Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-24 20:30

Ailill schreef:
Ik riep al tijden: ik wil eens een boer daten (voor zover dat kan, little did I know). Inmiddels zijn twee lievelingskoeien persoonlijk ontmoet en zelf op de trekker gereden _O-

Ik moet hier zo om lachen.
Mijn moeder zei vroeger dat ik een boer moest daten. Zou goed voor me zijn. Nooit gelukt.
En nu ben ik gelukkig met een ex bouwvakker, en leef midden tussen de boeren, en leef behoorlijk in de natuur en zijn redelijk zelfvoorzienend. _O-

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-24 20:32

Denk dat vooral de verwachting duidelijk moet zijn. Sneu als iemand 100% ervoor wilt gaan en je zelf nog alles een plek moet geven. Hier voel ik aan alles van binnen dat ik tijd nodig heb om over mijn ex heen te komen. Ben ook wel bang dat het nog een poosje gaat duren, maar mijn situatie is ook gewoon complexer en ergens ben ik ook wel weer nieuwschierig naar het vrijgezellen leven.

Mijn vorige tinder scharrel is dood gebloed. Inmiddels weer wat geswipt. Veel engerds zitten erop haha. De meeste rare foto's komen voorbij. Alleen al leuk als tijd vermaak _/-\o_ . Ik heb net misschien een date ingepland met iemand die dezelfde verwachtingen heeft als ik, lees; geen relatie, wel connectie en zien wat de tijd doet. Enige is. Hij is 4 cm kleiner. Ik ben enorm benieuwd of het niet toevallig 2 of 6 cm verschil is door verkeerd meten van beiden :') . Maar hij klinkt spontaan, ziet er leuk uit. We gaan wat drinken in de stad. Vandaar uit zien we wel waar we belanden. Voelt toch een beetje eng afspreken bij iemand thuis. Vorige tinder date mee wezen wandelen eerst. Dus ik ben wel benieuwd. Wel dinsdag pas, want nu nog mijn zoontje. Maar ben benieuwd :j . Zijn leven is heel anders dan de mijne ook (eigen restaurant dus werkt er 5 dagen van 12-9) en naar mijn mening te ver weg om ooit te binden zolang mijn zoontje naar school gaat, dus hoef geen last te hebben van bindingsangst, want dat gaat toch niet. :') vooral om weer eens een beetje te oefenen met daten vind ik het wel al de moeite waard.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-24 20:40

Ik had laatst iemand die alleen casual wilde daten, daar had ik een gesprek mee dat boven verwachting positief was. En daarin heb ik iets gezegd dat ik denk ik vaker kan gebruiken en ook in dit geval.
Ik wil daten met serieuze intenties, ik wil niet mijn tijd verdoen met iets dat nergens toe leidt, want ik weet niet of ik kinderen wil. Maar als ik ineens weet dat ik ze wel wil, wil ik niet dat mijn eierstokken verschrompeld zijn. Dat is iets waar ik gewoon 300% achter sta.

Daar had hij alle begrip voor, hele toffe gozer die begrijpelijk na een relatie van 6 jaar die net een maand uit was even geen zin had in iets serieus.

Ik weet dat mijn ex een hele moeilijke thuissituatie heeft/had, ik weet niet wat de huidige situatie is en ik vraag er ook niet naar omdat niet iedereen weet van die situatie en hij er absoluut niet goed mee om kan gaan. Ik héb daar niets aan. Net zo goed als ik er totaal niets aan heb dat hij heel vaag gedrag vertoont.

Tot mijn vakantie heb ik me echt heel erg bezig gehouden met hem. In mijn vakantie heb ik serieuze grenzen verlegd bij mezelf, waar ik vorig jaar nog van riep dat ik dat echt nooit zou doen (alleen naar Curaçao en autorijden op Curaçao, voor een ander waarschijnlijk een peuleschil). Dus toen ik terugkwam voelde ik me ook echt enorm zen. Ik heb alleen vandaag een kleine terugval omdat die gozer van komende zondag niet bepaalt appt en dat me best wel onzeker maakt.

