Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

wilmatj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 13:12

NadjaNadja schreef:
Is er toevallig iemand die weet wat 'via een ander kanaal' precies inhoudt als je bij de statistieken van een post kijkt? Normaal zijn dat maar een paar bij mij, maar bij mijn laatste post zijn er al 140 weergaven via een ander kanaal. Dus ik ben nu toch wel een beetje benieuwd waar dat dan vandaan komt :')

Dan heeft iemand hem in zijn of haar verhaal gedeeld. En klikken daar weer mensen op. ( kan zijn dat je er niet in getagt bent en je dan dus zelf niet weet waar je gedeeld bent )

Ghostattack schreef:
Ik heb nu in mijn story gevraagd of mensen een winactie willen bij 1500 volgers en zo ja, wat ze dan willen winnen :P Ben benieuwd of ik reacties krijg, meestal niet namelijk _O-

Ik heb gereageerd *\o/*

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 13:14

Wat een mooie feed heb je Limoen <3

Winacties doen het hier wisselend! Vorige keer eentje gedaan in samenwerking met een groot (10k+ volgers) account en dat was echt bizar, zag het zo aantikken en had op een dag bijna 200 volgers erbij :') Maar doorgaans gaat het echt niet zo hard.

Dingen kopen om weg te geven vind ik ook zo'n ding... Meestal geef ik een fotoshoot weg (ben zelf fotograaf) of een product wat ik nog heb liggen maar nog helemaal nieuw is.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 13:16

billionache schreef:
Wat een mooie feed heb je Limoen <3

Winacties doen het hier wisselend! Vorige keer eentje gedaan in samenwerking met een groot (10k+ volgers) account en dat was echt bizar, zag het zo aantikken en had op een dag bijna 200 volgers erbij :') Maar doorgaans gaat het echt niet zo hard.

Dingen kopen om weg te geven vind ik ook zo'n ding... Meestal geef ik een fotoshoot weg (ben zelf fotograaf) of een product wat ik nog heb liggen maar nog helemaal nieuw is.

Dit dus, wil best een keer voor een tientje een halster aanschaffen om weg te geven hoor :+ Zal eens tussen mijn spullen snuffelen of ik nog iets heb, ben bang van niet. Fotoshoot zou ik eventueel nog kunnen doen, maar ik ben maar een simpele hobbyfotograaf zonder talent _O-

billionache

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 13:21

Ja precies, een tientje is nog te overzien! Heb wel eens een dekje weggegeven die ik ooit bij een 1+1 actie in een ruitershop had 'gekocht', was ik dus ook niks aan kwijt :j

Had gister gevraagd in mijn story wat de mensen graag zouden willen winnen bij m'n winactie. De antwoorden: Uniqhorse poetsbox, Eskadron set, PS/ES dekje _O- Ik heb geen geldboom jongens haha.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 13:22

Dat laatste loop ik nu dus ook tegenaan _O- Alsof ik even 100 euro ga uitgeven om weg te geven, ammehoela.. :')

wilmatj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 13:32

Setjes doen het altijd goed, maar ik heb nu een winactie met een halster wat het echt veel beter doet als verwacht .

Een winactie met iets met een vaste maat is vaak lastiger omdat niet iedereen mee kan doen.

Een winactie echt om nieuwe volgers te krijgen doe ik niet, maar is wel leuk meegenomen natuurlijk.

_activeme

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 13:41

Ik doe een actie met shampoo. Het zomerseizoen komt eraan en mensen wassen hun paard dan wat meer dan in de winter. Wil het natuurlijk wel een beetje seizoensgebonden houden. Meer dan 15 euro wil ik niet uitgeven.

Moet alleen nog even een poll maken welke shampoo mensen fijn vinden. Dus nog even geduld hihi...

Als ik het met iemand samen zou doen zou je de kosten kunnen delen.

_Lobke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 13:42

Welkom iedereen die nieuw is! Ik heb alvast een paar van dit topic gevolgd. Mijn naam is Amber_barockpinto.

