op een gegeven moment komen 'oude' collecties bij de 1,- rekken, maar dat is tussendoor. Geen echte sale dus

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Naomi_Haffie schreef:Indd er staat, lingerie kan niet geretourneerd of geruild worden. Toch raar dan dat ik die bhs eerst wrl kon terugbrengen
Lous schreef:Dat zou best kunnen. Venlo ligt toch wel in een uiterst puntje van Nederland,waar veel mensen niet echt dicht in de buurt wonen. Die kiezen een Primark filiaal wat het dichtst in de buurt is.En tegenwoordig schieten de Primarkfilialen uit de grond lijkt het.Dus de keuze is zo gemaakt.
Air schreef:Het was best rustig vanmiddag in AlmereNiet bizar veel gekocht maar toch een paar dingetjes.
Ook superleuke laarsjes aangehad maar de 'stof' voelde en deed kartonachtig aanDeze, en dan in cognac/beige:
[ Afbeelding ]
Toen vond ik €20 opeens duur. Dus als iemand een andere winkel weet die zoiets heeft zonder boven de 40/50 uit te stijgen
Ook de kerstonesies waren prijzig: €28, jammer want ze waren erg leuk!
Air schreef:Het was best rustig vanmiddag in AlmereNiet bizar veel gekocht maar toch een paar dingetjes.
Ook superleuke laarsjes aangehad maar de 'stof' voelde en deed kartonachtig aanDeze, en dan in cognac/beige:
[ Afbeelding ]
Toen vond ik €20 opeens duur. Dus als iemand een andere winkel weet die zoiets heeft zonder boven de 40/50 uit te stijgen
Ook de kerstonesies waren prijzig: €28, jammer want ze waren erg leuk!