Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MaTuMi

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 22:52

Dat mijn fitbit blijkbaar nog steeds niet snapt hoe ver ik heb geskeelerd.

Fitbit geeft aan 2.6 km. Google 6.9 :(

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 23:01

Ik zit er compleet doorheen, ik wil alleen maar huilen. Kan mijn slaap vannacht wel vergeten denk ik.

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 23:03

ScarOfWars schreef:
Ik zit er compleet doorheen, ik wil alleen maar huilen. Kan mijn slaap vannacht wel vergeten denk ik.

Oh nee! Virtuele knuffel :(:)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 23:05

He waardeloos ScarOfWars, ben je nog steeds niet zo lekker? Aangezien je daar eerder over schreef? Iig veel sterkte!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 23:06

ScarOfWars schreef:

:(:).

Ianrowan2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 23:08

Dat als ik mijn kleine teen stoot, mijn nagel in 6-en ligt, en er nog 2 stukjes recht overeind blijven staan zodat ik die er alsnog af moest trekken.
Vreselijk pijnlijke sensatie!!
en een bikkel als ik ben dat ik gelijk erna alcohol gel erop heb gedaan want we willen niet dat het ook nog eens gaat ontsteken. Ook dat zorgde voor de nodige sterretjes %)
Maar daarna voelde ik de teen niet meer. Even gehoopt dat de zenuw in kwestie gesmoord was, maar helaas bleek dat ijdele hoop :evaw:
1 lichtpuntje... het is gelukkig FlipFlop weer {:}
Liefhebbers voor een foto, steek uwe hand op :D
( uiteraard is spoiler )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 23:11

Foto *\o/* _O- , klinkt heel erg auw :\

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 23:12

N0a schreef:
ScarOfWars schreef:

Oh nee! Virtuele knuffel :(:)

_San87_ schreef:
ScarOfWars schreef:

:(:).

Mars schreef:
He waardeloos ScarOfWars, ben je nog steeds niet zo lekker? Aangezien je daar eerder over schreef? Iig veel sterkte!

Thanks allemaal, lief!

@Mars mentaal gaat het of wel ging het goed maar mijn ouders hebben vandaag nogal een bom gedropt en ik voel me zo verdwaald en tja poedersuiker dat ik het even niet meer weet. Ook al zat het er aan te komen en was/is het geen verrassing..
Edit: whoops lichamelijk gaat het beter! Dat bedoelde je uiteraard, sorry!

Ianrowan2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 23:31

Spoiler:
Afbeelding
De nagel is doormidden zoals te zien is, en de 2 betreffende stukjes zitten er hier nog op.

Spoiler:
Afbeelding

En hier zijn de stukjes verwijderd, je ziet nog een heel klein pielestukje zitten van wat mijn nageltje nog moet voorstellen :') ik hoop maar dat er nog een fatsoenlijke nagel terug groeit, anders wordt het voortaan 9 nagels + 1 teentje lakken _O-

Rebecca schreef:
Foto *\o/* _O- , klinkt heel erg auw :

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 23:37

Ohh bah waarom klik ik op de foto’s. Auw!

Weer eens aan mijn ex, die weer eens zl aan het manipuleren was met zijn mening.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 23:39

ScarOfWars schreef:
@Mars mentaal gaat het of wel ging het goed maar mijn ouders hebben vandaag nogal een bom gedropt en ik voel me zo verdwaald en tja poedersuiker dat ik het even niet meer weet. Ook al zat het er aan te komen en was/is het geen verrassing..
Edit: whoops lichamelijk gaat het beter! Dat bedoelde je uiteraard, sorry!

Klinkt allemaal niet fijn en mentale zaken zijn minstens zo naar als lichamelijke. Hoop toch dat je wat slaap of anders in ieder geval wat ontspanning kunt pakken vannacht.

Ianrowan2009 schreef:
Spoiler:
[ [url=m/7jMxV8.png]Afbeelding[/url] ]
De nagel is doormidden zoals te zien is, en de 2 betreffende stukjes zitten er hier nog op.