Ik denk dat Benzz gelijk heeft, en de rest die er zo over denkt, het zou me enorm tegenvallen als mijn ex zo ver zou gaan en ik kan het me ook echt niet voorstellen zoals ik hem ken. Maar je hebt er gekkies bij zitten en ik vind online daten nog steeds doodeng. Maar als ik het niet probeer, weet ik zeker dat het niet werkt ;)

Ik heb er overigens weinig moeite mee om iemand dichtbij te laten komen denk ik, mits ik het gevoel heb dat ik ook dichtbij mag komen.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-24 20:43

Steenbok12 schreef:
Denk dat vooral de verwachting duidelijk moet zijn. Sneu als iemand 100% ervoor wilt gaan en je zelf nog alles een plek moet geven. Hier voel ik aan alles van binnen dat ik tijd nodig heb om over mijn ex heen te komen. Ben ook wel bang dat het nog een poosje gaat duren, maar mijn situatie is ook gewoon complexer en ergens ben ik ook wel weer nieuwschierig naar het vrijgezellen leven.

Mijn vorige tinder scharrel is dood gebloed. Inmiddels weer wat geswipt. Veel engerds zitten erop haha. De meeste rare foto's komen voorbij. Alleen al leuk als tijd vermaak _/-\o_ . Ik heb net misschien een date ingepland met iemand die dezelfde verwachtingen heeft als ik, lees; geen relatie, wel connectie en zien wat de tijd doet. Enige is. Hij is 4 cm kleiner. Ik ben enorm benieuwd of het niet toevallig 2 of 6 cm verschil is door verkeerd meten van beiden :') . Maar hij klinkt spontaan, ziet er leuk uit. We gaan wat drinken in de stad. Vandaar uit zien we wel waar we belanden. Voelt toch een beetje eng afspreken bij iemand thuis. Vorige tinder date mee wezen wandelen eerst. Dus ik ben wel benieuwd. Wel dinsdag pas, want nu nog mijn zoontje. Maar ben benieuwd :j . Zijn leven is heel anders dan de mijne ook (eigen restaurant dus werkt er 5 dagen van 12-9) en naar mijn mening te ver weg om ooit te binden zolang mijn zoontje naar school gaat, dus hoef geen last te hebben van bindingsangst, want dat gaat toch niet. :') vooral om weer eens een beetje te oefenen met daten vind ik het wel al de moeite waard.

Is dat doodgebloed? :oo Wat jammer ja!

Ik heb er maar heel weinig engerds op zitten gelukkkig, maar ik deel je gedachte dat het erg leuk tijdvermaak is!!

Had ook sinds een week ofzo contact met een hele leuke gozer die op een booreiland werkt. Maar die kan vooral heel erg goed grapjes maken, en serieuze vragen komt weinig interactie op. Hij lijkt in z'n vrije tijd ook weinig hobbies te hebben en vind goed communiceren belangrijk. Ja, wie niet :+

Jildau

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-24 20:53

Janine het komt op mij over alsof je de akkerbouwer al volledig afgeschreven hebt. Dan zou ik ermee kappen want hij kan denk ik toch niks goed doen. Ik heb echt nog niks raars gelezen over hem maar je bent wel al negatief. Dat geeft niet maar als je nu eigenlijk al weet dat hij het niet voor je is dan hoeft hij zondag zijn tijd niet te verdoen toch? Lekker verder Tinderen naar iemand waar je wel enthousiast van wordt.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-24 20:56

Janine1990 schreef:
Steenbok12 schreef:

Is dat doodgebloed? :oo Wat jammer ja!

Ik heb er maar heel weinig engerds op zitten gelukkkig, maar ik deel je gedachte dat het erg leuk tijdvermaak is!!

Had ook sinds een week ofzo contact met een hele leuke gozer die op een booreiland werkt. Maar die kan vooral heel erg goed grapjes maken, en serieuze vragen komt weinig interactie op. Hij lijkt in z'n vrije tijd ook weinig hobbies te hebben en vind goed communiceren belangrijk. Ja, wie niet :+

