Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 00:09

lieveli schreef:
Hij is de kneus die zichzelf een facial gaf :')

Dus die speelt met meer dan alleen z'n gitaar :+

En och ik heb al zoveel apps en sites geprobeerd :') (hoe dramatisch dat ook klinkt)
Het blijft een "mogelijk eens per maand leuk gesprek" verhaal.
Niet dat ik nu actief op Tinder zit. Eerst ff werk enzo weer goed zien te krijgen...

Yvankaxx

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 00:34

Emma, we hebben het beide wel uitgesproken dat we geen tinder meer hebben en dat we geen behoefte hebben aan anderen :j

Vanavond weer een hele leuke date gehad :o En heb uit hem zelf, de bevestiging gehad dat het wel goed zit. Erg fijn gepraat over van alles! Waarschijnlijk zie ik hem zondag weer.

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 01:21

Zit ook op okcupid, erg fijne app :) Heb via die app ook een date gescoord. Gaan naar Castlefest dan :o Zin aan!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 10:17

Fijn Yvanka!

Okcupid ken ik niet, is dat vergelijkbaar zoals Paiq?

Gisteren date eindelijk weer eens gezien. Was fijn. Avondje bankhangen met wijn en AHS. Met als gevolg dat ik vannacht geen oog dicht heb gedaan, stomme serie :') Goed gesprek gehad ook. Zijn exclusief, maar zijn het er beiden ook heel erg over eens dat we op dit moment niet richting een relatie willen. Het is leuk en goed zoals het nu is, en we zien wel wat er in de toekomst gaat gebeuren. Zo heeft hij een hele sterke kinderwens, en ik heel erg niet :+ Maar dat weten we van elkaar. Wel een verademing om zo te kunnen praten :j

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 11:22

Het is groter en internationaler. Meer expats ook.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 11:39

Ik vond okcupid helemaal niks :') allemaal mannen uit Verweggistan

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-17 13:28

Sure_lee schreef:
Haha ja, we gaan inderdaad hard. Maar het voelt allemaal zo goed dat we zelf helemaal niet door hebben dat het zo snel gaat. 1 april kreeg ik de sleutel van mijn huisje. 2 april bleef hij slapen en is niet meer weg geweest...we hebben elkaar op 4 maart voor het eerst gezien met een date via Tinder.

Mijn vriend werkt ook wel veel. Hij heeft een eigen zaak met 27 man personeel. Dus je bent eigenlijk nooit klaar met werken. Continue komen er appjes, mailtjes en telefoontjes binnen. Maar ik heb er geen last van. Vind het wel interessant en denk gewoon lekker mee met issues die zich voordoen.
Daarnaast heeft hij net iemand aangenomen die veel van zijn taken kan overnemen. Ik zag hem donderdag op de BBQ voor de zaak die mijn vriend had georaniseerd en toen zei hij: Weet je waarom ik aangemomen ben? Zodat je vriend meer bij jou kan zijn.
Dat vond ik echt tof om te horen. Hij had het me wel verteld natuurlijk maar om dan te merken dat hij dat ook gewoon tegen zijn personeel zegt vind ik echt lief.

OMG wat een schatje! Gewoon iemand aannemen om meer bij jou te kunnen zijn, wat een vent! <3!

Als het goed voelt, gewoon lekker voor gaan ook hoor, of je nou snel gaat of langzaam, het zegt toch niks, kan allebei goed of fout gaan.

Bij ons gaat het over het algemeen steeds beter, had vannacht even een paranoia momentje (onterecht), maar bij mij beginnen die 3 banen en de stress van de toko een beetje zijn tol te eisen. Plus dat ik hem nu 5 weken niet gezien heb, a.s. vrijdag eindelijk weer en ik kan echt niet wachten. Begin nu ook steeds meer te beseffen waarom ik hem nou zo leuk vond, dat is een beetje ondergesneeuwd door het gezeik eromheen steeds. Kreeg gisteren een foto van hem en hij heeft voor mij zijn baard weer laten staan (die had ie laatst per ongeluk gekortwiekt, ruzie met de trimmer :')), hij is er zelf niet zo van, maar weet dat ik er erg gek op ben, dus dat vond ik wel weer cute <3. Verder zijn we gewoon wat milder en aardiger voor elkaar, bij ons werkt het langzaamaan doen dus ook stukken beter dan er overhaast in knallen :j.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 15:13

zillionke schreef:
Ik denk dat er veel jongens op tinder zitten die alleen maar seks willen; zo had ik laatst een jongen die het pas officieel en relatie wou noemen. Als we seks hadden gehad. Daarbij vond hij het ook fijn als we elke dag seks hadden; hij bood zelfs aan zijn kamer met mij te delen (zodat hij elke dag seks kan hebben natuurlijk). Daarbij heeft hij vertelt dat toen hij een paar maanden geleden een relatie had met een meisje ze alleen maar seks hadden, hij vertelde daar ook bij dat hij het gevoel had dat dat meisje zich niet helemaal kon laten gaan in de seks en dat hij het gevoel had dat zij niet zoveel om de seks heeft. Merken jullie dit ook Bokker?

