Mijn exen zijn 1,96 en 1.92. Geen idee waarom zo lang beide terwijl ik een ukkepuk ben. Kan ook echt niet op hakken lopen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Silly1972 schreef:Oh dat is een van eerste vragen Djinnie haha hoe lang hij is.
Erg eigenlijk, maar ik val echt niet op kleintjes.
Ik zou heel graag naar Australië willen, vind het een erg mooi land met heeel veel mooie mannen haha.
djinnie schreef:Silly1972 schreef:Oh dat is een van eerste vragen Djinnie haha hoe lang hij is.
Erg eigenlijk, maar ik val echt niet op kleintjes.
Ik zou heel graag naar Australië willen, vind het een erg mooi land met heeel veel mooie mannen haha.
Ik vond het zo'n stomme vraag.Nu hebben we voor volgend weekend een date gepland staan, dus dan zie ik het wel.
Mijn andere match, die niet mwer reageert, was 1.98. Das dan wel echt heul lang.
Australië en Nieuw-Zeeland lijken me beide geweldig (ondanks dat ik vliegangst heb). Hoop daar toch ooit wel naar toe te kunnen. Maar een man tegen komen in het buitenland lijkt me wel lastig in dit stadium van mijn leven. Ik ben niet zo flexibel met mijn kinderen.
Rytir schreef:Wat een mooie foto's exitium!Zou zelf niet zo snel aan Ierland denken als vakantiebestemming maar nu wel.
Peelie schreef:Borderline zou ik ook voor passen.
Ik vind mezelf ook al een ukkie met mn 1.64m. Mn ex was 1.98mde dokter was 1.90m
En idd. Horizontaal is dat geen enkel probleem hoor
Monody schreef:Ik ben zelf 1.55 dus ik heb dat probleem ook niet gauw. Nu moet ik zeggen dat ik mij wel vaak als een soort minion voel naast iemand van 1.80 of groter
Citaat:Ach gewoon appen, zeg hoe lang ben je eigenlijk? Voor het geval ik mijn hakken in de kast moet laten staan
Exitium schreef:Zertab schreef:Ik las tussen jou en Mand rollen
You have a weird, weird mind
Rytir schreef:Ik heb even gespiekt op je fb exitium, echt prachtig! Vooral die oude kastelen ed. Volgens mij had je wel aardig mazzel met het weer?
Mijn exen waren toevallig beide boven de 2m (en een van 1.90). Ik kan nu klimmen als de beste en als een ballerina op mijn tenen staan, al ben ik zelf niet heel kleinNooit het hakken dilemma gehad dus
Wel fijn want mijn schoenencollectie bestaat uit heel laag of heel hoog, geen middenweg.
djinnie schreef:@HagslagCitaat:Ach gewoon appen, zeg hoe lang ben je eigenlijk? Voor het geval ik mijn hakken in de kast moet laten staan
Kampioen quote verkloten, ik kan dat.![]()
Ah, dus dan app ik hoe lang ie is, voor het geval dat ik mn hakken in de kast moet laten staan. En zal ik hem dan maar ook waarschuwen dat ik een kletskous en flapuit ben....
Dan kan ik alvast dag zwaaien, denk ik.![]()
![]()
Nee, zonder gein, dan vraag ik het, ik heb geen hakloze schoenen en dan wat? Als ie wel 1.60 is? Dan is het ook zo wat om het meteen af te kappen.
Zet die vraag op het lijstje voor toekomstige matches...
MarcoBorsato schreef:Nee joh, als het 'm is dan is het 'm en boeit lengte echt niet. En als iemand z'n lengte maar owned. Klein en zelfverzekerd is aantrekkelijker dan lang en onzeker.