Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
furious schreef:webster543 schreef:Is geen cameraman bij. Zijn allemaal vaste camera’s in verschillende ruimtes.
Volgens mij wordt er over verschillende programma's door elkaar gepraat.
edit ik had het iig. over HELDEN VAN HIER: IN DE LUCHT
furious schreef:Ik dacht bij dat Belgische programma ook eerst dat het nagespeeld wasZapte toen ook in op een reanimatie.
Vind de verwondingen op tv wel interessant op me te zien. Real life zou ik dat echt niet trekken![]()
Vind het wel goor als ze botbreuken recht zetten, dat gekraak bah.
Shenavallie schreef:furious schreef:Ik dacht bij dat Belgische programma ook eerst dat het nagespeeld wasZapte toen ook in op een reanimatie.
Vind de verwondingen op tv wel interessant op me te zien. Real life zou ik dat echt niet trekken![]()
Vind het wel goor als ze botbreuken recht zetten, dat gekraak bah.
Dat is wat ik zelf ook ranzig vind: dat kraakgeluid.... brrrr. Je kunt iemand opensnijden, prima, maar zodra het met het skelet te maken heeft (breuk, rechtzetten, uit de kom, noem wat) dan doe ik vingers in mijn oren en kijk ik weg.
_Caitlinnn schreef:Ik heb die reanimatie ook gezien van helden van hier in de lucht . Een man die in het zwembad was en twintig seconde op de bodem had gelegen . Wat ik het meest bizar vond aan dat verhaal is dat ze echt al meeeega lang bezig waren en wilde opgeven omdat ze zo iets hadden van jongens dit geeft gewoon echt geen zin meer . Zijn toch nog heel even door gegaan en kreeg hij ineens weer pols . Man heeft het gewoon overleefd en doet alles weer , zelfs het zwemmen ..
_Caitlinnn schreef:Ik heb die reanimatie ook gezien van helden van hier in de lucht . Een man die in het zwembad was en twintig seconde op de bodem had gelegen . Wat ik het meest bizar vond aan dat verhaal is dat ze echt al meeeega lang bezig waren en wilde opgeven omdat ze zo iets hadden van jongens dit geeft gewoon echt geen zin meer . Zijn toch nog heel even door gegaan en kreeg hij ineens weer pols . Man heeft het gewoon overleefd en doet alles weer , zelfs het zwemmen ..
Varekaj schreef:Vandaag op buitenrit, midden op het pad: 2 achterpootjes en een kaarsrechte, afgeknaagde ruggengraat. Dat was het enige wat nog over was van Mr. Konijn. Van de rest geen spoor meer te bekennen.
Was toch ook even een wtf-momentje.
Silly1972 schreef:Wat dacht je dan van die auto die tussen 2 vrachtwagens in gekomen was.
Persoon kon dat met geen mogelijkheid hebben overleefd, was werkelijk niet meer van die auto over.
Vond dat wel echt een gruwelijk idee.
wendy1987 schreef:Dat breuken recht zetten kon ik ook nooit handelen. Nog steeds niet eigenlijk..
De rest kam ik allemaal wel zien op tv..
Tot dat ik zelf met mijn enkel lag en die gezet moest worden.. kon ik niet weg lopen of zappen.. drama kan ik jullie vertellen... brrrr
Suzanne F. schreef:Ja dat filmpje staat nog ergens op YouTube. Vrouw in de kist en die maakt nog allemaal wilde handbewegingen maar de man denkt uiteraard dat het gespeeld is en hij zaagt dus gewoon. En dan hebben ze door dat het goed mis is.
Lijkt me dat je toch een soort codegebaar moet afspreken ofzo. Dat je het peaceteken maakt als het misgaat of een ander gebaar. Dit is natuurlijk wel heel dramatisch.
Suzanne F. schreef:Ja dat filmpje staat nog ergens op YouTube. Vrouw in de kist en die maakt nog allemaal wilde handbewegingen maar de man denkt uiteraard dat het gespeeld is en hij zaagt dus gewoon. En dan hebben ze door dat het goed mis is.
Lijkt me dat je toch een soort codegebaar moet afspreken ofzo. Dat je het peaceteken maakt als het misgaat of een ander gebaar. Dit is natuurlijk wel heel dramatisch.