Ja, beetje eigen schuld. Voor zo gezellig daten zonder verwachtingen voelde ik mij goed. Tot opeens mijn ex vertelde dat hij aan het daten was met een collega uit mijn team waar hij ook tijdelijk in zit (zzper) en ze gevoelens hadden, waar mijn kind bij was tijdens de overdrcaht op de camping waarna ik alleen achterbleef met kind en al mijn onuitgepakte spullen. Ik was zo kwaad want het raakt mij privé , maar ook letterlijk toe moeten zien hoe hun verliefd zouden worden, anderen zouden toekijken hoe ik er bij zou bungelen. Ik ben natuurlijk pas sinds half mei verhuisd. Beetje gek verhaal. Maar zoveel rust en weer wat vreugde die ik had, storte ik ineens in. Zoveel boosheid en verdriet. Mijn werk was het laatste beetje wat nog vertrouwd en het zelfde was. Ik heb die week alleen maar gejankt. Inmiddels met teamleiders aanraken gemaakt. Zij is op vakantie, ga daarmee om de tafel wbt samenwerking over 3 weken en hij gaat per 1 september eruit. Dus geeft wel veel rust maar ik had geen zin in moeilijke oliebol te delen met die scharrel en ook geen puf voor leuke dingen. Hij kwam harder aan dat ik dacht dat hij zou komen. Ik heb veel nagedacht en vooral hoe snel ik vervangbaar blijk qua gevoelens na 9 jaar samen, raakte me ergens oo. Dus ik stuurde die tinderdate dat ik even aan mezelf moest denken en ik weer op de radar kwam. Dat was prima, leek begripvol. Toen ik op de radar kwam, na een bruiloft nadat hij en ik niet nuchter waren daar nog langs geweest en nacht daar doorgebracht en sindsdien radio stilte.
Ergens prima als je geen zin hebt ik gezeik maar ergens denk ik, kleine moeite om even wat te laten weten dat je geen interesse meer hebt. Voor iemand die beweerde heel open te zijn en een prater.
Dus of ik heb wat verkeerds gezegd. No offense. Maar gewoon niks laten weten. Na een aantal keer afspreken zelf wel ook meer de mening gevormd dat het sowieso op de lange termijn niks zou worden, voor af en toe een bezoekje prima. Maar spreek gewoon uit als je elkaar niet leuk vind, andere verwachtingen hebt, geen zin hebt in gezeik. Maar ben benieuwd naar zaterdag volgende week of ik hem toevallig nog tref :')

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-24 20:59

En werken op een booreiland.. dat is orgineel haha. Maar grapjes zijn leuk, interactie is wel belangrijk. :')

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-24 21:06

Jildau schreef:
Janine het komt op mij over alsof je de akkerbouwer al volledig afgeschreven hebt. Dan zou ik ermee kappen want hij kan denk ik toch niks goed doen. Ik heb echt nog niks raars gelezen over hem maar je bent wel al negatief. Dat geeft niet maar als je nu eigenlijk al weet dat hij het niet voor je is dan hoeft hij zondag zijn tijd niet te verdoen toch? Lekker verder Tinderen naar iemand waar je wel enthousiast van wordt.

Sluit ik me helemaal bij aan. Het klinkt alsof je nog niet over je ex heen bent.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-24 21:18

Jildau schreef:

Afgeschreven?

Ik weet gewoon heel weinig van hem en dat maakt me heel erg onzeker. Op basis van de kennis die ik heb kan er amper iets afgeschreven worden. Terughoudend ben ik wel. Ben nu niet bepaald ervaren dater, dus ik hoop dat zo'n onzekerheid in zo'n topic wel beschreven mag worden :P

Steenbok12 schreef:
En werken op een booreiland.. dat is orgineel haha. Maar grapjes zijn leuk, interactie is wel belangrijk. :')

Ik ken eigenlijk wel een paar mensen die dat doen. :j Maar het is absoluut interessant :)

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-24 21:49

capopjekop schreef:
In dit geval is het niet nodig idd, want je hebt hem niet geblokkeerd etc toch?

Mijn ex ging wel fake accounts aanmaken, maar ik blokte hem overal op. Dus dat was z'n enige manier om me te volgen. Zelfs een account op bokt aangemaakt om me pb's te kunnen sturen.

Maar ik ben het eens met Suzanne. Soms kan een rebound helpen. Maar je geeft zelf al aan dat je niet casual wil daten. Maar om je serieus voor iemand te kunnen openstellen is het wel handig dat je de dingen met je ex grotendeels verwerkt hebt. En dat kan best even duren. Ik was zelf pas op het punt na een jaar of 3 dat ik open sta voor serieus daten. Daarvoor wilde ik niemand dicht bij laten komen.

