Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 22:10

Qua laptoptassen: als budget niet uitmaakt, kijk eens bij Arthur en Auston.

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 09:50

Toevallig Roosch :D

Varekaj schreef:
Qua laptoptassen: als budget niet uitmaakt, kijk eens bij Arthur en Auston.

Vind ze qua prijs prima, maar vind Max 14cm diep en heb dus meer nodig. Een goede degelijke tas mag wat kosten als het weer jaren mee gaat. Mijn huidige tas is een lederen aktetas model, al ruim 10 jaar in gebruik en nog steeds mooi, alleen net te klein ;)

https://www.morethanhip.nl/dames-laptop ... opforward#
Deze lijkt heel praktisch met die rits, maar tegelijk ook het gevaar dat alle spanning juist op de rits komt >;)

Iemand trouwens een idee bij plantaardig gelooid rundleer :?

Loeky01

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 10:24

Als geld niet een hele grote rol speelt, ik heb deze (wel de croco variant maar die hebben ze niet meer in dit model zie ik terwijl ik deze mooier vind en ze die toen nog niet hadden lol): https://www.thelittlegreenbag.nl/laptop ... inch/59572
Heb m nu al een aantal jaar, houd zich super goed. Ben er nog dagelijks blij mee eigenlijk. Krijg ook veel complimenten ook van leerlooiers en leer handelaren :j

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-23 12:28

Oscar schreef:
* wat een fijne manier om van mijn rotzooi af te komen! :D *

_O- _O-

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-23 16:55

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 12:45

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 13:40

Afbeelding
De chukit met bungee die de heren gisteren vakkundig gesloopt hebben, kan hem nergens meer vinden -O-

_Christina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 19:29

Moet het perse bungee zijn? Die kan ik ook niet vinden, maar als het je om het handvat gaat, dan zou je ook naar de Ultra Tug kunnen kijken, die is nog wel te krijgen.
Met bungee zijn er wel zelfgemaakte op Etsy.

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 20:42

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 20:56

De bovenkant wel, maar het is een pencil dress en dat is voor mensen met een slank middel. :')
Die swing dresses zijn meer voor mijn compacte obesiShetlanderbouw. :')

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 21:46

Tigress schreef:
[ [url=m/S0pOfe.jpg]Afbeelding[/url] ]
De chukit met bungee die de heren gisteren vakkundig gesloopt hebben, kan hem nergens meer vinden -O-

Geen idee wat dit voor webshop is, maar deze lijkt er wel op:https://tuggy.be/product/chuckit-fetch-ball-bungee-pocket/ . Of de bal groot genoeg is moet je zelf maar even bekijken.

O ja, wat staat er op dat labeltje? Ik kan het net niet ontcijferen, hopelijk heb je hem nog niet weggegooid :o .

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 22:39

Het labeltje heeft Agilitoy erop staan, maar daar kan ik hem niet meer vinden. Heb het bedrijf al even bericht gedaan, kijken of zij iets weten.

Helaas is het hele speeltje best specifiek voor hem :') deze hebben we na meerdere speeltjes testen gekocht omdat hij hier dol op was.
Het elastiek vinden we beide erg fijn, ik voor het gooien (gooitalent van een natte krant, dus een kort handel eraan is fijn). Daarmee is het elastiek erg fijn voor als Jarvis er in wil happen terwijl we sporten, geeft iets meer mee.
Daarnaast is het echt specifiek dat speeltje. Meneer heeft niks met hardere speeltjes, waardoor de andere chuckit al af valt. Deze vind hij fijn om mee te zwemmen, omdat hij door het formaat en flexibiliteit fijn in de bek lag en hij minder water binnen kreeg tijdens het apporteren. Dus het is echt dát balletje, met een handvat (liefst bungee) voor het gooien.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 23:30

Ik heb een zoekpuzzel en ben geen geweldige googler, dus wie weet kunnen jullie me helpen.

Ik moet voor tijdelijk een stevige opslag hebben voor een groot zadel. Ik wil er geen ton aan uitgeven. Dus ik dacht aan een kist. In principe zou die dan wel de minimale maat moeten hebben van 75 cm hoog en 75 x 50 breed. Alleen zulke maten kan ik dus niet vinden. Veel groter kan ie ook niet zijn ivm ruimte.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 23:34

Heb je al op marktplaats gezocht op dekenkist?

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 23:40

Ja, maar die hebben allemaal een te groot grondoppervlak. Die zijn meestal 100 cm of 120 cm. En dat oppervlak heb ik niet.

_Christina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-23 00:14

Tigress schreef:
Het labeltje heeft Agilitoy erop staan, maar daar kan ik hem niet meer vinden. Heb het bedrijf al even bericht gedaan, kijken of zij iets weten.

