Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ZoeyDercks

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 18:45

Dat ik woensdag op 25 jarige leeftijd door m'n rug ben gegaan, en de telefoniste van de fysio vervolgens vroeg wat mijn meisjesachternaam was omdat ze dacht dat ik ouder was :+

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 19:14

MoniekJ schreef:
Zoek een beeldje van een paard. Niet te groot en niet te duur. Het is voor gedenkplekje voor mijn zus. Kan gewoon niks vinden. Of ik zoek verkeerd haha.

Misschien helpt deze site je op weg, deze is erop gefocussed en biedt allerlei verschillende merken, prijsklassen etc. aan. Ze zitten in Duitsland, maar je kan de taal ook op Engels zetten, en ze verzenden ook naar Nederland.
https://shop.modellpferdeversand.de/ind ... anguage=en

Wat ik zelf mooie kleine modellen vind, zijn Breyer Stablemates.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 19:33

Dat een begeleiderspas 25 euro kost := Nou dan wacht ik wel even, als ik zak moet ik 4 weken wachten en ben ik 18 _O-

Veraaaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 20:55

Dat ik ben afgestapt in het bos. Tweede keer in het bos, en ben dan zo angstig en onzeker en geef dit door aan mijn paard.

Achteraf voel ik me zo knullig want ze deed niet meer dan wat drammen dat ze wilde draven. Baal zo van mezelf dat ik weer een angstniveau van 100 had.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 20:56

Dat er maar 24 uur in een dag zitten :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 21:46

Dat ik weer thuis ben... -O-
En mentaal zit ik er echt even doorheen. Morgen weer volop verder met een baan zoeken.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 22:02

De reep Tony Chocolonely die ik zit te eten, breekt waardeloos af. Zo eentje met caramel zeezout, op de plekken waar die moet breken breekt die niet, en plekken waar die niet moet breken breekt die.
Voor straf ga ik hem denk ik helemaal opeten

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 22:07

Goede straf! Dat zou ik ook doen Telpeva :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 22:09

Telpeva schreef:
De reep Tony Chocolonely die ik zit te eten, breekt waardeloos af. Zo eentje met caramel zeezout, op de plekken waar die moet breken breekt die niet, en plekken waar die niet moet breken breekt die.
Voor straf ga ik hem denk ik helemaal opeten

Dat zal 'm leren. ~~}>

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 22:20

Zebrastreep schreef:
Lekker blokkeren dat nummer , wat vreselijk irritant zeg! Ik geef ook nooit mijn nummer via marktplaats. Als mensen daarom moeilijk gaan doen zeg ik dat ze maar bij iemand anders het product moeten kopen

Ja echt hè, kansloos dat getrol.

Daarnaast ben ik vandaag met mijn knie in een brandnetel gaan zitten toen ik foto’s aan het maken was. Verder niks te klagen vandaag :D

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 22:26

Ineke2 schreef:
En mentaal zit ik er echt even doorheen. Morgen weer volop verder met een baan zoeken.

He, wat balen voor je. Die ene baan waar je over twijfelde is hem toch niet geworden? Waar je was afgewezen en toen ineens toch mocht komen? Het zit je echt niet mee qua banen zo te lezen. Sterkte met verder zoeken. :knuffel:

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 23:41

Dat ik blijkbaar in 8 dagen tij 10 GB aan internet van mijn abonnement heb gebruikt (heb 20 gb per maand). Ik loop niet non stop te netflixen oid

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 23:55

Ik ben voor mezelf opgekomen maar ik voel me daar nu zó naar over, ik moet de hele tijd al huilen
Het is ook vooral een ptss trigger en de angst dat diegene boos op me wordt en me iets aan gaat doen. Stom hoofd |o

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 00:03

Knert schreef:
Geen ervaring met tinder.
Maar ik zou het ook niet doen.
Vraag me wel af wat dan het doel is van diegene? Of hij moet echt bij voorbaat eerlijk in willen steken op een afstandsrelatie.

