Frankaas schreef:Mammatus met dit weer lijkt me wel erg sterk.
Dat schreef Joolien ook al

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
drawerlover schreef:Ik dacht echt dat er mammatus in die lucht zat. Ik heb het vanmorgen wel gezien
Maar helaas heb ik wel foto's genomen toen de zon het begon te verpesten
Maar ik zou niet in zo'n boot willen zitten
Joaltijd schreef:Zijn dat niet gewoon schapenwolkjes?
Waren hier gisteravond met zonsondergang heeeule kleine ronde wolkjes. Maar zeker geen mammatus!
[ [url=m/tkAd21.jpg]Afbeelding[/url] ]
(De rode puntjes, de wolken die ik bedoel verlicht door het zonlicht)
drawerlover schreef:Joaltijd schreef:Zijn dat niet gewoon schapenwolkjes?
Waren hier gisteravond met zonsondergang heeeule kleine ronde wolkjes. Maar zeker geen mammatus!
[ [url=m/tkAd21.jpg]Afbeelding[/url] ]
(De rode puntjes, de wolken die ik bedoel verlicht door het zonlicht)
Ik snap je wel heel goed. Dat was er ook. Maar zoals ik al zei, voor de foto's was het veel heftiger
Verder krijg ik de foto's ook niet groot
Misschien moet je op je mobiel kijken en inzoomen. Dan wordt het duidelijk. Ik wil niet gelijk krijgen ofzo maar alles loopt een beetje stom vandaag
drawerlover schreef:Waar ben ik dan met mijn hoofd
Echt waar ik snap mezelf echt niet meer. Ik zit tegenwoordig in alles overal fout. Behalve op school dan
Meestal heb ik overal gelijk in maar dat is dus nu ineens anders. Rare ik
SindyKaya schreef:drawerlover schreef:Waar ben ik dan met mijn hoofd
Echt waar ik snap mezelf echt niet meer. Ik zit tegenwoordig in alles overal fout. Behalve op school dan
Meestal heb ik overal gelijk in maar dat is dus nu ineens anders. Rare ik
Nou in dit topic heb je meer ongelijk dan gelijk hoor.
Alleen wil je dat gewoon niet lezen en reageer je er ook niet op.
Waarschijnlijk kan het je maakt het je niet uit dat bijna iedereen het heel irritant vind dat je denkt alles te weten maar het niet zo is.
Ookal word het gezegd, dan reageer je er niet op. Meid doe er wat mee, zo houd je nog wat mensen over.
Tancreda4 schreef:Ik snap de vergelijking met Mammathus wel een beetje als ik die kleine foto's zie hoor. Door de belichting van de zon die maar dele van de wolkjes verlicht, lijken het toch wat 'mem'achtige structuren. Echter zijn het geen echte uitzakkingen, en dus geen mammathus.
Heb je al een leuk boek voor jezelf aangeschaft Drawerlover? Kan je een hoop uit leren te herkennen![]()
Ik had een heel mooi boek, maar kan hem nergens meer vinden
Maureen95 schreef:Drawerlover ik snap je enthousiastme maar ik denk dat je wat meer mee moet lezen. Je weet telkens zeker dat je weet welke wolk het is maar vaak is dit niet waar. Ik zou je nog wat meer inlezen of toch niet reageren maar lerenDat doe ik ook
We vinden je allemaal een aardige meid maar als je telkens zo er bovenop duikt begint iedereen zich steeds meer aan je te irriteren. Dit merk je nu al omdat veel mensen je negeren of geïrriteerd op je reageren.
drawerlover schreef:Rebecca schreef:Op mijn 14de bokte ik ook , exact hetzelfde.
Ik krijg dat meer te horen
Dus het is gewoon pubergedrag
Joaltijd schreef:Mooi wolkendek vandaag! Wel saaie normale wolken
En ik bevries bijna op mijn slaapkamer