Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 07:21

xPabloBokt schreef:
Zit heerlijk rustig in de trein. Komt er iemand naast me zitten die continu haar neus ophaalt.

Weg rust.

Ik was het niet! :P
Ik ga zowiezo niet naast iemand zitten als er ook maar een beetje mogelijkheden zijn om alleen te zitten.
Ik ben zo'n naar persoon dat pumpkin spice lattes drinkt :P

Keizerinnnn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 07:37

Ik kan ook niet tegen eet geluiden en snotterende mensen....
Schoonbroer zit al snottend zijn crackers op te eten.
Mijn vriend is nog snotteriger en gaat een bak kwark weg scheppen zie ik nu.. en zit zo zeker anderhalfuur met ze in de auto naar vliegveld. Om nou met oordopjes achter stuur te gaan zitten is ook zo wat...

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 07:40

Aan mezelf, veel te weinig geslapen. Okay, ik leg de schuld bij een Thaïse TV serie, Triage. Na zes afleveringen was ik *helemaal* verslaafd en moesten de andere zeven echt ook gekeken worden voor het slapengaan…. :z

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 08:28

Ik heb eens in de zoveel tijd enorm veel last van mijn maag; constant het gevoel alsof iemand net een basketbal in m'n buik heeft gegooid en word er drie keer per nacht van wakker. Gebruik een oliebol aan ibuprofen omdat ik anders gewoon echt niets waard ben -O-

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 09:25

Ik heb nog geen berichtje van stage :(
Ik hoop zo dat ik aangenomen word!!

WannabeAnky

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 09:37

Boodschappen laten bezorgen. Is het bier kapot gegaan en nu stinken al m'n boodschappen. Ohja en beschimmelde tomaten :r

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 09:40

Mensen die boos zijn om de huidskleur van een mythisch wezen in een kinderfilm. :roll:

En ziek zijn in m'n vakantie, voor het zoveelste jaar op rij.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 09:48

fotolijstje schreef:
Ik heb nog geen berichtje van stage :(
Ik hoop zo dat ik aangenomen word!!

Ik heb bericht!!
Ik word meegenomen in de selectie *\o/* *\o/*

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 10:00

Rawr schreef:
Mensen die boos zijn om de huidskleur van een mythisch wezen in een kinderfilm. :roll:

En ziek zijn in m'n vakantie, voor het zoveelste jaar op rij.

Ja maar ariel was ooit blank dus nu zal ze voor altijd en eeuwig blank moeten worden gepresenteerd want anders verpest je levens :j

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 10:08

Het interesseert mij weinig welke kleur ze heeft, maar snap aan de andere kant ook niet waarom dat aangepast moest worden.

Zou het ook apart gevonden hebben als ze ineens hartstikke blond was geweest :+

Maargoed, ik vond het al irritant toen ze de bruinharige hoofdrolspeelster van Heartland in de tv-serie ineens als blondharige presenteerden :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 10:19

Ik vind het vooral grappig omdat je dit in het theater veel vaker ziet en niemand die zich er daar druk over maakt als Julius Caesar gespeeld wordt door een zwarte acteur. :') Ook heerlijk hoe die mensen allerlei dingen uit de echte wereld aangrijpen als argument om te betogen dat ze wit moet zijn, maar dan wel even vergeten dat er überhaupt geen mensen zijn met een staart en vinnen die in de diepzee leven. :')

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 10:23

Mkango schreef:
Ik vind het vooral grappig omdat je dit in het theater veel vaker ziet en niemand die zich er daar druk over maakt als Julius Caesar gespeeld wordt door een zwarte acteur. :') Ook heerlijk hoe die mensen allerlei dingen uit de echte wereld aangrijpen als argument om te betogen dat ze wit moet zijn, maar dan wel even vergeten dat er überhaupt geen mensen zijn met een staart en vinnen die in de diepzee leven. :')

Nee, geen mensen nee. Zeemeerminnen :D

Ik kan er met boeken al slecht tegen als ik een beeld heb gevormd over de personages en bij de verfilming ze ineens helemaal anders zjjn :') Maar verder is het bij bepaalde figuren raar als die ineens niet meer voldoen aan de beschrijving uit het verhaal. Als dat niet beschreven is, wat maakt het dan uit? Ja, anders als in jeugd misschien, even wennen maar verder boeit dat toch niet?

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 10:35

Ik vind het vooral bijzonder dat sommige mensen echt vinden dat ze een heel goed punt hebben door te gaan zitten mopperen op de huidskleur van een niet bestaand wezen in een Disney film. Ik kan wel chagrijnig worden door mensen die roepen dat Europese folklore nu verpest wordt.