Wat een leuk idee van die winacties. Ik geloof wel dat het niet perse zo duur hoeft een halster is ook hartstikke leuk om te winnen. Als tip zou ik willen meegeven om goed op te letten op kleine ruitersport zaken die ermee stoppen. Vaak kan je dan met hoge kortingen spullen inslaan.

_activeme

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 13:45

_Lobke_ schreef:
Welkom iedereen die nieuw is! Ik heb alvast een paar van dit topic gevolgd. Mijn naam is Amber_barockpinto.

Wat een leuk idee van die winacties. Ik geloof wel dat het niet perse zo duur hoeft een halster is ook hartstikke leuk om te winnen. Als tip zou ik willen meegeven om goed op te letten op kleine ruitersport zaken die ermee stoppen. Vaak kan je dan met hoge kortingen spullen inslaan.

Dat is een hele goede tip! Ga ik zeker in mijn achterhoofd houden. *\o/*

_Lobke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 05:13

Hihi ja ik heb vandaag ook een gloednieuwe uvex cap gekocht bij zo'n ruitersport winkel die stopt. Dan is zo'n cap gewoon betaalbaar met 50 tot 70 procent korting.

Ik ga steeds via internet op Instagram zijn er meer mensen die dat doen of hebben jullie gewoon allemaal de app?

_activeme

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 09:50

_Lobke_ schreef:
Hihi ja ik heb vandaag ook een gloednieuwe uvex cap gekocht bij zo'n ruitersport winkel die stopt. Dan is zo'n cap gewoon betaalbaar met 50 tot 70 procent korting.

Ik ga steeds via internet op Instagram zijn er meer mensen die dat doen of hebben jullie gewoon allemaal de app?

Online of gewoon in de winkel? Vind het altijd wel leuk op te snuffelen hihi

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 10:29

Ghostattack schreef:
Misschien moet ik dat ook maar eens gaan doen.. Heb alleen niks om weg te geven en 2ehands gebruikte spullen verloten is ook zo sneu :')

Ik geef al mijn spullen die ik niet meer gebruik weg, maar ik zet het er ook wel gewoon bij.

'Dekje mag weg, persoon met de grappigste comment mag hem hebben'
Ik maak er dan wel geen hele serieuze win actie rond hoor, maar die houd ik sowieso niet.

Wat geven jullie dan weg bij zo'n winacties? Ik zie soms echt dingen langs komen waarvan ik denk oliebol zeg als ik dat kon betalen hield ik hem zelf wel

Sunshinedaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 11:22

Ik heb een touwhalster weggegeven.
Ik maak ze zelf en had nog veel materiaal over.
Ik heb laatst bij een wedstrijd een gloednieuw halster gewonnen. Maat full. Passen mijn minipaardjes niet :+
Dus dat wordt de volgende winactie. Met een setje tuigonderleggers maat shet (maak ik ook zelf). Mogen ze kiezen :)

Ik verloot dan het halster en/of tuigonderleggers bij 1000 volgers. Ik probeer het simpel te houden.
Ik haak zelf ook af als ik 5 andere accounts moet volgen, 5 mensen taggen, van ieder account minimaal 5 foto's moet liken en reageren. Pfff laat maar :')

Geef een reactie wat je wilt onder de foto.
En extra kans als ze het bericht delen of mensen taggen ofzo :)

Edit: die grote poetskoffers zie ik vaak langskomen als winactie. Dat zijn wel mooie dingen.

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 11:25

Liken en reageren heb ik nog niet zo veel moeite mee maar een tijdje moest je 'je favoriete foto van account X op je eigen tijdlijn plaatsen', en ik wil gewoon geen foto's van andere mensen in mijn feed want dat vind ik niet mooi en in mijn hoofd is het systeem dan helemaal weg :')

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 11:33

Ik heb nu een cognac of zwart leren halster in de winactie, in samenwerking met Hypostore. Maat shet tot full, dus voor veel mensen leuk. :) Het hoeven echt niet hele dure dingen te zijn hoor, mijn vorige win actie met een halster van Minihorseshop liep super goed en iedereen was heel enthousiast, terwijl je hem onder de €17 kan kopen.

