een paar vans, een paar doc martens, 2 truien, 5 t-shirts, ondergoed, een winterjas, een bloesje, sokken, een legging, parfum, foundation, 2 zwarte broeken, wanten..
Mag van mezelf nog een donkere broek kopen, een bloesje en een lekker vest.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Je hoort toch alleen je broeken in de kat te stoppen? MarlindeRooz schreef:Wat doe jij voor gekke dingen met je kat?
ooit eens een besteld van H&M maar toch terug gestuurd omdat die te klein was en geen zin gehad om opnieuw te bestellen, wat mij er opeens aan herinnert
H&M heeft weer mega sale hoorde ik op de radio en 600 nieuwe producten, even spieken

maar ik dacht dat divided altijd wat groter uitvalt so fingers crossed

xRoosss schreef:Hahaha, was ik ook van plan Sara, maar de kokerrok die ik op het oog heb is nog niet in de sale.
Heb mega stiekem dit besteld![]()
*klik*
maar mezelf wel beloofd dat ik of deze aan ga doen of mijn pailletten legging met oud en nieuw. Hoop alleen dat ik erin pas, alleen maatje 32 was er nogmaar ik dacht dat divided altijd wat groter uitvalt so fingers crossed

kan alleen qua taille een 32 hebben maar qua heupen totaal niet
maar dat bandje loopt tot de taille en daarna wijder uit. Dus hoop dat ik een gelukje er mee tref
Mijn ervaring met H&M maten is trouwens ook dat als een kleding stuk te koop is in 32 het algemeen groot uitvalt. Maatje 32 hebben ze niet standaard
en anders heb ik nog wel een back-up. Wou hem met oud en nieuw aan doen en als algemeen uitgaan/speciale gelegenheden jurkje.
Doubtless schreef:Piece of cakeMijn bankrekening zou extatisch zijn als dat het enige was dat ik gekocht had
Maar eh... Zoveel moeite doen voor make-up borstels? Dat moet je ff uitleggen hoor! Hoeveel heb je er uberhaupt nodig? Ik dacht dat 2 (oogschaduw en foundation/bronzer) genoeg was?

dus dan is dit best veel gewoon omdat ik niet meer zooo veel overheb 
xRoosss schreef:Hahaha, was ik ook van plan Sara, maar de kokerrok die ik op het oog heb is nog niet in de sale.
Heb mega stiekem dit besteld![]()
*klik*
maar mezelf wel beloofd dat ik of deze aan ga doen of mijn pailletten legging met oud en nieuw. Hoop alleen dat ik erin pas, alleen maatje 32 was er nogmaar ik dacht dat divided altijd wat groter uitvalt so fingers crossed

chanelle14 schreef:Oehh, leuke dingen zie ik weer voorbij komen. Hoop dat je het jurkje past, Roos!
Even een tip voor de dames die nog op zoek zijn naar een echte leren jas: http://www.hema.nl/winkel?fh_location=% ... l_35530010
Heb hem gekocht en hij zit echt heel mooi! Kwaliteit van het leer is ook heel goed, al helemaal voor de prijs. Ik vind hem er op de foto heel 'nep' uit zien, maar in het echt is ie een stuk mooier. Hij stinkt wel in het begin.