Fitbit geeft aan 2.6 km. Google 6.9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
N0a schreef:ScarOfWars schreef:Ik zit er compleet doorheen, ik wil alleen maar huilen. Kan mijn slaap vannacht wel vergeten denk ik.
Oh nee! Virtuele knuffel
_San87_ schreef:ScarOfWars schreef:Ik zit er compleet doorheen, ik wil alleen maar huilen. Kan mijn slaap vannacht wel vergeten denk ik..
Mars schreef:He waardeloos ScarOfWars, ben je nog steeds niet zo lekker? Aangezien je daar eerder over schreef? Iig veel sterkte!
Rebecca schreef:Foto![]()
, klinkt heel erg auw
ScarOfWars schreef:@Mars mentaal gaat het of wel ging het goed maar mijn ouders hebben vandaag nogal een bom gedropt en ik voel me zo verdwaald en tja poedersuiker dat ik het even niet meer weet. Ook al zat het er aan te komen en was/is het geen verrassing..
Edit: whoops lichamelijk gaat het beter! Dat bedoelde je uiteraard, sorry!
Ianrowan2009 schreef:Spoiler:De nagel is doormidden zoals te zien is, en de 2 betreffende stukjes zitten er hier nog op.
[ [url=m/7jMxV8.png]Afbeelding[/url] ]Spoiler:
[ [url=m/t6hAMi.png]Afbeelding[/url] ]
En hier zijn de stukjes verwijderd, je ziet nog een heel klein pielestukje zitten van wat mijn nageltje nog moet voorstellenik hoop maar dat er nog een fatsoenlijke nagel terug groeit, anders wordt het voortaan 9 nagels + 1 teentje lakken
Rebecca schreef:Foto![]()
, klinkt heel erg auw
CupCakes_ schreef:Dat mijn zus (we slapen op een kamer) werkelijk waar nooit zachtjes kan doen. Als ik er vroeg uit moet zorg ik dat alles buiten de deur ligt zodat ik alleen de kamer uit hoef te lopen en ze geen last van mij heeft.
Maar wat doet mevrouw? Uitgebreid alle laden van de kledingkast open en dicht, wekker een half uur laten afgaan terwijl ze onder de douche staat, uitgebreid gezicht ritueel, deur wagenwijd open laten staan waardoor het felle licht binnen komt, alles hardhandig neerzetten. Dit doet ze ook als ze 's avonds laat thuis komt. En als ik thuis kom van een sluit dienst op het werk j. De horeca loopt ze gelijk te mekkeren.
Doe dat allemaal lekker in de badkamer
Ik slaap al niet zo goed en ik ga er altijd op tijd uit voor de pup van 7,5 maand, maar ik wil niet al om 0600 wakker zijn.