[18+] Bijzonder luguber

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Maureen95

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 19:33

Je moet als cameraman ook wel een goede maag hebben wil je dat tot in detail filmen :P

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 19:34

Ik dacht bij dat Belgische programma ook eerst dat het nagespeeld was :+ Zapte toen ook in op een reanimatie.

Vind de verwondingen op tv wel interessant op me te zien. Real life zou ik dat echt niet trekken :=
Vind het wel goor als ze botbreuken recht zetten, dat gekraak bah.

webster543

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 19:39

Is geen cameraman bij. Zijn allemaal vaste camera’s in verschillende ruimtes.

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 19:41

webster543 schreef:

Volgens mij wordt er over verschillende programma's door elkaar gepraat.

edit ik had het iig. over HELDEN VAN HIER: IN DE LUCHT

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 20:48

furious schreef:
webster543 schreef:

Volgens mij wordt er over verschillende programma's door elkaar gepraat.

edit ik had het iig. over HELDEN VAN HIER: IN DE LUCHT

Volgens mijn man was het inderdaad dit programma wat we zaten te kijken

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 21:16

furious schreef:
Ik dacht bij dat Belgische programma ook eerst dat het nagespeeld was :+ Zapte toen ook in op een reanimatie.

Vind de verwondingen op tv wel interessant op me te zien. Real life zou ik dat echt niet trekken :=

Dat is wat ik zelf ook ranzig vind: dat kraakgeluid.... brrrr. Je kunt iemand opensnijden, prima, maar zodra het met het skelet te maken heeft (breuk, rechtzetten, uit de kom, noem wat) dan doe ik vingers in mijn oren en kijk ik weg. :D

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 21:27

Shenavallie schreef:
furious schreef:

Dat is wat ik zelf ook ranzig vind: dat kraakgeluid.... brrrr. Je kunt iemand opensnijden, prima, maar zodra het met het skelet te maken heeft (breuk, rechtzetten, uit de kom, noem wat) dan doe ik vingers in mijn oren en kijk ik weg. :D

Doe ik ook :D . Ga er toch nooit aan wennen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 21:41

Vandaag op buitenrit, midden op het pad: 2 achterpootjes en een kaarsrechte, afgeknaagde ruggengraat. Dat was het enige wat nog over was van Mr. Konijn. Van de rest geen spoor meer te bekennen.

Was toch ook even een wtf-momentje.

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 22:04

Dat breuken recht zetten kon ik ook nooit handelen. Nog steeds niet eigenlijk..
De rest kam ik allemaal wel zien op tv..

Tot dat ik zelf met mijn enkel lag en die gezet moest worden.. kon ik niet weg lopen of zappen.. drama kan ik jullie vertellen... brrrr

_Caitlinnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 22:11

Ik heb die reanimatie ook gezien van helden van hier in de lucht . Een man die in het zwembad was en twintig seconde op de bodem had gelegen . Wat ik het meest bizar vond aan dat verhaal is dat ze echt al meeeega lang bezig waren en wilde opgeven omdat ze zo iets hadden van jongens dit geeft gewoon echt geen zin meer . Zijn toch nog heel even door gegaan en kreeg hij ineens weer pols . Man heeft het gewoon overleefd en doet alles weer , zelfs het zwemmen ..

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 22:18

Wat dacht je dan van die auto die tussen 2 vrachtwagens in gekomen was.
Persoon kon dat met geen mogelijkheid hebben overleefd, was werkelijk niet meer van die auto over.
Vond dat wel echt een gruwelijk idee.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 22:28

_Caitlinnn schreef:
Ik heb die reanimatie ook gezien van helden van hier in de lucht . Een man die in het zwembad was en twintig seconde op de bodem had gelegen . Wat ik het meest bizar vond aan dat verhaal is dat ze echt al meeeega lang bezig waren en wilde opgeven omdat ze zo iets hadden van jongens dit geeft gewoon echt geen zin meer . Zijn toch nog heel even door gegaan en kreeg hij ineens weer pols . Man heeft het gewoon overleefd en doet alles weer , zelfs het zwemmen ..

Die heb ik ook gezien!

Vond ik erg heftig en bracht wel even wat herinnering naar boven..

Heel knap dat ze hem teruggekregen hebben.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 22:44

_Caitlinnn schreef:

Ja die bedoelde ik! Echt wow :oo .

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 09:47

Varekaj schreef:
Vandaag op buitenrit, midden op het pad: 2 achterpootjes en een kaarsrechte, afgeknaagde ruggengraat. Dat was het enige wat nog over was van Mr. Konijn. Van de rest geen spoor meer te bekennen.

