Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mizora schreef:Hangt er vanaf hoe de rest van je dieet in elkaar zit.
Het gaat bij wit brood/witte rijst niet alleen om het volle gevoel dat minder is, maar in de vliesjes zitten ook vezels (belangrijk voor het laatste gedeelte van je dikke darm) en vitamines/mineralen. Dus het is (over het algemeen) wel echt minder gezond.
Ik vraag me dan altijd af, was er dan iets bijzonders dat het zo druk was toen? Een heeeeel goedlopend topic of iets anders dat toen speelde? Of gewoon toeval?Citaat:Het grootste aantal gebruikers online was 7033 op 16-09-16 22:00
Marie_Anne schreef:Op Bokt staat altijd hoeveel mensen er online zijn, en er staat ook:Ik vraag me dan altijd af, was er dan iets bijzonders dat het zo druk was toen? Een heeeeel goedlopend topic of iets anders dat toen speelde? Of gewoon toeval?Citaat:Het grootste aantal gebruikers online was 7033 op 16-09-16 22:00
Dat zijn er best veel, 7033.
bruintje123 schreef:Omdat mensen zelf vragen naar wat denken jullie wat mijn paard heeft kunnen ze ook antwoorden verwachten. En ja via internet is de kans groot dat het niet klopt.
Je moet het toch doen met de gegevens die een ts verstrekt en misschien zelf al verkeerd heeft en dus verkeerd doorgeeft. Daarnaast valt er niet te voelen.
En de dierenarts heeft het ook nog regelmatig fout en die ziet dan zelfs een paard.