Pff ik was vanmiddag vrij maar helemaal niet lekker. Heb uren aan een stuk geslapen heel diep. Nu wel beter maar hoop dat ik vannacht wel slaap.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

al een paar dagen onwijs veel pijn, amper geslapen. Vanochtend weer een stuk behandeling gedaan, ging best oke, kleine bloeding gehad en redelijk wat napijn maar dat is opzich wel te doen. Zenuwen werken nu dus alleen echt niet mee, ben misselijk van de medicijnen (overgeven, bleh), barstende koppijn en zooo moe
Net een half uur onder de douche gezeten, spieren zijn nu iets rustiger gelukkig. Wel tijdens het douchen 2 keer moeten overgeven en bijna out gegaan, niet handig
Ach ja komt wel weer goed, gooi zo laptop weer uit en dan maar even een paar uur in het donker liggen. Heb extra pijnstilling gepakt dus hoop dat dat zo een beetje gaat werken

ook ik meld me weer, 2 keer een halfuur kunnen slapen, nu wakker en ik blijf maar wakker want moet er om 3 uur toch uit voor werk. Wat een nacht.

klopt af!
sandorra schreef:Net terug Op zaal ontzettend duf vinger is verdoofd nog dus geen pijn ik ga nog effe verder slapen