Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
verootjoo schreef:Wilders doet anders wel erg zijn best om wat milder over te komen dit keer.
rien10 schreef:Soepblik schreef:Ik vind het vooral engdat deFVDde ENIGE partij was die niet stemde voor het strafbaar maken van seks zonder consent.
hahahatsjoe schreef:Urbanus schreef:Maar ik vind het naïef als je denkt dat de partijen met Wilders of Thierry gaan samenwerken. Dat is in het verleden nog nooit gebeurd.
En dat vind ik dus echt verschrikkelijk. Wij leven in een democratie maar ze weigeren naar de kiezers te luisteren. Ze moeten zich dood schamen.
hahahatsjoe schreef:Urbanus schreef:Maar ik vind het naïef als je denkt dat de partijen met Wilders of Thierry gaan samenwerken. Dat is in het verleden nog nooit gebeurd.
En dat vind ik dus echt verschrikkelijk. Wij leven in een democratie maar ze weigeren naar de kiezers te luisteren. Ze moeten zich dood schamen.
Urbanus schreef:Hoezo? Hij heeft nooit veel kiezers gehad en hij is een gekkie. Er is geen enkele reden dat partijen hem serieus zouden moeten nemen.
hahahatsjoe schreef:Urbanus schreef:Hoezo? Hij heeft nooit veel kiezers gehad en hij is een gekkie. Er is geen enkele reden dat partijen hem serieus zouden moeten nemen.
Lezen is een kunst... Zal ik het simpel uitleggen. Als jij al van tevoren weigert met een partij samen te werken en je weigert dat nog als die veel stemmen krijgt (PVV vorige keer) dan negeer je dus wat de kiezers willen. En dat is nu net het uitgangspunt van een democratie, dat kiezers mogen aangeven wat ze willen.
hahahatsjoe schreef:rien10 schreef:Want?
Angst is een slechte raadgever.
verootjoo schreef:Urbanus schreef:Ik denk oprecht het eerste. Ik denk echt dat hij misbruik maakt van de zwakkeren van de samenleving om zo 'groots' te kunnen worden.
Hij doet wat Wilders ook doet, angst en paniek zaaien, maar dan net even wat geraffineerder.
Ik denk dat er ook nog een flinke persoonlijkheidsstoornis in zit.
Of een psychose als hij werkelijk die waanideeën gelooft.
Dit gaat toch verder dan acteren
Snippergroen schreef:Sintara schreef:Maar stem vooral waar je echt achter staat
Maar wat nou als die optie er niet tussen zitVoor mij voelt het echt als kiezen tussen kwaden deze ronde.