Maar mijn advies? Inderdaad niet doen. Kans dat de situatie teleurstelling of verdriet doet is reeel

Tot nu toe geen gekke dingen :') enkel leuke gesprekken dat ik zijn naam leer uitspreken en ik hem Nederlandse zinnen leer _O-
Wel anders dan de gemiddelde gesprekken daar :Y)
Ben daar sowieso voorzichtig in hoor :D
Hij ziet er wel leuk uit maar ik ga nooit uit van een relatie :D al denk ik dat ik niet afspreek, weet dan toch niet wat ik moet zeggen _O-

Vlas irritatie. Het is ineens stukken duurder geworden.
Schijnt een tekort te zijn.. dat zal het wel zijn.
Vraag me af of voor mijn gore merrie die Snachts binnen staat misschien zaagsel een goed alternatief is? Het is nog niet té duur maar ik nam toen vlas omdat stro geen optie is en vlas was goedkoper dan zaagsel.
Heb echt een zwijn op stal staan 8)7

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 05:00

Nou ik ben wakker, het is in ieder geval een uur later dan de vorige x.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 07:50

fohadie schreef:
Ineke2 schreef:

He, wat balen voor je. Die ene baan waar je over twijfelde is hem toch niet geworden? Waar je was afgewezen en toen ineens toch mocht komen? Het zit je echt niet mee qua banen zo te lezen. Sterkte met verder zoeken. :knuffel:

Tot nu toe niet nee. Zij hadden vragen gesteld die ik heb beantwoord en zelf had ik ook wat vragen gesteld. Die zijn niet beantwoord.
Vervolgens heb ik afgelopen dinsdag gebeld en voicemail vrij uitgebreid ingesproken. Nog niks teruggehoord -O-
Dus tja ik ga er maar vanuit dat het niks verder meer word.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 08:19

Om 2 uur wakker worden. Om half 6 weer slapen en alleen maar nachtmerries krijgen. Half 7 er maar uit. ^)

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 10:30

45km auto op een 80 weg. Sowieso mensen die geen 80 rijden op een 80 weg.

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 10:32

LiannePuthzy schreef:
Dat ik blijkbaar in 8 dagen tij 10 GB aan internet van mijn abonnement heb gebruikt (heb 20 gb per maand). Ik loop niet non stop te netflixen oid

Ook geen YouTube of tiktok? Dat vreet ook mb's.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 10:51

Princess_ schreef:
LiannePuthzy schreef:

Ook geen YouTube of tiktok? Dat vreet ook mb's.

YouTube heb ik wel gekeken maar toen maakte ik thuis gebruik van de WiFi

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 10:54

Loeky01 schreef:
45km auto op een 80 weg. Sowieso mensen die geen 80 rijden op een 80 weg.

Die 45 km autootjes mogen sowieso afgeschaft worden imo. Ondingen.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 11:30

Dat er iemand een berg blasts aan het runnen is en daardoor mijn blast veel te lang duurt >;)

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 11:30

Veraaaaah schreef:
Dat ik ben afgestapt in het bos. Tweede keer in het bos, en ben dan zo angstig en onzeker en geef dit door aan mijn paard.

Achteraf voel ik me zo knullig want ze deed niet meer dan wat drammen dat ze wilde draven. Baal zo van mezelf dat ik weer een angstniveau van 100 had.

Oh meeh wat balen!
Ik herken het angstgevoel hebben heeeeel erg.. Ik heb het soms al als ik wil rijden wanneer ik alleen op stal ben (kleine stal dus dat ben je nog best vaak) en dan rij ik maar niet, en achteraf heb ik daar dan zo'n spijt.. maar op het moment zelf is het niet willen/durven opstappen omdat ik alleen ben, groter.
Heb jij het alleen buiten, of ook in de bak?

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 11:49

Dat ik ruim vier maanden nadat mijn relatie uitging, nog steeds elke dag aan die jongen denk en er ook echt nog heel erg verdrietig om ben. Soms zou ik willen dat ik mijn hart even uit kon zetten en dat de hersenen het over konden nemen.

Verder nog een klein ergernisje vanochtend: parkeer ik op een groot parkeerterrein met +100 vrije plaatsen, komt er een mevrouw die haar auto zo dicht op die van mij zet dat ik er bijna niet uit kan. WAAROM?! Er was zoveel ruimte! |o

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 12:34

Veraaaaah schreef:

Ohh maar afstappen is echt niet verkeerd.
Je komt er wel. Het is alleen echt moeilijk