Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 09:36

Niobe schreef:
Ik kan me alleen niet voorstellen dat als je naar Ikea of Primark (of wat dan ook) gaat en er staat wel een gigantische rij, dat je achteraan gaat sluiten. Dan denk je toch van 'eh laat maar' lijkt mij? :') Vooral voor de Primark, doe eens normaal joh

Hahaha nee dan was ik inderdaad omgedraaid. Jammer maar dan wachten m’n bakjes maar even _O-

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 09:37

Dat er wederom een fake insta account van mij is gemaakt, met open en bloot mijn telefoonnummer. Ik word inmiddels knettergek hiervan.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 09:42

Marije_1997 schreef:
Dat er wederom een fake insta account van mij is gemaakt, met open en bloot mijn telefoonnummer. Ik word inmiddels knettergek hiervan.

Wat vreemd! Zomaar?

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 09:42

Groepje gasten hadden hier vlakbij Koningsdag gevierd.

Dat je het wilt vieren, tuurlijk, logisch! Met een grote groep vrienden... mwah, maar vooruit, je bent buiten, heerlijk weer, ik snap het.
Maar het zo achterlaten....
Afbeelding
Er staan LEGE prullenbakken op 5-20 meter lopen! ;(

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 09:56

Marije_1997 schreef:

Heb ik nooit last van :=
Heb ook geen Insta :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 10:35

Dat ik zaterdag een nagel een beetje raar heb ingescheurd, dus er is nu een klein hapje uit dat er gewoon uit moet groeien, maar mijn brein maakt daar een heel drama van in m'n dromen, met een halve nagel, verdwenen nagel, of een dubbele nagel. :') Nadeel is dat ik dus elke keer met een heel raar gevoel wakker word.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 10:37

Dat ik mij raar voel :') volgens mij is mijn nek mij weer aan het pesten

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 10:40

Dat ik bang ben voor de afspraak van vanmiddag. Bang om afgewezen te worden.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 11:04

Me helemaal opgemaakt, haar leuk gedaan, leuke kleding aan. Zelfs mijn tanden gepoetst. Echt nodig wanneer je vervolgens met je camera uit een online college gaat volgen. _O-

Hoe lang ga ik dit volhouden? Hoe lang duurt het voor ik met een joggingbroek achter de PC zit. :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 11:05

MarlindeRooz schreef:
Me helemaal opgemaakt, haar leuk gedaan, leuke kleding aan. Zelfs mijn tanden gepoetst. Echt nodig wanneer je vervolgens met je camera uit een online college gaat volgen. _O-

Hoe lang ga ik dit volhouden? Hoe lang duurt het voor ik met een joggingbroek achter de PC zit. :')

De volgende keer zit je in joggingbroek :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 11:06

Zebrastreep schreef:
MarlindeRooz schreef:

De volgende keer zit je in joggingbroek :')

Hou dit al meer dan een jaar vol maar merk dat ik begin op te breken ja. _O-

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 11:06

chanicha schreef:
Marije_1997 schreef:

Heb ik nooit last van :=
Heb ook geen Insta :')

Lekker rustig he? Geen insta hebben :))

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 11:15

Dat je geen insta hebt betekent niet dat mensen geen een nep account kunnen maken, en daarop dus persoonlijke informatie kunnen delen.

Ik erger me eraan dat ik net beneden kwam en mijn ma een folder van een nieuw sushi restaurant op mijn stoel gelegd. Dus nu heb ik super veel zin in sushi maar ik kan pas morgen bestellen _O- hongerrrrrrr

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 11:16

Heerlijk geen insta. *\o/*

Hier ook een nek die vervelend doet dag zoveel. -O-

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 11:18

MarlindeRooz schreef:

Vind dat je het lang volhoudt!
Ik [***] al een jaar in m'n pyjama. _O-

Dit jaar drie bruiloften, toch maar eens normale kleren gaan kopen. :')

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 11:21

Ik heb twee weken in pyjama gewerkt en voerde echt geen hol uit. Dus toch maar elke ochtend fatsoenlijk aankleden, dat komt bij mij mn productiviteit wel ten goede :')

Niet dat ik er dan uberfancy bij zit hoor, spijkerbroek, oversized overhemd van de kringloop en op een dag als vandaag een dik vest eroverheen, maar het gaat om het idee. Oh, en ik heb wel sloffen aan :+

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 11:22

Oh qua productiviteit maakt het voor mij niet uit. Ik lig al twee weken op de bank onder een dekbed te werken. Heb wel een kantoor maar de bank is net zo comfortabel. :')
Hoe snel je ook went aan het niet dragen van een BH. _O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 11:25

Blauwe Rus & Nebelung stamboek misschien moet ik beide kittens maar samen uit huis plaatsen, want daar zijn aanvragen genoeg voor. Geloof dat ik dit toch echt zelf gaat uitmaken. >;)

Note er is een jaar wachtlijst voor blauwe Rus kittens dus kwijt raak ik ze wel.

