SophievdV schreef:Jij stoute pitspoesJa ik kan het hier onmogelijk neer zetten want jonge meelezers. Maar poeh hee zeg.. heel bijzonder
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar ik viel wel mee. De rest daarentegen...

Maar je voornemen is dus gelukt Sophie
Volgens mij gaat bij jou alles zo soepel haha.
Nou goed, heb maar besloten dat ik deze jongen wat minder leuk moet gaan vinden en ben weer een beetje gaan swipen
Loolotte schreef:Klinkt goed YvankaVolgens mij gaat bij jou alles zo soepel haha.
Lekker bezig Sophie![]()
Ik heb 'm toch maar geappt, en op een gegeven moment kwam hij ermee dat ik niet 'aan zijn intenties mag twijfelen'. Maar het is me nooit duidelijk geworden wat die intenties überhaupt zijnNou goed, heb maar besloten dat ik deze jongen wat minder leuk moet gaan vinden en ben weer een beetje gaan swipen
Maar met zoenen enzo ben ik niet zo moeilijk dus als ik dat wil dan zorg ik wel dat ik het voor elkaar krijg
date 3 dus, gegeten bij de pizzeria en bij hem thuis geweest
Was weer erg leuk
. Daarna ook superlief opgevangen door twee van hun vrienden (waar ik dus ook al eerder mee op stap ben geweest samen met de fwb). Gister en vandaag wel weer pijn maar ik weet van afgelopen week dat het echt wel over gaat. Ik moet hem voorlopig maar gewoon niet zien. Gister lekker de hele dag doorgebracht op festival in Tilburg met 30 graden zon en een leuke groep mensen.

Zaterdag zie ik hem weer