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 11:41

billionache schreef:
Ja precies, een tientje is nog te overzien! Heb wel eens een dekje weggegeven die ik ooit bij een 1+1 actie in een ruitershop had 'gekocht', was ik dus ook niks aan kwijt :j

Had gister gevraagd in mijn story wat de mensen graag zouden willen winnen bij m'n winactie. De antwoorden: Uniqhorse poetsbox, Eskadron set, PS/ES dekje _O- Ik heb geen geldboom jongens haha.

Die vraag heb ik ook een keer gesteld trouwens, en ik kreeg 'meet & greet met de paarden' :')
Heb maar gezegd dat als ze taart meeneemt ze best eens langs mag komen :+
Was alles maar zo gemakkelijk hahaha

_classic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 12:11

M'n foto's gaan echt slecht de laatste tijd, misschien maar eens onderzoek doen naar hashtags die goed werken. Ik word hier zo moedeloos van 8)7

ninaphilo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 13:34

_classic schreef:
M'n foto's gaan echt slecht de laatste tijd, misschien maar eens onderzoek doen naar hashtags die goed werken. Ik word hier zo moedeloos van 8)7

Ik post foto's van honden en paarden, maar die hashtags van de honden doen het bijna nooit goed (bij mij dan). Soms echt een bereik van 50, terwijl de paardenhashtags qua bereik makkelijk over de 3.000 gaan.. Mijn hashtags van hondenfoto's hoef je dus niet te gebruiken haha.

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 15:28

Ik kreeg vandaag de vraag of ik met iemand samen een win actie wilde doen. Heb ervoor bedankt.

Krijg toch altijd het idee dat mensen je dan gaan volgen puur voor het winnen en je daarna weer ontvolgen.

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 15:32

Zo’n vraag kreeg ik laatst ook, heb ook bedankt. Geloof ook niet dat het effect blijvend is.

wilmatj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 20:07

Ik heb er wel veel blijvende volgers aan over gehouden. Is ook een manier om jezelf zichtbaar te maken. Zo komen er weer mensen bij je die jou anders nooit gezien zouden hebben.

En ja natuurlijk doen er ook mensen je daarna weer ontvolgen, dat voorkom je niet.

_activeme

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 20:40

Ik doe bij de 150 volgers een win actie. Zit te denken om het te doen met een leuk halster, vliegenspray of shampoo. Wat vinden jullie het leukst?

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 20:42

wilmatj schreef:
Ik heb er wel veel blijvende volgers aan over gehouden. Is ook een manier om jezelf zichtbaar te maken. Zo komen er weer mensen bij je die jou anders nooit gezien zouden hebben.

En ja natuurlijk doen er ook mensen je daarna weer ontvolgen, dat voorkom je niet.

Nee dat klopt. Maar dat zijn volgers die je dan waarschijnlijk ook niet zou willen.

Met mijn fotografie account heb ik een mooie basis opgebouwd van ca 180 volgers nu. Ik kan momenteel alleen niks posten omdat ik een projectje heb die voorrang heeft en ik eigenlijk niet online mag zetten :o

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 20:59

Ik meld me hier ook
Fanatiek instragrammer... ( is dat een woord) >;)
Post elke dag wel een foto, filmpje van mijn paarden en of honden :D

Afbeelding

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 21:22

wilmatj schreef:

Is dat echt zo? Een poos terug gingen wij behoorlijk gelijk op wat volgers aantal betreft, en dat is dacht ik nog steeds zo.

Heb niets tegen winacties (iets winnen is altijd leuk) maar sommige accounts hebben ze wekelijks lijkt wel. En als je dan ook nog aan super veel eisen moet voldoen, haak ik af.