Hebben we dezelfde ex? :')

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-24 06:00

Ik sluit tegenwoordig niks meer uit :')

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-24 06:38

Janine dan probeer er blanco in te stappen ook al ben je onzeker. Heb je hem al een locatie laten weten? Misschien wacht hij daar wel op? Ik ken genoeg die een hekel aan appen hebben. Die spreken liever face to face. Probeer dat zen-gevoel even terug te vinden. Waar zou je onzeker over moeten zijn. Als hij tegenvalt, dan is dat maar zo. Gewoon niet te veel verwachtingen van hebben.

Steenbok wat flauw dat je er opeens niks meer van hoort, dat vind ik echt zo laf. Hoe moeilijk kan het zijn om gewoon eerlijk te zijn. Dat schijnt echt iets van deze tijd te zijn. De makkelijke weg kiezen.

Wij hebben gisteren nog een tijdje geappt en zijn erover uit dat we elkaar graag beter willen leren kennen. Hij gaat nu een weekje op vakantie dus ik ben benieuwd hoe daarna verder.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-24 08:21

Janine1990 schreef:
Jildau schreef:

Afgeschreven?

Ik weet gewoon heel weinig van hem en dat maakt me heel erg onzeker. Op basis van de kennis die ik heb kan er amper iets afgeschreven worden. Terughoudend ben ik wel. Ben nu niet bepaald ervaren dater, dus ik hoop dat zo'n onzekerheid in zo'n topic wel beschreven mag worden :P

Waar ben je onzeker over? Je hoeft nog niet te trouwen toch? Zondag ga je even kijken of er een klik is en meer is het niet.

Maar hij wil daten, stelt een plaats voor maar die vind je te ver. Oke dat kan. Jij geeft aan dat het te ver is. Vervolgens stelt hij een wandeldate voor en jij hebt een middenweg voorgesteld qua afstand. Hij vindt dat goed. Jij zou de plaats sturen en daar wacht hij vermoedelijk op. Waarom stuur je die trouwens niet? En nu vindt je het bijzonder dat hij niet veel appt. Terwijl je zelf nog niet de ontmoetingsplek hebt gestuurd. Mijn vriend en vele mannen die ik ken zouden echt niet de hele dag gaan appen naar een meid die ze nog nooit gezien hebben en waar ze zondag een date mee hebben staan. Misschien denkt hij wel dat jij niet heel geïnteresseerd bent en wacht hij op jouw bericht over de plek?

Vervolgens komt er een onderzoek naar zijn nummer en die is prepaid dus verdacht? En dan dat de foto's niet terugkomen in Google lens enzovoorts.. dat ik denk wil je hem überhaupt wel zien? Alsof er gezocht wordt naar iets wat er mis is aan hem. Want ik lees echt niks verkeerds en zie 0 rode vlaggen. Het komt op mij in ieder geval niet over van hey leuk ik heb zondag een date. :o

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-24 08:43

Wat leuk Clau!
Eens met Jildau, ik vind dat je het onnodig ingewikkeld maakt.

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-24 08:47

capopjekop schreef:
In dit geval is het niet nodig idd, want je hebt hem niet geblokkeerd etc toch?

Mijn ex ging wel fake accounts aanmaken, maar ik blokte hem overal op. Dus dat was z'n enige manier om me te volgen. Zelfs een account op bokt aangemaakt om me pb's te kunnen sturen.

Hebben wij dezelfde ex? :')
Eens met de rest Janine, hoe rot ook. Ik denk ook dat je een nieuwe vent geen kans geeft als je denkt/"hoopt" dat het een fake profiel van je ex is. Maar ik snap aan de andere kant ook dat je graag iemand wil om het leven mee te delen, iets op te bouwen. Lastig. :knuffel:

_Mir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-24 09:23

Ben er helemaal niet meer mee bezig, maar vermaak me momenteel prima met iemand die ik begin dit jaar heb leren kennen en buitenom alle fijne hulp die ik van 'm krijg hebben we het regelmatig erg gezellig. Zal nooit iets serieus worden, maar tot zo lang.. :')

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-24 09:35

@Muronia: klinkt echt heel fijn, leuk voor je! :D

Hier een crush op een man die al aan het daten is met een ander. Heb ik weer :')

Vanavond een speed wandel date in de buurt. Eerst speeddaten, daarna in een groep (mannen en vrouwen van mijn leeftijdscategorie) 5km wandelen en tussendoor activiteiten doen. Daarna is er nog een feest. Ben heel benieuwd. Vorig jaar ook meegedaan, toen was het een op een wandelen. Dat was leuk, het concept dan. Mijn date was aardig maar niet mijn type.

