Denk dat vooral de verwachting duidelijk moet zijn. Sneu als iemand 100% ervoor wilt gaan en je zelf nog alles een plek moet geven. Hier voel ik aan alles van binnen dat ik tijd nodig heb om over mijn ex heen te komen. Ben ook wel bang dat het nog een poosje gaat duren, maar mijn situatie is ook gewoon complexer en ergens ben ik ook wel weer nieuwschierig naar het vrijgezellen leven.
Mijn vorige tinder scharrel is dood gebloed. Inmiddels weer wat geswipt. Veel engerds zitten erop haha. De meeste rare foto's komen voorbij. Alleen al leuk als tijd vermaak

. Ik heb net misschien een date ingepland met iemand die dezelfde verwachtingen heeft als ik, lees; geen relatie, wel connectie en zien wat de tijd doet. Enige is. Hij is 4 cm kleiner. Ik ben enorm benieuwd of het niet toevallig 2 of 6 cm verschil is door verkeerd meten van beiden

. Maar hij klinkt spontaan, ziet er leuk uit. We gaan wat drinken in de stad. Vandaar uit zien we wel waar we belanden. Voelt toch een beetje eng afspreken bij iemand thuis. Vorige tinder date mee wezen wandelen eerst. Dus ik ben wel benieuwd. Wel dinsdag pas, want nu nog mijn zoontje. Maar ben benieuwd

. Zijn leven is heel anders dan de mijne ook (eigen restaurant dus werkt er 5 dagen van 12-9) en naar mijn mening te ver weg om ooit te binden zolang mijn zoontje naar school gaat, dus hoef geen last te hebben van bindingsangst, want dat gaat toch niet.

vooral om weer eens een beetje te oefenen met daten vind ik het wel al de moeite waard.