Foaly schreef:Kun je niet een hokje/bench maken in de camper dat van buitenaf niet zichtbaar is?
Kan, ik heb een bench zelfs.
Alleen vind het wat onzinnig, en voor Percy is vrij ook prettiger.
Ik heb uiteindelijk een briefje met mijn nummer achter de voorrruit gelegd, heb vliegensvlug boodschappen gedaan.
En was blij toen ik van de parkeerplaats de camper instapte, daar was het heel wat aangenamer onder meer door de dakventilatie die hard stond te blazen.
Heb ook wel eens gehad dat ik zelf in het leefgedeelte aan het werk was (laptop) op een parkeerplaats van een natuurgebied in de schaduw. 22 graden in het leefdeel.
Percy zat op de voorstoel, 30 centimeter van mij vandaan, om zich heen te kijken.
Ik zat direct achter die stoel, maar daardoor wat uit zicht.
En dan dus inderdaad mensen naast de camper die staan te overleggen of ze politie moeten bellen.
Heb mijn hoofd maar even om de stoel gebogen.
En dat soort situaties heb ik vaker meegemaakt.
Ik vind het dubbel, want dat er gewaarschuwd wordt voor oververhitting in auto's is terecht, en dat mensen opletten ook.
Het zou alleen fijn zijn als mensen ook met enig verstand nadenken bij iets dat geen auto is, en gemaakt is om ook bij heet weer in te kunnen leven.
Maar voor mij persoonlijk is het dus vervelend en een ergernis dat mensen te simpel en eenvoudig denken.
(Zelfs ooit al met 22 graden buiten en géén zon gedoe gehad. Ik zat notabene in lange broek en trui binnen omdat het wat frisjes was)