Ze komen eerst maar eens betreffene Nebelung kater betreffende genen uitbreiding waar ik mijn kat beschikbaar voor gesteld heb. En tot op heden is er geen beschikbaar dus dan hou het voor mij eigenlijk ook wel een beetje op. En als het allemaal te lang duurt word ze gewoon gesteriliseerd.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 11:34

Insta is vet leuk man

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 11:43

Welke fatsoenlijke kleren zal ik vandaag eens aan trekken, alles wat ik heb is minimaal een jaar oud en het meeste is nog ouder, de gaten vallen er in _O- ik mis het 'gewone' shoppen door de winkelstraten behoorlijk, slenteren langs de winkels, overal kijken, de allerleukste spullen eruit vissen en kopen <3 online kopen, winkelen op afspraak of met zijn allen in de rij is echt zó niet mijn ding. Ik stel het zo lang mogelijk uit tot het echt niet anders kan, maar dat is dus wel te merken aan mijn kledingkast :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 11:43

Telpeva schreef:
Welke fatsoenlijke kleren zal ik vandaag eens aan trekken, alles wat ik heb is minimaal een jaar oud en het meeste is nog ouder, de gaten vallen er in _O- ik mis het 'gewone' shoppen door de winkelstraten behoorlijk, slenteren langs de winkels, overal kijken, de allerleukste spullen eruit vissen en kopen <3 online kopen, winkelen op afspraak of met zijn allen in de rij is echt zó niet mijn ding. Ik stel het zo lang mogelijk uit tot het echt niet anders kan, maar dat is dus wel te merken aan mijn kledingkast :')

Doordeweeks is het gewoon rustig hoor. :j

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 11:44

Lestrange01 schreef:
Dat je geen insta hebt betekent niet dat mensen geen een nep account kunnen maken, en daarop dus persoonlijke informatie kunnen delen.

Ik erger me eraan dat ik net beneden kwam en mijn ma een folder van een nieuw sushi restaurant op mijn stoel gelegd. Dus nu heb ik super veel zin in sushi maar ik kan pas morgen bestellen _O- hongerrrrrrr

Klopt maar ik deel nergens privégegevens zoals telefoonnummer e.d!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 11:49

Ben ik nu zo simpel zolang mijn oude kleding nog goed, netjes (zonder gaten en vlekken = met alleen vlekken gaan die kleren voor de moestuin) en functioneel zijn koop ik niks nieuws. :=

Maar heb een hekel aan winkelen ook. :=

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 11:50

Ik weet niet wat ik aan moet vandaag. Voor het eerst in een half jaar weer naar school. Ik zit dus wel al een half jaar in trainingspak :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 12:19

Captain schreef:
Oh qua productiviteit maakt het voor mij niet uit. Ik lig al twee weken op de bank onder een dekbed te werken. Heb wel een kantoor maar de bank is net zo comfortabel. :')
Hoe snel je ook went aan het niet dragen van een BH. _O-
Ik heb vorig jaar zomer vooral doorgebracht in een BH en een joggingbroek. _O- Het was zo warm...

Bij mij hangt het er heel erg vanaf in wat voor bui ik ben: vandaag zit ik half in pyjama, eergisteren was ik gewoon netjes aangekleed zoals ik ook op kantoor zou doen (casual dresscode, dus gewoon een spijkerbroek met een blouse), gisteren had ik wel een poloshirt aangetrokken, maar zat ik verder gewoon lekker in m'n joggingbroek. Of ik languit op de bank hang of op kantoor zit, hangt ook van m'n bui af - ik doe gewoon hoe ik me het meest productief voel op dat moment. Soms verhuis ik ook drie keer van de ene plek naar de andere. :') Het enige wat ik wel echt mis, is het dragen van m'n hakken. De meeste zijn opgeborgen, maar in mijn slaapkamer staat een knalrood paar en elke keer dat ik erlangs loop, baal ik dat ik niet echt een reden heb om ze aan te trekken, want ik ga ook geen anderhalve km over klinkers naar de supermarkt lopen op m'n naaldhakken, dan blijft er niets van over. :=

Ik erger me momenteel aan Lilianne Ploumen die boos wordt op Jetten omdat hij haar vraagt hoe zij als lid van de minsterraad reageerde als mensen het hadden over Kamerleden. Misschien niet helemaal relevant in het debat, maar haar boze reactie spreekt echt wel boekdelen. :') O, en Kamerleden die op het spreekgestoelte timmeren met hun handen, ik vind dat zó'n rotgeluid. :=