Spoiler:
[ [url=m/t6hAMi.png]Afbeelding[/url] ]

En hier zijn de stukjes verwijderd, je ziet nog een heel klein pielestukje zitten van wat mijn nageltje nog moet voorstellen :') ik hoop maar dat er nog een fatsoenlijke nagel terug groeit, anders wordt het voortaan 9 nagels + 1 teentje lakken _O-

Rebecca schreef:
Foto *\o/* _O- , klinkt heel erg auw :

Zo dan dat ziet er pijnlijk uit!! Ik ben ook zo’n weirdo die van dit soort foto’s houdt. Van mij mag er een TMI topic komen maar vrees dat dat m niet wordt :=

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 23:45

Mars, dankjewel!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 23:45

Moker op mijn duim met paaltje grond in rammen. En tot de conclusie komen dat huidige aardbeien bed volledig rot is het hout er omheen.

ierusju

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 23:46

Dat ik een keelontsteking heb en uit voorzorg ook helemaal niet meer naar buiten mag. Ook niet meer naar paard.
Door de pijn kan ik niet slikken en ik krijg mijn mond niet verder dan 2 cm open. Dus eten gaat helemaal niet. En ik verrek van de honger.
Nu hopen dat de andere antibiotica wel aanslaat, want ik ben er helemaal klaar mee.
Vanmorgen heb ik huilend mijn ontbijt gegeten, omdat ik het even niet meer kon hebben

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 23:49

Ierusju :(:) Misschien kun je iets van Brinta of havermout met yoghurt mixen? Even een uurtje in de koelkast zetten en dan is het lekker zacht!
Desnoods met een banaantje er doorheen voor de vulling?
Sterkte!

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 00:39

Tjee wat een nare dingen, sterkte scarsofwars, Ianrowan en Irusjuh :(:)

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 06:36

Dat de brandweer vannacht om half 3 zo nodig een ibc vat moest vullen met de brandkraan in onze voortuin. Ik snap het heel goed ivm de brand maar daardoor werden we wakker geblaft door onze hond.

En dat de wind is gedraait en het hier blauw ziet van de rook, m'n huis stinkt en ik alle ramen dicht kon doen.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 06:37

Aan de brandlucht die al sinds vannacht buiten rondhangt en flink ook.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 06:51

Mensen die ‘lekkah’ of ‘vroegahh’ gebruiken. Gelijk van 0 naar 100 als ik dat lees.

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 07:06

Dat mijn zus (we slapen op een kamer) werkelijk waar nooit zachtjes kan doen. Als ik er vroeg uit moet zorg ik dat alles buiten de deur ligt zodat ik alleen de kamer uit hoef te lopen en ze geen last van mij heeft.

Maar wat doet mevrouw? Uitgebreid alle laden van de kledingkast open en dicht, wekker een half uur laten afgaan terwijl ze onder de douche staat, uitgebreid gezicht ritueel, deur wagenwijd open laten staan waardoor het felle licht binnen komt, alles hardhandig neerzetten. Dit doet ze ook als ze 's avonds laat thuis komt. En als ik thuis kom van een sluit dienst op het werk j. De horeca loopt ze gelijk te mekkeren.
Doe dat allemaal lekker in de badkamer _-:(

Ik slaap al niet zo goed en ik ga er altijd op tijd uit voor de pup van 7,5 maand, maar ik wil niet al om 0600 wakker zijn. :=

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 07:52

Vreselijk slecht geslapen -O-
De katten waren ook echt extreem aan het spoken.

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 09:15

Brandweer die hier op twee straten om mijn huis een spoed heeft. Blijf maar sirenes horen. Pff. Een is een grote woning-winkel brand. Hoop dat er niemand gewond is.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 09:23

Een van de buurmeisjes die sinds half acht alleen nog maar op standje alarmbel kan 'communiceren'.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 09:30

CupCakes_ schreef:
Dat mijn zus (we slapen op een kamer) werkelijk waar nooit zachtjes kan doen. Als ik er vroeg uit moet zorg ik dat alles buiten de deur ligt zodat ik alleen de kamer uit hoef te lopen en ze geen last van mij heeft.

Maar wat doet mevrouw? Uitgebreid alle laden van de kledingkast open en dicht, wekker een half uur laten afgaan terwijl ze onder de douche staat, uitgebreid gezicht ritueel, deur wagenwijd open laten staan waardoor het felle licht binnen komt, alles hardhandig neerzetten. Dit doet ze ook als ze 's avonds laat thuis komt. En als ik thuis kom van een sluit dienst op het werk j. De horeca loopt ze gelijk te mekkeren.
Doe dat allemaal lekker in de badkamer _-:(

Ik slaap al niet zo goed en ik ga er altijd op tijd uit voor de pup van 7,5 maand, maar ik wil niet al om 0600 wakker zijn. :=

Zo één heb ik er hier ook. Tenminste, niet in mijn kamer. Maar in huis. Luidkeelse telefoongesprekken op de trap, stommelen. Hou toch gewoon lekker je kop en doe zachtjes. Het is toch echt niet moeilijk.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 09:30

Dat soort dingen zou ik bespreken, is echt niet netjes :\