Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
prompter schreef:Een office pakket zal je wel moeten hebben, maar dat hoeft geen maandabonnement te zijn denk ik? Ik heb gewoon eenmalig een thuis-officepakket gekocht, dat heb je er in twee maanden al uit. Je hebt dan alleen geen extra opslagcapaciteit in de cloud, maar dat kun je met goedkope usb sticks prima oplossen.
Marcella schreef:Klopt ze verplichten je wel om te hebben, maar uitkering wordt niet meer. En zoals ik het begrijp volgend jaar houden we ook nog eens minder over.
En toch werd mij dat vertelt en was niet hun probleem.
xPabloBokt schreef:Bellatrix schreef:Ik heb ook 2 Odido abo's, maar geen Amazon Prime? Zou ik dat nog aan kunnen vragen denk je?
Edit: ik heb internet thuis en een mobiele abo bij ze.
Wij hebben punten die je daarvoor kunt inleveren, misschien kun je ze eens bellen en ernaar vragen.
Geen idee of het ook zo werkt als je alleen woont overigens, maar vragen kan altijd.
Jolliegirl schreef:Marcella schreef:Klopt ze verplichten je wel om te hebben, maar uitkering wordt niet meer. En zoals ik het begrijp volgend jaar houden we ook nog eens minder over.
En toch werd mij dat vertelt en was niet hun probleem.
Volgens mij klopt dit niet. Jij bent niet verplicht Microsoft te hebben.
Sterker nog... Ik had niet eens een computer meer in het begin. Geen enkel probleem voor uwv.
Zebrastreep schreef:Open office, mag je gewoon gebruiken en is gratis. Ook daar excel en word.
Ik gebruikte dat ook voor school, werk ect.
Nu heb ik gratis via werk. Maar privé zaken doe ik nog altijd met open office. Anders komt het direct in mijn werkmap en dat hoeft van mij niet zo.
Polarize schreef:Als uwv je verplicht om het te hebben, maar niet helpen met de steeds duurder wordende kosten van die programma's snap ik inderdaad dat het echt heel scheef is
Ik wil gewoon mijn ontbijt eten
[ Afbeelding ]
denisesilver schreef:Polarize schreef:Als uwv je verplicht om het te hebben, maar niet helpen met de steeds duurder wordende kosten van die programma's snap ik inderdaad dat het echt heel scheef is
Ik wil gewoon mijn ontbijt eten
[ Afbeelding ]
Ja maar kijk, zij willen ook gewoon jouw ontbijt eten![]()
Ik begin verkouden te worden. Zere keel. Dus nu zuip ik vijf bakken thee in een uur en moet ik telkens naar de wc.