Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Alja schreef:DuoPenotti schreef:
Dat is per persoon verschillend, maar ik nog wel iig
Ben jij dan al helemaal door de overgang met je 42?
Is dat nu een persoonlijke sneer?
Maar nee, ik heb elke maand nog een eisprong
Zebrastreep schreef:Het heeft nog met wat anders te maken lees ik nu , het was een uithaal naar trans vrouwen.
Ik citeer Anouk: je peepee eraf halen maakt je nog geen vrouw , dit wel en dan de bekende foto.
Gelukkig is Anouk wel heel normaal....
Alja schreef:Ik vind het verschil van 42 naar 48 nog een heel stuk namelijk of is dat omdat ik m’n kop in het zand wil steken…
En ik dacht dat de overgang altijd rond de 46/48 begon
Tancreda4 schreef:JudithGigi schreef:Raad eens wie het derde jaar achter elkaar zich is vergeten uit te schrijven voor de rijvereniging?dit keer maar meteen op de factuur gereageerd
En als het niet lukt, direct nu uitschrijven. Ja, het is dan weer een jaar betalen, maar dan kan je het voor volgend lidjaar iig niet vergeten want he bent er über vroeg bij (wel schriftelijk zodat t zwart wit staat)
Roosch schreef:Zebrastreep schreef:Het heeft nog met wat anders te maken lees ik nu , het was een uithaal naar trans vrouwen.
Ik citeer Anouk: je peepee eraf halen maakt je nog geen vrouw , dit wel en dan de bekende foto.
Gelukkig is Anouk wel heel normaal....
Oh had je dat niet meegekregen? Daarom vind ik het zo walgelijk.
Menstruatiebloed online zetten heeft onlangs nog iemand anders gedaan. Dat zou me worst wezen, maar de begeleidende tekst erbij..
Roosch schreef:Niobe schreef:Ze heeft precies wat ze wil: er wordt over haar gepraat.
Ja, en toch vind ik dat jammer. Ik vond haar hele rockchick fiets persoonlijkheid leuk in de jaren 90 maar ik vind het nu een ordinaire prutsmuts geworden met ook nog eens slechte Nederlandstalige liedjes.