Helaas is het hele speeltje best specifiek voor hem :') deze hebben we na meerdere speeltjes testen gekocht omdat hij hier dol op was.
Het elastiek vinden we beide erg fijn, ik voor het gooien (gooitalent van een natte krant, dus een kort handel eraan is fijn). Daarmee is het elastiek erg fijn voor als Jarvis er in wil happen terwijl we sporten, geeft iets meer mee.
Daarnaast is het echt specifiek dat speeltje. Meneer heeft niks met hardere speeltjes, waardoor de andere chuckit al af valt. Deze vind hij fijn om mee te zwemmen, omdat hij door het formaat en flexibiliteit fijn in de bek lag en hij minder water binnen kreeg tijdens het apporteren. Dus het is echt dát balletje, met een handvat (liefst bungee) voor het gooien.

Oei dan ben ik er bang voor, op de merk website staat ie namelijk ook niet meer :( Het is ook niet de hydrosqueeze bal of wel? Ik kan het op de foto niet goed zien, ik zie wel dat het niet de 'gewone' chuckit is en het lijkt ook niet de air? Misschien als je van de bal ook een foto deelt, dat iemand de bal zelf herkent (mocht die ook ooit los verkocht zijn of met een ander handvat) en nog heeft liggen. Dan kun je er zelf een bungee aan (laten) maken.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-23 07:08

Het is idd de hydrosqueeze bal, maar dan dus met handvat eraan. Deze is er zodanig in verwerkt dat ik het zelf ook niet op die manier weer kan maken.
Ik ben er inmiddels achter dat het onder de naam chucktug hydro verkocht werd toen ik ben gaan neuzen op hun pagina.
Hier de beste foto's die ik ervan heb zo gauw.
Afbeelding
Afbeelding

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-23 07:34

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-23 08:38

Nee helaas, dat zijn de gewone balletjes. Die vind Jarvis niet fijn bij het zwemmen, is te groot. De hydro squeeze kan hij in happen en op die manier wat meer plat drukken wat hij fijner vind bij het zwemmen.

Da's fijn, ik hoop het! Ik heb ze bericht gedaan erover, misschien kunnen ze ons helpen ermee :D

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-23 09:08

Veulen84 schreef:
Ja, maar die hebben allemaal een te groot grondoppervlak. Die zijn meestal 100 cm of 120 cm. En dat oppervlak heb ik niet.

En een speelgoedkist?Of ga eens kijken bij de kringloop.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-23 10:10

Veulen84 schreef:
Ik heb een zoekpuzzel en ben geen geweldige googler, dus wie weet kunnen jullie me helpen.

Ik moet voor tijdelijk een stevige opslag hebben voor een groot zadel. Ik wil er geen ton aan uitgeven. Dus ik dacht aan een kist. In principe zou die dan wel de minimale maat moeten hebben van 75 cm hoog en 75 x 50 breed. Alleen zulke maten kan ik dus niet vinden. Veel groter kan ie ook niet zijn ivm ruimte.

Je zou kunnen zoeken op onderkast voor een keuken of wastafel. Of een kleine buffetkast.
Dit even voor het idee van de maten:
https://www.bol.com/nl/nl/p/buffet-avec ... oductImage

Of marktplaats voor een (tuin)kist of kast.

En anders naar de bouwmarkt en multiplex of meubelplaat oid op maat laten zagen. Schroeven, scharnieren en even handig zijn met de boormachine.

_Christina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-23 12:00

Tigress schreef:
Het is idd de hydrosqueeze bal, maar dan dus met handvat eraan. Deze is er zodanig in verwerkt dat ik het zelf ook niet op die manier weer kan maken.
Ik ben er inmiddels achter dat het onder de naam chucktug hydro verkocht werd toen ik ben gaan neuzen op hun pagina.

De hydrosqueeze bestaat nog wel met tug, als ze bij agilitoy niet meer met bungee maken, dan kun je daar zelf nog een bungee aan (laten) maken. Als je niet de tug er direct af haalt, maar zo loshaalt dat je 'm kunt flossen door de bal, dan kun je daar het nieuwe handvat met bungee aan vast maken en er doorheen trekken.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-23 12:47

Contact gehad met ze, ze kunnen er nog eentje maken voor Jarv *\%/* Thanks voor het meedenken en de tip dat ze het zelf kunnen maken, mijn hond gaat weer helemaal gelukkig zijn <3

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-23 13:02

Als je slim bent bestel je er gelijk 3 :P

Kist, is een kleine vervoerskistpallet dinges niks? Zijn nog wel eens op marktplaats te vinden.

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-23 15:02

Wat fijn dat ze hem nog willen en kunnen maken voor Jarv, Tigress! De tip van Prairy om er gelijk een aantal te bestellen vind ik wel een goeie!