Oh m'n reactie te laat aangepast Nog 'n keer dan maar Verdomme, loop ik vanmiddag nog te zeggen: oooh wat leuk, als vd Wiel dan niet speelt is van Rhijn rechtsback.. Maar nee hoor, slome Ooijer moet d'r weer in en Alderweireld rechtsback
Ik vind Ooijer op trainingen heel leuk, maar niet in wedstrijden Had liever Van Rhijn, Alderweireld, Vertonghen, Blindje gehad Ben wel heeeel blij met 't middenveld, alleen was nog leuker geweest als 't Serero, Eriksen, Lodeiro was geweest
Volgens EL spelen ze met 3-4-3, Alderweireld, Ooijer, Vertonghen - in 'n ruit 't middenveld: rechts Serero, 'achter' de Jong, links Blind (jeeeuj, Blindje terug op z'n eigenlijke positie ) en voor Lodeiro^^
Arme ik bedoel je, ik mis Ajax - Twente omdat ik voor iemand anders ga werken vanavond Echt twee seconden nadat ik ja zei was het ''..Er is iets morgenavond..Maar wat''
Aaah da's klote man Ik vier m'n verjaardag vanavond (kon geen andere datum..) maar de tv gaat aan met EL op hoor, niemand houdt mij tegen En happy dat Mickey alweer terug is van z'n blessure En ik heb vanmiddag Ajax-Twente van 15 mei zitten kijken, die was op EL en ik had niks te doen