Maar je vindt het vervolgens wel okay om seks met hem proberen te hebben, om van je "maagd label" af te komen? :? Dan doe jij het toch ook eigenlijk alleen maar om de seks, of zie ik dat nu verkeerd?

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 15:15

Ik heb via OKC ooit een ex van me leren kennen. :)

Tinder al een paar weken niet meer aangeraakt, even te druk met werk enzo. Loop veel standby deze weken en we moeten zo vlak voor de vakanties nog wat zaken regelen voor overdracht enzo. Standby ben ik komende woensdag vanaf (dan 28 dagen gelopen in 5 weken), dus dan wellicht weer wat meer tijd. :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 15:34

Resistance schreef:
zillionke schreef:
Ik denk dat er veel jongens op tinder zitten die alleen maar seks willen; zo had ik laatst een jongen die het pas officieel en relatie wou noemen. Als we seks hadden gehad. Daarbij vond hij het ook fijn als we elke dag seks hadden; hij bood zelfs aan zijn kamer met mij te delen (zodat hij elke dag seks kan hebben natuurlijk). Daarbij heeft hij vertelt dat toen hij een paar maanden geleden een relatie had met een meisje ze alleen maar seks hadden, hij vertelde daar ook bij dat hij het gevoel had dat dat meisje zich niet helemaal kon laten gaan in de seks en dat hij het gevoel had dat zij niet zoveel om de seks heeft. Merken jullie dit ook Bokker?

Maar je vindt het vervolgens wel okay om seks met hem proberen te hebben, om van je "maagd label" af te komen? :? Dan doe jij het toch ook eigenlijk alleen maar om de seks, of zie ik dat nu verkeerd?

Wil je deze discussie in haar eigen topic aangaan aub?

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 15:55

Nou die jongen die ik vorige week had gezien en mee had gesproken via tinder komt vandaag ook de stad in dus hopelijk hoef ik vandaag niet steeds weg dankzij anderen. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 17:24

lieveli schreef:
Resistance schreef:

Wil je deze discussie in haar eigen topic aangaan aub?

Wow, sorry. Als ik had geweten dat je beet, had ik het hier niet geplaatst.

Vind het gewoon ietwat vreemd dat TS eerst een topic opent met dat ze onder druk wordt gezet en daar het bovenstaande neerzet, en hier opeens zegt dat er zoveel jongens voor de seks zitten. ;)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 17:39

Er zitten ook genoeg mannen die het alleen om de seks te doen is. Waarschijnlijk net zoveel mannen als vrouwen :)) Maar ook genoeg die wel op zoek zijn naar meer dan een ONS.

Wij gaan volgende week waarschijnlijk shoppen in Bataviastad. Nou ja, hij dan. Ik ben z'n tassenbitch :') Want ik moet sparen ivm aankoop nieuw huis.

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-17 17:47

Joh, wat maakt het uit? Laat het lekker, ze heeft toch gelijk? Veruit de meeste mensen zitten op tinder voor de seks, care...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 18:08

Resistance schreef:

Vind het gewoon ietwat vreemd dat TS eerst een topic opent met dat ze onder druk wordt gezet en daar het bovenstaande neerzet, en hier opeens zegt dat er zoveel jongens voor de seks zitten. ;)

Lekker interessant.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 18:09

lieveli schreef:
Resistance schreef:

Lekker interessant.

Waarom reageer je er dan op? :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 18:11

Omdat het irritant is. In haar topic zeg je dat je er klaar mee bent en dan ga je hier verder. Niet nodig.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 18:14

En dit is een tinder topic niet een topic over haar :D dat is dat andere topic al.

Dus klaar nu *\%/*

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 18:16

*\%/* laat me een okc voor je aanmaken Yonker

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 18:17

lieveli schreef:
Omdat het irritant is. In haar topic zeg je dat je er klaar mee bent en dan ga je hier verder. Niet nodig.

Heb je gelijk in.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 18:35

lieveli schreef:

Nee :') _O-

Ik kreeg alleen maar vieze oude mannen uit Arabische landen :')
Ik heb wel ooit een date gehad via okc trouwens, maar die zei alleen maar ja, nee en misschien. :')

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 19:57

Yonker schreef:
lieveli schreef:

Nee :') _O-

Ik kreeg alleen maar vieze oude mannen uit Arabische landen :')
Ik heb wel ooit een date gehad via okc trouwens, maar die zei alleen maar ja, nee en misschien. :')

Nou misschien hebben ze wel goed centen.. dan gewoon de hele oude uitzoeken en paar jaartjes uitzitten :+

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 19:59

Bah moet er niet aan denken.

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 22:10

Yonker schreef:
Ik vond okcupid helemaal niks :') allemaal mannen uit Verweggistan

Dat begin ik nu ook te merken :') Allemaal mannen die beginnen met dat ik mooie ogen heb of mooi haar. Of dat ze zelden een vegetarisch iemand vinden in NL. :+

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 23:15

Hier valt het wel mee. Ik tref vooral (heel) veel Duitsers en Belgen. Daar heb ik weinig problemen mee, maar wel met de mannen inderdaad die direct beginnen met 'You so beautiful' of ander gebrekkig Engels. Die sla ik echt over :') Of die na de eerste beleefdheden maar direct beginnen met slaapkamerlijke gedragingen.. Oke.. NEXT _O-