Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
lotthje schreef:hagelslag schreef:Dillema.
Ik wil zo een rondje fietsen
Het is redelijk fris maar een dun jasje zou voldoende moeten zijn.
Maar, met een dun jasje word mijn bovernarm koud. En als mijn bovenarm koud word gaat hij pijn doen.
Dus of dikkere jas aan en mij doodzweten of een koude pijnlijke arm
Misschien een wat dikkere trui of laagjes? En dan met de dunnere jas?
Boterbloem90 schreef:hagelslag schreef:Ik ben voor de optie iets dikkere jas gegaan.
Is een soort tussenjas.
Heb wel gezweten maarja
Zo gewoon even douchen en klaar.
Misschien een idee om volgende keer een sok open te knippen en die er overheen te doen?
Kirania schreef:De scheren - niet scheren discussie en het hele "Als je paard teveel zweet en je paard ondervind daarmee problemen waardoor je moet scheren handel je niet in het voordeel van je paard want je zou in eerste instantie al niet zo hard mogen rijden dan" Normaal blijf ik graag in mijn grijze mix and match zone zitten, maar nu heb ik echt zoiets van jezus, klaag jij ook hoog en laag als iemand tegen een kind zegt dat ze hun groentjes op moeten eten?
Ineke2 schreef:Kirania schreef:De scheren - niet scheren discussie en het hele "Als je paard teveel zweet en je paard ondervind daarmee problemen waardoor je moet scheren handel je niet in het voordeel van je paard want je zou in eerste instantie al niet zo hard mogen rijden dan" Normaal blijf ik graag in mijn grijze mix and match zone zitten, maar nu heb ik echt zoiets van jezus, klaag jij ook hoog en laag als iemand tegen een kind zegt dat ze hun groentjes op moeten eten?
Haha dan zou ik vanaf nu tot aan eind lente niet meer kunnen rijden. Dat word hem dus niet
casperzazoe schreef:Ineke2 schreef:Haha dan zou ik vanaf nu tot aan eind lente niet meer kunnen rijden. Dat word hem dus niet
Ik heb juist het idee dat ze niet gewerkt hebben als ze niet zweten. Oké niet in de winter natuurlijk en niet overmatig veel dan.
Lestrange01 schreef:Aan dat ik zojuist het slechtste gesprek ooit heb gehad met een vertrouwenspersoon/psycholoog..echt dat die vrouw op school mag werken.. bizar.
Ik die verontrustende dingen vertel over mijn gemoedstoestand (en na 7 jaren therapie weet je inmiddels heel goed welke woorden alarmbellen moeten doen laten ringen bij hulpverleners ) en vervolgens weggestuurd wordt met: "tja je doet eigenlijk alles al, je moet het maar uitzitten. Over twee weken weer een afspraak?"
Als iemand je verteld dat hij/zij een eetstoornis heeft en de afgelopen weken door stress heel weinig kan eten en in een korte tijd veel is afgevallen. Niet lang alleen durft te zijn omdat degene bang is een gevaar voor zichzelf te zijn en een verleden heeft met opnames en automutilatie (waarvan de betreffende mevrouw af weet ) dan zou iedere idioot al in kunnen schatten dat dit niet de juiste gang van zaken is
lenaa_tje schreef:Aan mijn mentorleerlingen die de moeite hadden genomen een fles alcohol vrije wijn te kopen.. die mocht ik dus nog even toespreken. Jongens ik wil ook naar huis.
Ergens vond ik het ook wel grappig maar dat mogen zij natuurlijk niet weten.
oomens schreef:lenaa_tje schreef:Aan mijn mentorleerlingen die de moeite hadden genomen een fles alcohol vrije wijn te kopen.. die mocht ik dus nog even toespreken. Jongens ik wil ook naar huis.
Ergens vond ik het ook wel grappig maar dat mogen zij natuurlijk niet weten.
Misschien begrijp ik het niet goed, maar waarom moesten ze daarover toegesproken worden?