Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 14:13

Claudia1993_ schreef:
Renee1991 schreef:
Spelletjes voor de Xbox liepen hier ook waardeloos... Zo waardeloos dat we besloten ze maar zelf te houden :n

Ik heb er ook een paar te koop staan maar nog geen enkele reactie er op terwijl ik er niet veel voor vraag.
Ach anders dan maar niet, als ik ze niet kwijtraak hou ik ze lekker zelf. :P

Wegbrengen naar een winkel doe ik niet want volgens mij krijg je er dan bijna niets voor?

Bijna niets is meer dan er helemaal niets voor krijgen :P

Claudia1993_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 14:21

Dat is waar Qimm, maar de spellen liggen me absoluut niet in de weg. :P

F_inley

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 15:10

Bij mij duurde het geld van de week ook langer.

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 15:20

Ik zit ook te wachten op een betaling.
Contact geen heel vlot, maar na het doorgeven van rekening nr is het stil. Ook nog geen adres ontvangen...
Ben benieuwd.
Anders de boel er maar weer even opnieuw opzetten

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 15:26

Hier ook aan het wachten maar dan op duidelijkheid. Via mp. Persoon wil meerdere dingen hebben en na wat hem en weer mailen achter elkaar door komt ze met een bod waar ik mee akkoord ga. Ik mail dus nog een keer terug met opsomming van de spullen en het bod en het feit dat ik akkoord ben als de opsomming klopt. En vanaf dat moment hoor ik niks meer. ... zijn nu al een aantal dagen verder en heb er al een mailtje tegenaan gegooid dat ik graag duidelijkheid wil ivm andere geïnteresseerden. Maar tot op heden nog geen reactie. Irritant.

Claudia1993_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 15:28

Dat is ook vervelend Alwiene, hopelijk komt er snel duidelijkheid en kan je ze alsnog verkopen.

Ik snap nooit waarom mensen nooit een mailtje sturen als ze toch van de koop afzien...
Zo moeilijk is dat toch niet en in mijn ogen gewoon normaal. :o

lovebrechjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 17:09

Twijfel, twijfel....

Ben opzoek gegaan naar een nieuwe cap. Nu zag ik er een op Marktplaats, bod gedaan. Had ik daar ruim 4 dagen geen reactie op gekregen, dus verder opzoek gegaan, inprincipe een overeenkomst met iemand van een andere cap gesloten. Helaas niet de kleur waar ik specifiek naar opzoek was, maar goed. Ivm een verjaardag geld overmaken na het weekend. Vandaag een mail van de mevrouw van cap1, dat ik hem voor mijn bod mag kopen. Dit is wel een cap waar ik naar opzoek was alleen wat duurder. Kan ik nu tegen de mevrouw van cap2 zeggen dat ik het toch niet doe? Of is dat echt asociaal?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 17:34

als je het gewoon netjes meld bij cap 2 zou ik het geen probleem vinden
als je cap 1 koopt heb je tenminste ook wat je echt wilt :)

lovebrechjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 17:43

Alja schreef:
als je het gewoon netjes meld bij cap 2 zou ik het geen probleem vinden
als je cap 1 koopt heb je tenminste ook wat je echt wilt :)

Dat is waar, alleen had ze hem al gereserveerd op MP...

Claudia1993_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 18:07

Tsja, als jij toch liever cap 1 wilt zou ik daar gewoon voor gaan.
Als je netjes een mail stuurt en eventueel je excuses aanbiedt lijkt me dat geen probleem.

Zijn er ook zoveel die hetzelfde doen maar nooit meer iets van zich laten horen.
(niet dat ik dat goedkeur maar dat is een andere discussie) :+

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 20:09

Zou idd netjes een mailtje sturen. Dan komt het vast goed, beter dan niks meer van je laten horen.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 20:12

Advertentie is binnen een seconde weer van gereserveerd af :)
Ik zou inderdaad ook even een mailtje sturen dat je er van af ziet en degene kopen die je eigenlijk echt wilt! (en je hoeft je daar niet schuldig over te voelen! Je moest eens weten hoe vaak ik helemaal niets meer van mensen hoor of zelfs afgesproken heb en ze zonder iets te laten weten niet op komen dagen :( Dát vind ik niet kunnen)

lovebrechjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 20:47

Dankjulliewel! :) inderdaad gewoon gaan voor de cap die ik eigelijk écht wil...

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 20:51

Vandaag een heel lief mailtje gehad over het dekbed. De client was er helemaal blij mee en glunderde van oor tot oor. Wilde extra lang rusten en raakte er niet overtuigt gepraat. Toch leuk om te horen had er nog wat extra spullen bij gedaan dus dat was een extra verassing. Zulke ervaringen maken me toch altijd weer blij.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 12:02

pfff iemand doet moeilijk om 0,85 cent terwijl ik al 2,50 euro van de vraagprijs heb afgedaan..
ben je dan sneu of niet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 12:09

Jep, da's wel echt diep triest :n

Claudia1993_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 13:47

Alja schreef:
pfff iemand doet moeilijk om 0,85 cent terwijl ik al 2,50 euro van de vraagprijs heb afgedaan..
ben je dan sneu of niet?

