een paar vans, een paar doc martens, 2 truien, 5 t-shirts, ondergoed, een winterjas, een bloesje, sokken, een legging, parfum, foundation, 2 zwarte broeken, wanten..
Mag van mezelf nog een donkere broek kopen, een bloesje en een lekker vest.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarlindeRooz schreef:Wat doe jij voor gekke dingen met je kat?
xRoosss schreef:Hahaha, was ik ook van plan Sara, maar de kokerrok die ik op het oog heb is nog niet in de sale.
Heb mega stiekem dit besteld![]()
*klik*
maar mezelf wel beloofd dat ik of deze aan ga doen of mijn pailletten legging met oud en nieuw. Hoop alleen dat ik erin pas, alleen maatje 32 was er nogmaar ik dacht dat divided altijd wat groter uitvalt so fingers crossed
Doubtless schreef:Piece of cakeMijn bankrekening zou extatisch zijn als dat het enige was dat ik gekocht had
Maar eh... Zoveel moeite doen voor make-up borstels? Dat moet je ff uitleggen hoor! Hoeveel heb je er uberhaupt nodig? Ik dacht dat 2 (oogschaduw en foundation/bronzer) genoeg was?
xRoosss schreef:Hahaha, was ik ook van plan Sara, maar de kokerrok die ik op het oog heb is nog niet in de sale.
Heb mega stiekem dit besteld![]()
*klik*
maar mezelf wel beloofd dat ik of deze aan ga doen of mijn pailletten legging met oud en nieuw. Hoop alleen dat ik erin pas, alleen maatje 32 was er nogmaar ik dacht dat divided altijd wat groter uitvalt so fingers crossed
chanelle14 schreef:Oehh, leuke dingen zie ik weer voorbij komen. Hoop dat je het jurkje past, Roos!
Even een tip voor de dames die nog op zoek zijn naar een echte leren jas: http://www.hema.nl/winkel?fh_location=% ... l_35530010
Heb hem gekocht en hij zit echt heel mooi! Kwaliteit van het leer is ook heel goed, al helemaal voor de prijs. Ik vind hem er op de foto heel 'nep' uit zien, maar in het echt is ie een stuk mooier. Hij stinkt wel in het begin.