Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Varekaj schreef:Qua laptoptassen: als budget niet uitmaakt, kijk eens bij Arthur en Auston.
maessie schreef:Ik zoek een toegangscode voor best secret
Roosch schreef:Ik wil deze jurk heel graag in maat 12.
https://topvintage.nl/nl/vintage-retro/ ... coral-pink
Hij lijkt iig nergens te krijgen maar wellicht dat iemand hem weet te vinden?
Tigress schreef:[ [url=m/S0pOfe.jpg]Afbeelding[/url] ]
De chukit met bungee die de heren gisteren vakkundig gesloopt hebben, kan hem nergens meer vinden
Tigress schreef:Het labeltje heeft Agilitoy erop staan, maar daar kan ik hem niet meer vinden. Heb het bedrijf al even bericht gedaan, kijken of zij iets weten.
Helaas is het hele speeltje best specifiek voor hemdeze hebben we na meerdere speeltjes testen gekocht omdat hij hier dol op was.
Het elastiek vinden we beide erg fijn, ik voor het gooien (gooitalent van een natte krant, dus een kort handel eraan is fijn). Daarmee is het elastiek erg fijn voor als Jarvis er in wil happen terwijl we sporten, geeft iets meer mee.
Daarnaast is het echt specifiek dat speeltje. Meneer heeft niks met hardere speeltjes, waardoor de andere chuckit al af valt. Deze vind hij fijn om mee te zwemmen, omdat hij door het formaat en flexibiliteit fijn in de bek lag en hij minder water binnen kreeg tijdens het apporteren. Dus het is echt dát balletje, met een handvat (liefst bungee) voor het gooien.
Veulen84 schreef:Ik heb een zoekpuzzel en ben geen geweldige googler, dus wie weet kunnen jullie me helpen.
Ik moet voor tijdelijk een stevige opslag hebben voor een groot zadel. Ik wil er geen ton aan uitgeven. Dus ik dacht aan een kist. In principe zou die dan wel de minimale maat moeten hebben van 75 cm hoog en 75 x 50 breed. Alleen zulke maten kan ik dus niet vinden. Veel groter kan ie ook niet zijn ivm ruimte.
Tigress schreef:Het is idd de hydrosqueeze bal, maar dan dus met handvat eraan. Deze is er zodanig in verwerkt dat ik het zelf ook niet op die manier weer kan maken.
Ik ben er inmiddels achter dat het onder de naam chucktug hydro verkocht werd toen ik ben gaan neuzen op hun pagina.