Dan ben je inderdaad best wel sneu... :')

Hier loopt alles voorspoedig, had mijn collectie van Grand Champions paarden te koop gezet;
binnen 3 dagen alles zo goed als verkocht. :D

Gisteren ook weer een 'ervaring' met de pakjes wegbrengen.
Althans, mijn moeder ging het wegbrengen want ik moest werken, had haar €20 gegeven voor de
verzendkosten wat ongeveer €19 zou zijn.
Komt ze terug, zegt ze; Ja het was €20,25.
Ik; Uhm, dat kan niet, geef het bonnetje eens dan kijk ik even.
Bleek dus dat ze bij de supermarkt waar wij het altijd wegbrengen €3,84 hadden gerekend voor
het verzenden van 1 pc spelletje wat zogenaamd 330 gram woog.
Dat kon nooit, dus teruggegaan, bleek dus dat die weegschaal al op 220 gram stond voordat dat
meisje het spel erbij deed.
Gelukkig het verschil terug gehad dus netjes opgelost. :P

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 16:19

Oeh da's ook lüllig van die supermarkt! Fijn dat ze hun fout rechtgezet hebben :j

Alja, dat is idd wel vrij sneu...

Hier ook weer eentje. Iemand was geïnteresseerd in mijn winterdeken die voor 45 excl. vaste prijs op MP staat (nieuwwaarde 130,00, anderhalve week gebruikt en daarna professioneel gewassen!). Heb het bieden ook uit staan. Krijg je een mail "Ik wil 30 euro incl bieden voor de winterdeken".

Ik heb maar geantwoord dat ik dat ook wel zou willen :+ Maar dat de betekenis van "vaste prijs" is dat het product niet voor minder dan die prijs weggaat. Zucht. Inmiddels besloten die winterdeken uit de verkoop te halen, het is zo'n verdomd mooi ding en hij ligt echt niet in de weg...

Claudia1993_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 16:48

Jammer dat sommige mensen niet goed lezen of toch denken dat ze het kunnen krijgen voor die prijs.
Ik vind jouw prijs heel redelijk voor de staat waarin het verkeert/nieuwprijs.
Misschien kun je hem later ooit nog eens te koop aanbieden, er is altijd een kans dat je hem dan wel kwijtraakt. :)

Het is dat ik geen pony meer heb anders zou ik mijn uitrij deken ook uit de verkoop halen. :+

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 17:00

Haha, ja soms is uit de verkoop halen de beste manier om het toch verkocht te krijgen :)) Had ik met mijn vorige zadel, 3 maanden op MP gestaan, na een berg onzinbiedingen besloten hem te houden, na een maand toch weer te koop gezet (nieuw zadel viel duurder uit :+ ) en toen binnen 24 uur voor de vraagprijs verkocht :)) Wellicht voor jouw uitrijdeken ook nog een plan! (voor mijn peerd is ie helaas te kort, ik heb precies dezelfde in het rood maat XL. Heerlijke uitrijdekens hoor!)

Het is dat ik ook weet dat ik geen gekke prijs vraag (allesbehalve zelfs), anders had ik wel vriendelijker gereageerd :j Maar hij zit weer in zijn hoes (ja, die zit er zelfs ook nog bij }:0 ) en ligt mooi weer op mijn reservedekens-stapel ipv verkoopstapel :Y) :D

Claudia1993_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 17:08

Haha ja dat zul je altijd zien dan :P

Ik hoop het wel, vond de deken zelf ook erg fijn dus hoop stiekem dat het
binnenkort nog kouder wordt dat mensen er misschien toch voor gaan kijken. :+

Ach ja als het niet in de weg ligt is het prima toch?
Beter om te houden dan dat je hem verkoopt voor een veel te lage prijs.

Mijn deken ligt in principe ook niet in de weg, maar heb er gewoon helemaal niets meer aan :P
Toch vind ik €18 voor een zo goed als nieuwe deken die nieuw tussen de €40-€50 niet teveel toch?

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 17:39

Neuh, dat vind ik ook geen gekke prijs :) Ik heb er destijds tweedehands (jaja :)) ) 15 excl. verzendkosten voor betaald dacht ik, maar deze was wel wat meer gebruikt.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 18:07

Claudia1993_ schreef:
Het is dat ik geen pony meer heb anders zou ik mijn uitrij deken ook uit de verkoop halen. :+

Ik heb mijn uitrijdeken binnen twee dagen verkocht voor de prijs die ik wou, is die van jou zo duur/ gekke maat ed?

Claudia1993_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 18:45

Alja schreef:
Claudia1993_ schreef:

Ik heb mijn uitrijdeken binnen twee dagen verkocht voor de prijs die ik wou, is die van jou zo duur/ gekke maat ed?

Nou vind ik persoonlijk niet, vraag er €18 voor deken is zo goed als nieuw (nieuw rond de €50), maat is S dus voor een D pony.
Denk dat mensen gewoon die maat niet zoeken ofzo...

Wil eventueel nog wel zakken naar €15 maar minder dan dat vind ik dan toch te weinig,
ook al ga ik hem zelf niet meer gebruiken.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 19:01

Das ook precies wat ik heb verkocht en ik vind die van jou mooier ;)