Rink wat een leukerd met die spikkels
Ik was vandaag in de kerstwinkel en ze hadden op alles 50%

Ze hadden geen grotere

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
theadora99 schreef:En nog even mezelf voorstellen:
Ik ben Thea, 22 jaar, woon in Soest met2inmiddels helaas nog maar 1 honden, 2 katten en mijn vriendin (die ook meedoet, haha). We hebben ook een fjordveulen die tegen kerst bij 'ons' is (in de opfok, maar ik vind het goed genoeg). Ik geef les op een middelbare school, wiskunde (en mathematics) en Nederlands. Dit jaar heb ik alleen brugklassen, van vmbo-t tot vwo tweetalig. Ik hou van puzzelen (vooral Jan van Haasteren, maar ook sudoku en logikwis). Mocht je een chess-sudoku boekje kunnen vinden ben je helemaal geweldig. Speurtochten en gekke dingen voor mijn pakket: top. Glitters: liever niet. Zoals gezegd ben ik een slechte eter, dus behalve melkchocola maak je me niet zo blij. Ik ben ook niet heel creatief, maar mocht je nou iets hebben waarvan je denkt dat ik het ook zou kunnen, mag je het altijd geven. Tweedehands: leuk, prima, fijn. Liefst geen goedkope prulletjes, liever iets waar ik iets aan heb. Mocht je vragen hebben, hoor ik het graag!
Neonlight schreef:roosjenat schreef:Hier druk bezig met mijn hint, maar vind hem toch best wel lastig! Of ik denk te moeilijk...
[ [url=m/RWB3Qo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik zie hem.En gechecked, het zou kunnen, die persoon staat nog niet op de laatste lijst.
Dyphusion schreef:theadora99 schreef:En nog even mezelf voorstellen:
Ik ben Thea, 22 jaar, woon in Soest met2inmiddels helaas nog maar 1 honden, 2 katten en mijn vriendin (die ook meedoet, haha). We hebben ook een fjordveulen die tegen kerst bij 'ons' is (in de opfok, maar ik vind het goed genoeg). Ik geef les op een middelbare school, wiskunde (en mathematics) en Nederlands. Dit jaar heb ik alleen brugklassen, van vmbo-t tot vwo tweetalig. Ik hou van puzzelen (vooral Jan van Haasteren, maar ook sudoku en logikwis). Mocht je een chess-sudoku boekje kunnen vinden ben je helemaal geweldig. Speurtochten en gekke dingen voor mijn pakket: top. Glitters: liever niet. Zoals gezegd ben ik een slechte eter, dus behalve melkchocola maak je me niet zo blij. Ik ben ook niet heel creatief, maar mocht je nou iets hebben waarvan je denkt dat ik het ook zou kunnen, mag je het altijd geven. Tweedehands: leuk, prima, fijn. Liefst geen goedkope prulletjes, liever iets waar ik iets aan heb. Mocht je vragen hebben, hoor ik het graag!
Hint 3 en 4, volgens Google kom ik met het verschil in postcodes uit in Soest, wat hemelsbreed met alleen de postcodes zonder letters ongeveer 139 km is.
Hint 1, we hebben beiden 1 hond.
Hint 5, je houdt van getallen (ik kon niet meer het tegenovergestelde van je zijn in dit geval)![]()
Nadat ik dit had gevonden bleek 6 ook te kloppen.
Dus ja, ik heb een vraag. Lieve Thea, word je nu eindelijk een keer juist geraden als (niet meer zo) Secret Santa?
fohadie schreef:Bedankt voor het bericht, Santa. Ik maak me opzich geen zorgen, maar ik ben niet elke dag thuis vanwege werk. Normaal worden pakketten dan geleverd in de winkel beneden mijn huis, maar die moet nu dicht vanwege de lockdown. Het PostNL punt bij mij in de buurt is vanwege diezelfde lockdown ook dicht, dus als de bezorger langs komt terwijl ik aan het werk ben, dan staat hij voor de dichte deur en is het nog maar de vraag waar het pakket gebracht wordt.