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-24 09:47

Heel andere vraag Janine: waarom heb je hem in eerste instantie geliked en waarom wilde je wel graag met hem opb date? Dat is vast omdat hij veel leuke dingen voor hem had spreken toch?
Waarom niet "gewoon" een locatie voorstellen en daar gaan kijken of hij die leuke dingen ook in het echt heeft? Dan kun je vanuit daar weer verder kijken of je hem beter wilt leren kennen of niet.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-24 12:39

assie schreef:
Heel andere vraag Janine: waarom heb je hem in eerste instantie geliked en waarom wilde je wel graag met hem opb date? Dat is vast omdat hij veel leuke dingen voor hem had spreken toch?
Waarom niet "gewoon" een locatie voorstellen en daar gaan kijken of hij die leuke dingen ook in het echt heeft? Dan kun je vanuit daar weer verder kijken of je hem beter wilt leren kennen of niet.

Omdat hij er heel erg leuk uit ziet haha. Verder weet ik vrij weinig. Reden om wel op date te gaan is dat twee weken intensief appen ook niet gegarandeerd succesvol is gebleken, dus dan liever 'meteen' kijken of er meer in zit of dat het niet de moeite waard is om verder in te investeren.

Meteen tussen aanhalingstekens omdat we al wel een match hebben sinds 3 juli en in die tijd heel weinig berichten hebben gewisseld. Wat ik weet, weten jullie intussen ook.

Overigens niet denken dat ik verlang dat iemand intens appt, ik heb genoeg andere dingen te doen en ben zelf ook geen intensieve apper.

robinxfellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-24 13:52

assie schreef:
Robin: zijn jullie al lang aan het chatten en hebben jullie al een date afgesproken? Komt vast wel goed toch :)

We waren een dag of 4 aan het chatten. Maar ik heb inmiddels al sinds dinsdag niks meer van hem gehoord -O- Erg jammer weer.. ik had er echt een goed gevoel bij.

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-24 13:54

@muronia dat klinkt leuk zeg hoe alles gaat!

Hier is alles nog steeds wel positief, alleen afspreken gaat wat lastig merk ik. Hij is nu weg, spreken elkaar nog steeds elke dag krijg ook elke dag nog een goedemorgen en slaap lekker berichtje. Tussendoor appen we ook wel, krijg ook nog weleens een foto toegestuurd wat hij op dat moment aan doen is. Merk wel als ik een foto zie dat ik echt begin te stralen vind hem echt heel leuk, noemen elkaar ook gewoon schat/mop/lieverd enzo!

Vind alleen jammer dat afspreken wat moeilijker gaat terwijl laatste keer heel spontaan was! We gaan het allemaal zien, tot nu toe dus nog geen nieuwe datum gepland heb wel gevraagd of hij kan kijken wat voor hem beste uitkomt maar dat het niet nu direct bekeken hoeft te worden.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-24 11:10

Ik heb gister zo'n gezellige avond gehad! *\o/* Geen date materiaal aan over gehouden helaas maar wel een paar leuke contacten waarmee we binnenkort gaan borrelen!
Laatst bijgewerkt door Zertab op 24-08-24 11:33, in het totaal 1 keer bewerkt

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-24 11:29

Is dat een metafoor waarmee ik niet bekend ben of is het onschuldiger en gaan jullie een paard borstelen? :D
Laatst bijgewerkt door F_Orumster op 24-08-24 11:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-24 11:33

F_Orumster schreef:
Is dat een metafoor waarmee ik niet bekend ben of is het onschuldiger en gaan jullie een paars borstelen? :D

Oeps typ fout :')

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-24 13:25

F_Orumster schreef:
Is dat een metafoor waarmee ik niet bekend ben of is het onschuldiger en gaan jullie een paard borstelen? :D

_O-

Dit dacht ik dus ook! :')

Leuk dat het zo gezellig was Zertab!