Vriend die uit t niets vet chagrijnig is, weigert te praten, weggaat, boos is als ik bel waar hij heen is en zojuist z’n spullen heeft gepakt omdat ik stond te douchen in de nacht (wachten tot pcm inwerkt ivm blaasontsteking). Top. Wanneer kan ik een gezonde relatie krijgen?
Docent die bekend staat om mensen met plezier te naaien zodat ze het vak niet halen heeft mij opeens gematst.
Zebrastreep
Geplaatst: 24-02-23 11:31
Dat een volgende week toch een paar beerputten open gebroken gaan worden met enorm veel drama Ik heb er indirect niet wat mee te maken , maar zal er wel in betrokken worden op een veilige afstand.
Siers83
Geplaatst: 24-02-23 12:48
Aan oma en opa die gebeld worden door een kleinkind en opnemen op de speaker. IN DE WINKEL!
MyWishMax
Geplaatst: 24-02-23 13:04
Ik snap dat bellen op speaker sowieso niet. Hoeveel mensen, vooral jongeren trouwens, ik zie lopen die telefoon op speaker hebben en dan met de microfoon bij hun mond. Waarom niet gewoon aan oor houden dan? Als je hem toch al vast houdt, zo dicht bij je mond en soms zelfs dichter naar oor om het te horen
Naast dat ik jouw gesprek 9 van de 10 keer helemaal niet wil horen
De enige keer dat ik de telefoon op speaker zet is als ik thuis ondertussen iets anders aan het doen ben en handen vrij wil hebben
rien10
Geplaatst: 24-02-23 13:07
Siersma schreef:
Aan oma en opa die gebeld worden door een kleinkind en opnemen op de speaker. IN DE WINKEL!
Gewoon mee gaan doen met het gesprek "Hoi kleinkind. Ik sta nu achter je Oma. Vertel 's hoe is het met je. Leuke schooldag gehad?"
Kind lag nog in bed en was nog niet helemaal wakker. Maar moest wakker worden van mama want we gaan opa en oma bellen. “Maar opa en oma bellen vanmiddag even terug want de mevrouw van de winkel staat op ons te wachten”
Eindelijk een nacht goed geslapen, maar nog steeds moe
Urbanus
Geplaatst: 24-02-23 14:23
Schuur_ schreef:
Urbanus schreef:
Ik wil echt heel graag m'n cadeau maar ja, moet wachten tot na de zomer.
Heeft de Rituals zo een lange levertijd dan?
Nee, ik heb met Secret Santa een tegoedbon voor een python gekregen, maar heb het terrarium voor mn verjaardag gekregen. Op de slang moet ik nog even wachten
_San87_
BKB 2024 winnaar 2D
Geplaatst: 24-02-23 14:33
Urbanus schreef:
Schuur_ schreef:
Heeft de Rituals zo een lange levertijd dan?
Nee, ik heb met Secret Santa een tegoedbon voor een python gekregen, maar heb het terrarium voor mn verjaardag gekregen. Op de slang moet ik nog even wachten
Python .
Siers83
Geplaatst: 24-02-23 14:46
prompter schreef:
Aan mensen die een compleet leven bij elkaar fantaseren. En er vooralsnog mee weg lijken te komen.
Dit heeft mij een vriendschap gekost in het verleden
Lugea
Geplaatst: 24-02-23 15:29
Ik erger me even enorm aan m’n oma. Vorige week is mijn moeder overleden en nu probeert m’n oma me constant in de put te praten. M’n vader, broertje en ik doen ons best om ondanks het grote verdriet gewoon weer wat dingen op te pakken (boodschappen doen, lekker wandelen met de honden, eten bij vrienden, …), maar ze kan dat op de een of andere manier niet begrijpen en hangt alleen maar in die negativiteit. Je kan daar niet binnenkomen of ze begint al met “Je zal je wel rot voelen” of “Ik vraag maar niet hoe het gaat, want je voelt je vast heel slecht” of “Waarom moet dit jullie overkomen” … Dat soort dingen helpen niet en ik ga mezelf echt niet de hele dag overstuur zitten maken.