Maar ik wacht nog steeds geduldig af. Ik weet inmiddels dat het onderweg is, dus dan hopen dat er iemand thuis is wanneer het pakket komt.![]()
Matheno schreef:Marjo schreef:Hmmmm....
Oh ik weet toevallig wie een stel is hier
Marjo schreef:Matheno schreef:
Oh ik weet toevallig wie een stel is hier
Via PB kreeg ik een beetje hulp, en kwam ik er achter dat theadora99 en Isabel dus samen op 1 adres wonen...
Aangezien theadora99 hierboven al is geraden zou Isabel overblijven. Alleen heeft zij niet heel veel informatie online staan. Wel zie ik dat ze ook van fjorden houdt. Acht paardenbenen is nog niet heel veel denk ik zelf, dus ik weet het niet zo goed![]()
Zit ik nou helemaal verkeerd?
IMAY1990 schreef:Lieve Santa,
Ik ben echt mijn hersens aan het kraken over wie je zou kunnen zijn, maar ik ben niet zo goed in cryptische hints ontcijferen vrees ik.
Als er nog iemand mee wil denken, ik heb de volgende hints gekregen:
1. Ik kom uit 1999
2. Ik hou van reizen
3. Ik ben een controlfreak
4. Ik ben terug van weggeweest
5. Ik ben spannend en onvoorspelbaar
Extra. Ik ben bekend in 80 landen op tv
capopjekop schreef:Roodvos schreef:@Capopjekop: wil je mij vertellen waar je die fantastische roze kat boekenlegger vandaan hebt?
Die heb ik geprint met m'n 3D printer. Het ontwerp komt van thingiverse. Ik wil er voor jou ook wel eentje printen
Tancreda4 schreef:@ Rink ,oh nee zeg, wat verdrietig van je toekomstige veulen… Super verdrietig… Wat een pech zo op elkaar, sterkte
@ Irisskib ook sterkte …
Jaaaa, pakketjes regen gaat door vandaag![]()
Wat een gave pakketen weer, en leuke hints!
Yonker, ik ben benieuwd wat je uiteindelijk gaat maken van het wolEn verstopte kadootjes, woops. Leuk die sleutelhangers van HP
![]()
@ Geerte; haha, ik moest wel gniffelen om die ringetjes die je had gekregen. Ik vond ze wel schattig voor een kindjeMaar je krijgt meer begrijp ik dus, bofkont haha.
@ J00P: Haha, dat bordje bij je pakket ! Wat een hoop confetti, glitter, alles!!
@ Pauline, wat een leuk gedicht ook bij je pakket
Saul; Unicorn cupcakes!!!![]()
![]()
Super leuk alle pakketen!
Ik ga vanavond in mijn boekje uit het pakket beginnen. Ben benieuwd. Ik had helemaal de boekenlegger nog niet op de foto gezet in mijn bericht zag ik. Kijk hoe leuk!
[ [url=m/COjpNd.jpg]Afbeelding[/url] ]
IMAY1990 schreef:IMAY1990 schreef:Lieve Santa,
Ik ben echt mijn hersens aan het kraken over wie je zou kunnen zijn, maar ik ben niet zo goed in cryptische hints ontcijferen vrees ik.
Als er nog iemand mee wil denken, ik heb de volgende hints gekregen:
1. Ik kom uit 1999
2. Ik hou van reizen
3. Ik ben een controlfreak
4. Ik ben terug van weggeweest
5. Ik ben spannend en onvoorspelbaar
Extra. Ik ben bekend in 80 landen op tv
Oke, de noodhint mocht ook geopend worden. Daar zitten een aantal briefjes met letters in en een met een getal:
a a c g h i i n m o t u y 31 en drie lege briefjes
Edit:
Ik kan met deze letters geen gebruikersnaam maken, de santa op nr 31 in de lijst is al geraden en als ik mijn lijstje nog niet geraden santa's af ga dan krijg ik ook nog niks nuttigs uit de letters. Had ik al gezegd dat ik heel slecht ben in hints begrijpen?Sorry Santa, ik ben echt hard aan het puzzelen maar ik heb denk ik een bord voor mijn kop. (Of een plaat gewapend beton...)