Sure_lee schreef:Haha ja, we gaan inderdaad hard. Maar het voelt allemaal zo goed dat we zelf helemaal niet door hebben dat het zo snel gaat. 1 april kreeg ik de sleutel van mijn huisje. 2 april bleef hij slapen en is niet meer weg geweest...we hebben elkaar op 4 maart voor het eerst gezien met een date via Tinder.
Mijn vriend werkt ook wel veel. Hij heeft een eigen zaak met 27 man personeel. Dus je bent eigenlijk nooit klaar met werken. Continue komen er appjes, mailtjes en telefoontjes binnen. Maar ik heb er geen last van. Vind het wel interessant en denk gewoon lekker mee met issues die zich voordoen.
Daarnaast heeft hij net iemand aangenomen die veel van zijn taken kan overnemen. Ik zag hem donderdag op de BBQ voor de zaak die mijn vriend had georaniseerd en toen zei hij: Weet je waarom ik aangemomen ben? Zodat je vriend meer bij jou kan zijn.
Dat vond ik echt tof om te horen. Hij had het me wel verteld natuurlijk maar om dan te merken dat hij dat ook gewoon tegen zijn personeel zegt vind ik echt lief.
OMG wat een schatje! Gewoon iemand aannemen om meer bij jou te kunnen zijn, wat een vent!
!
Als het goed voelt, gewoon lekker voor gaan ook hoor, of je nou snel gaat of langzaam, het zegt toch niks, kan allebei goed of fout gaan.
Bij ons gaat het over het algemeen steeds beter, had vannacht even een paranoia momentje (onterecht), maar bij mij beginnen die 3 banen en de stress van de toko een beetje zijn tol te eisen. Plus dat ik hem nu 5 weken niet gezien heb, a.s. vrijdag eindelijk weer en ik kan echt niet wachten. Begin nu ook steeds meer te beseffen waarom ik hem nou zo leuk vond, dat is een beetje ondergesneeuwd door het gezeik eromheen steeds. Kreeg gisteren een foto van hem en hij heeft voor mij zijn baard weer laten staan (die had ie laatst per ongeluk gekortwiekt, ruzie met de trimmer
), hij is er zelf niet zo van, maar weet dat ik er erg gek op ben, dus dat vond ik wel weer cute
. Verder zijn we gewoon wat milder en aardiger voor elkaar, bij ons werkt het langzaamaan doen dus ook stukken beter dan er overhaast in knallen
.