Het is voor kinderen. Al is Ariël een roze labrador met een regenboogvin en gele, groene en paarse puppy's. Who cares? Die kinderen in elk geval niet en daar is het toch echt voor gemaakt. :')

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 10:38

Castilja schreef:
Ik heb eens in de zoveel tijd enorm veel last van mijn maag; constant het gevoel alsof iemand net een basketbal in m'n buik heeft gegooid en word er drie keer per nacht van wakker. Gebruik een oliebol aan ibuprofen omdat ik anders gewoon echt niets waard ben -O-

Heb je ook het gevoel dat je moet overgeven? Het kan zijn dat je last hebt van reflux en dan zou Omeprazol (op recept) kunnen helpen. Bij mij in ieder geval wel.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 10:56

Mkango schreef:

Niet? -O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 11:11

[***] schreef:
Ik vind het vooral bijzonder dat sommige mensen echt vinden dat ze een heel goed punt hebben door te gaan zitten mopperen op de huidskleur van een niet bestaand wezen in een Disney film. Ik kan wel chagrijnig worden door mensen die roepen dat Europese folklore nu verpest wordt.

Het is voor kinderen. Al is Ariël een roze labrador met een regenboogvin en gele, groene en paarse puppy's. Who cares? Die kinderen in elk geval niet en daar is het toch echt voor gemaakt. :')

Ik ben opgegroeid met een witte Ariel en een witte Sneeuwwitje, in mijn hoofd zijn ze dus wit en een tekenfilmfiguur. Maar het zal me roesten dat Halle Ariel speelt in de live versie :)).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 11:35

[***] schreef:

Oeh, ik ben voor! *\o/*

Waar was trouwens de backlash toen Audra McDonald Madame de Garderobe vertolkte in de remake van Belle en het beest, en zelfs een gemengd koppel vormde met Cadenza, vertolkt door Stanley Tucci? := Idem met Gugu Mbatha-Raw als Plumette, en Lumière. De hele discussie zegt imo ook genoeg over de hersencapaciteit van de mensen die er zo'n probleem van maken.

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 11:49

Mkango schreef:
Het idiote Amerikaanse fenomeen van de lip chain die nu ook steeds populairder wordt in de rensport in de UK, en je begint ze nu zelfs te zien bij de jaarlingen op de sales. |o "Het houdt ze rustig doordat het endorfine op gang brengt." Ja, joh, duw zelf even een ketting tegen je tandvlees, dan weet je waarom. 8)7

Bij de Arabieren helaas ook iets dat wel eens voorkomt…

Ergernis van de dag: het is een hele week aan het regenen en net nu worden onze nieuwe tuinmeubels geleverd

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 11:51

Castilja schreef:

Ibuprofen kan ook buikklachten veroorzaken, volgens mij helemaal wanneer je grotere hoeveelheden neemt en zonder maagbeschermers. Is geen kritiek overigens maar misschien iets om in gedachten te houden :) Beterschap in elk geval! :knuffel:
Ps wanneer ik echt veel pijn heb doe ik een max hoeveelheid paracetamol en kleinere hoeveelheid nsaids combineren, dat werkt voor mij effectiever als enkel veel nsaid pijnstillers nemen. Scheelt bijwerkingen.
Misschien heb je wat aan deze link:
https://kennisbank.serviceapotheek.nl/a ... jnstillers
Bij twijfel zou ik wel langs gaan bij de huisarts, het klinkt niet goed als je zomaar zoveel pijn hebt.

Hier geen ergernissen verder, ik heb wel spontaan pumpkin spice latte cravings maar er is geen starbucks in de buurt... huilie

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 11:58

Ik wacht al 4 weken lang op mijn schoolboeken.
Krijg ik mijn laatste boek. Is het bestuursrecht en die heb ik al??????? |o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 12:14

Schurfthond van m'n baas die de hele tijd aanslaat. Of voed 'm op of laat 'm lekker thuis. :evaw:

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 12:25

Even op gaan staan.
Oeps.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 12:27

Oud dametje die aan het worstelen was om haar rollator in de auto te krijgen.Daarna strompelt ze naar de bestuurderskant en rijd schokkend weg.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 12:44

Ik moet dit soort dingen lezen:

"During flight preparation, the flight crew will also take (high) obstacles within the operating site into account.
Therefore, the height of the highest will always be an obstacle within the operating site that are searched
for/confirmed. In operations above and along highways, the operating site will in many cases fill the highway itself
with a “buffer” around this, also within this operating site will prior to the flight the highest obstacle can be identified."

Google Translate much.

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 12:49

Dat ik 99% zeker weet dat iemand net een foto van me maakte in de sportschool. En dat ik niet op haar ben afgestapt om verhaal te halen.