Scheelt dat dat niet het type voor hakken was, maar die zou vrijwel altijd dat probleem hebben :')

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 13:59

Zertab schreef:

Rustaaaaaaaghh!! 8-)

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 14:36

djinnie schreef:
@Hagslag

Citaat:

Kampioen quote verkloten, ik kan dat. +:)+

Ah, dus dan app ik hoe lang ie is, voor het geval dat ik mn hakken in de kast moet laten staan. En zal ik hem dan maar ook waarschuwen dat ik een kletskous en flapuit ben....

Dan kan ik alvast dag zwaaien, denk ik. _O- :evaw:

Nee, zonder gein, dan vraag ik het, ik heb geen hakloze schoenen en dan wat? Als ie wel 1.60 is? Dan is het ook zo wat om het meteen af te kappen.

Zet die vraag op het lijstje voor toekomstige matches...

_/-\o_ _O- _O-

Ik ga zo lachen als ie 1.55 blijkt te zijn volgende week _O-

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 14:50

Ik ook, Hagelslag, hahaha. Oh hemel, dan schiet ik mezelf mooi spreekwoordelijk in mn voet. _O-

Mental note to self: lengte is stiekem best een beetje belangrijk.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 14:59

Nee joh, als het 'm is dan is het 'm en boeit lengte echt niet. En als iemand z'n lengte maar owned. Klein en zelfverzekerd is aantrekkelijker dan lang en onzeker.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 15:19

MarcoBorsato schreef:
Nee joh, als het 'm is dan is het 'm en boeit lengte echt niet. En als iemand z'n lengte maar owned. Klein en zelfverzekerd is aantrekkelijker dan lang en onzeker.

Helemaal mee eens. Mij maakt lengte niet heel veel uit.

Ik praat nu met een jongen met echt een bijzondere naam. Weet niet goed wat ervan te vinden, maar hij komt netjes over en ziet er op zijn foto's zo ook uit.

robinxfellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 15:21

Ik had dus leuk contact met een jongen en we waren aan het appen. En toen begon hij over z'n benen fetish en of ik hem foto's ervan wilde sturen. Toen ik dat weigerde bleef hij maar doorvragen erover dus nu heb ik het contact verbroken, werd er nogal ongemakkelijk van. :?