Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MoniekJ schreef:Zoek een beeldje van een paard. Niet te groot en niet te duur. Het is voor gedenkplekje voor mijn zus. Kan gewoon niks vinden. Of ik zoek verkeerd haha.
Zebrastreep schreef:Lekker blokkeren dat nummer , wat vreselijk irritant zeg! Ik geef ook nooit mijn nummer via marktplaats. Als mensen daarom moeilijk gaan doen zeg ik dat ze maar bij iemand anders het product moeten kopen
Ineke2 schreef:Dat ik weer thuis ben...![]()
En mentaal zit ik er echt even doorheen. Morgen weer volop verder met een baan zoeken.
Knert schreef:Geen ervaring met tinder.
Maar ik zou het ook niet doen.
Vraag me wel af wat dan het doel is van diegene? Of hij moet echt bij voorbaat eerlijk in willen steken op een afstandsrelatie.
Maar mijn advies? Inderdaad niet doen. Kans dat de situatie teleurstelling of verdriet doet is reeel
fohadie schreef:Ineke2 schreef:Dat ik weer thuis ben...![]()
En mentaal zit ik er echt even doorheen. Morgen weer volop verder met een baan zoeken.
He, wat balen voor je. Die ene baan waar je over twijfelde is hem toch niet geworden? Waar je was afgewezen en toen ineens toch mocht komen? Het zit je echt niet mee qua banen zo te lezen. Sterkte met verder zoeken.
Princess_ schreef:LiannePuthzy schreef:Dat ik blijkbaar in 8 dagen tij 10 GB aan internet van mijn abonnement heb gebruikt (heb 20 gb per maand). Ik loop niet non stop te netflixen oid
Ook geen YouTube of tiktok? Dat vreet ook mb's.
Veraaaaah schreef:Dat ik ben afgestapt in het bos. Tweede keer in het bos, en ben dan zo angstig en onzeker en geef dit door aan mijn paard.
Achteraf voel ik me zo knullig want ze deed niet meer dan wat drammen dat ze wilde draven. Baal zo van mezelf dat ik weer een angstniveau van 100 had.
Veraaaaah schreef:Dat ik ben afgestapt in het bos. Tweede keer in het bos, en ben dan zo angstig en onzeker en geef dit door aan mijn paard.
Achteraf voel ik me zo knullig want ze deed niet meer dan wat drammen dat ze wilde draven. Baal zo van mezelf dat ik weer een angstniveau van 100 had.