Was toch ook even een wtf-momentje.

Die vinden wij regelmatig op het werk. Laten de roofvogels achter. Vind het wel een mooi gezicht en ook bijzonder hoe schoon ze het achterlaten. Een collega heeft eens een ruggengraat meegenomen voor haar nichtje, die die dingen prepareert voor in haar vitrinekast.

Bopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 10:07

Silly1972 schreef:
Wat dacht je dan van die auto die tussen 2 vrachtwagens in gekomen was.
Persoon kon dat met geen mogelijkheid hebben overleefd, was werkelijk niet meer van die auto over.
Vond dat wel echt een gruwelijk idee.

Deze aflevering heeft ook behoorlijke indruk op mij gemaakt...
Had het echt te doen met alle betrokkenen.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 11:05

Nou Inderdaad, ook voor die vrachtwagenchauffeur, ondanks dat hij misschien niet aan het opletten was, neemt hij dit wel zijn hele leven met zich mee.

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 12:33

wendy1987 schreef:
Dat breuken recht zetten kon ik ook nooit handelen. Nog steeds niet eigenlijk..
De rest kam ik allemaal wel zien op tv..

Tot dat ik zelf met mijn enkel lag en die gezet moest worden.. kon ik niet weg lopen of zappen.. drama kan ik jullie vertellen... brrrr

Dit dus.
Hier recent een dubbelgeklapte meniscus. Die zat finaal vast. Wilde ze ook 'zetten'.
Eerst die verdoving... (deze doos dacht alleen maar: ahh das lief. Ze verdoven hem zodat ik even pijnvrij ben) die was al dramaaaa. Naald ging diagonaal door de knie.
Wachtkamer wist toen zeker dat kamer 1, het dichtsbij de wachtkamer, bezet was.
En na 20 minuten wachten komt die arts. " is de pijn minder?" "Ja iets gezakt maar ja.. strekken kan niet".
Toen kwam het zetten. Ik denk dat het hele ziekenhuis doorhad dat iemand pijn had.
En als het dan lukt... a la... maar helaas, 4 dagen later is de meniscus er operatief uitgehaald.
Nooooooit meer voor mij. Sla die stap maar over aub.

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 13:06

Er is hier eerder toch eens een 'magische truc' besproken die (mogelijk) gruwelijk fout gelopen is maar waarvan men niet wist of het echt was?

Nu, niet hetzelfde filmpje maar deze vrouw had ook minder geluk. :+ (Je zit geen bloed of dergelijke, maar ze krijgt de nagel wel in haar hand...)
https://www.youtube.com/watch?v=RIqzfsfpMv0

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 13:07

Ik kan me iets herinneren van het doorzagen van een vrouw

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 16:20

[/quote]
Die vinden wij regelmatig op het werk. Laten de roofvogels achter. Vind het wel een mooi gezicht en ook bijzonder hoe schoon ze het achterlaten. Een collega heeft eens een ruggengraat meegenomen voor haar nichtje, die die dingen prepareert voor in haar vitrinekast.[/quote]

:r ik las 'heeft eens een ruggengraat meegenomen VAN haar nichtje'

B-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 16:53

moonsparkle schreef:
Ik kan me iets herinneren van het doorzagen van een vrouw

Klopt. Vrouw is effectief doorgesneden.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 17:29

Ja dat filmpje staat nog ergens op YouTube. Vrouw in de kist en die maakt nog allemaal wilde handbewegingen maar de man denkt uiteraard dat het gespeeld is en hij zaagt dus gewoon. En dan hebben ze door dat het goed mis is.

Lijkt me dat je toch een soort codegebaar moet afspreken ofzo. Dat je het peaceteken maakt als het misgaat of een ander gebaar. Dit is natuurlijk wel heel dramatisch.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 17:46

Suzanne F. schreef:
Ja dat filmpje staat nog ergens op YouTube. Vrouw in de kist en die maakt nog allemaal wilde handbewegingen maar de man denkt uiteraard dat het gespeeld is en hij zaagt dus gewoon. En dan hebben ze door dat het goed mis is.

Lijkt me dat je toch een soort codegebaar moet afspreken ofzo. Dat je het peaceteken maakt als het misgaat of een ander gebaar. Dit is natuurlijk wel heel dramatisch.

Urgh ja, hij is vrij makkelijk te vinden. Wat onwijs tragisch, echt heel naar!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 18:16

Suzanne F. schreef:

Ik vraag mij sowieso af of je zoiets niet voelt? Als je dit zo vaak doet voel je toch dat er iets anders is als normaal.

_Penotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 18:31

Niobe zou je voor mij het linkje aub even willen plaatsen?