Ik ben echt benieuwd wat er van die kinderen terecht moet komen als ze later volwassen zijn. Zit je straks met allemaal van die Tantors uit Tarzan, maar dan mens en in het dagelijks leven.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Of bij het turnen. Of buitenspelen. Of ponyrijden. Of tennis. Of die keer dat ik een hersenschudding te pakken had nadat ik uitgleed in het zwembad en op m’n achterhoofd knalde. Ik heb ook nog steeds een plekje op m’n been waarmee ik op volle snelheid tegen de betonnen zandbakrand was geknald in groep 5 of zo en waarin ik geen gevoel meer heb. 

Wat kansloos als dat nu niet meer zou mogen.
Stond in een mooie kronkel en bot stak er net niet uit..
Ook nog eens op het gewricht, dus mijn roeicarrière bij Njord was al ten einde voor hij überhaupt begonnen was. (Wel geprobeerd, maar m'n vinger bleef vervolgens de rest van de dag krom staan.
)
tè gevaarlijk hoor. Vlinder en stormpje mogen toch niet het risico lopen om lichamelijke ongemakken te moeten doorlopen lichamelijke beweging
Toen was het mijn sleutelbeen dat sneuvelde. 
Getraumatiseerd voor het leven, neem ik aan?
Sintara schreef:Ik heb nog nooit wat gebroken, en ben vaker van en uit dingen gedonderd dan ik kan tellen. Gewoon in mijn slaap uit het bovenste bed van een stapelbed vallen op het nachtkastje enzo..
Krijg geen eens blauwe plekken over het algemeen