Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

djinnie

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 21:58

En nu mis ik de like knop... dáár ging mn thee...

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 22:00

djinnie schreef:
En nu mis ik de like knop... dáár ging mn thee...

+1 _O-

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 22:01

djinnie schreef:
MarcoBorsato schreef:
Jaaa Londen is heel leuk, juist alleen! Heb er een tijdje gewoond dus als je tips nodig hebt? En de mannen zijn er leuk! Wel klein.

Wel klein _O- Ik ben 1.76 m, dus ik toren daar overal bovenuit?

Tips zijn zeker welkom!

@Silly1972, das wel lastig dan. December had mij ook geweldig geleken. Dol op kerst en dan de kerstsfeer die er hangt. Maar ik heb van woensdagavond tot vrijdagavond altijd mijn kinderen, behalve als ze in de zomervakantie 3 weken bij hun vader zijn. Dan is mijn vakantiemogelijkheid al wel op, maar goed, dan nog heb ik 4 dagen vrij altijd. Dus ik dacht woensdagavond heen vliegen en zondagavond terug.

Haha ja daar gaan we ook voor, voor de kerstsfeer.
Edinburgh vorige keer was ook echt leuk.

Maar 4 dagen is toch zat.

Hahha Djinnie toch, my kind of humor :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 22:03

Ik ben ook gewoon buitensporig lang hoor. (1.83) Hij is denk ik 1.78 ofzo. Had het graag anders gezien maarja ik moet het er maar mee doen he. (pun intended) :P

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 22:10

MarlindeRooz schreef:
Ik ben ook gewoon buitensporig lang hoor. (1.83) Hij is denk ik 1.78 ofzo. Had het graag anders gezien maarja ik moet het er maar mee doen he. (pun intended) :P

_O- Dat hoop ik toch voor je. :P

Ik zie een man ook liever langer dan ikzelf ben, maar of dat nou echt zo boeiend is? Neh...

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 22:12

Je ziet het wel steeds vaker dat de vrouw langer is dan de man. Bij mij ook. Vriendlief is een cm kleiner. Mijn hoge hakken liggen achterin de kast als we weggaan.

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 22:16

Ik draag meestal hakken. Vind ik fijn. Geen tig cm, maar een klein hakje vind ik fijn lopen. Ik denk niet dat ik dat aanpas als ik een kleinere man zou treffen.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 23:30

wow stelletje spammers, moet ik even 6 pagina's bijlezen :+

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 23:31

Exitium schreef:
Ik heb m'n momenten :') Herken het gevoel wat omschreven werd ook wel, mis het soms ook om een relatie te hebben. Maar zolang dat gevoel je leven niet controleert is het prima, je mag best even een mindere dag of periode hebben :)

Hier voelt het op dit moment dat de jacht naar die relatie alleen maar ongelukkig maakt. Ik was écht een happy single tot wat gebeurtenissen dit jaar waarna ik besloot ook weer die ene speciale persoon in m'n leven te willen hebben maar het geeft nu gewoon stress en bad vibes omdat dat gewoon niet lekker gaat. Tinder, Happ'n... het lukt prima om matches en dates te scoren maar daarna voelt het toch veel alsof niemand het echt serieus wil maken en maar blijft wachten tot er nóg een beter iemand voorbij komt op die apps. :P

Aaaaanyway. Van m'n ghostee heb ik eindelijk antwoord. Long story short: Ze was ontzettend chagrijnig als gevolg van de warmte en slaapgebrek en wilde niemand spreken en 'me wegjagen met haar humeur'. Ze was online omdat haar bestie in een relatiecrisis zit en ze haar niet wilde laten zakken. Can we all call bullshit on this one? Nu ben ik gestopt om haar berichten te openen (kinderachtig misschien, maar hey... two can play this game) en via de notifications heb ik gelezen dat ze zei dat ze een borderline stoornis heeft en dus niet altijd de makkelijkste is. Genoeg rode vlaggen dus en ik ga haar denk ik maar gewoon blokkeren en verwijderen.

Ondertussen wel weer gezellig gechat met een nieuwe match en al direct een date gepland voor woensdag. Ze wil gewoon speciaalbiertjes drinken in mijn eigen stamcafé en zien wat de avond verder brengt. Dat klinkt al een heel stuk ongecompliceerder en precies waar ik nu wel even zin aan heb. :')

MarcoBorsato schreef:
En de mannen zijn er leuk! Wel klein.

Hater. :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 23:32

djinnie schreef:
MarcoBorsato schreef:
Jaaa Londen is heel leuk, juist alleen! Heb er een tijdje gewoond dus als je tips nodig hebt? En de mannen zijn er leuk! Wel klein.

Wel klein _O- Ik ben 1.76 m, dus ik toren daar overal bovenuit?

Tips zijn zeker welkom!

@Silly1972, das wel lastig dan. December had mij ook geweldig geleken. Dol op kerst en dan de kerstsfeer die er hangt. Maar ik heb van woensdagavond tot vrijdagavond altijd mijn kinderen, behalve als ze in de zomervakantie 3 weken bij hun vader zijn. Dan is mijn vakantiemogelijkheid al wel op, maar goed, dan nog heb ik 4 dagen vrij altijd. Dus ik dacht woensdagavond heen vliegen en zondagavond terug.

Ik ben 1,72 dus met 1,76 wens ik je succes _O-

Ik houd van lang. Partner is 1,85. Kan ik ook gewoon m'n plateauzolen en hakken dragen.

Edit: ja heel veel red flags! Borderline hoeft echt geen reden te zijn om het niet te doen maar nu al drama zegt genoeg. Next!
Laatst bijgewerkt door Urbanus op 14-08-20 23:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 23:34

Pff borderline... Zou ik ook niet op zitten te wachten.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 23:49

Borderline zou voor mij ook direct een afknappet zijn haha, hoe sneu voor zo iemand ook

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 00:16

Ja daar ga je denk ik alleen maar heel hard je neus aan stoten.

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 02:04

djinnie schreef:
Oh, dat klinkt super lekker, Exitium. De vakantie dan, ik zou het voor elkaar krijgen om zo'n kort kapsel nog te vergallen 's ochtends. Er is een reden waarom mijn haar zo lang is. _O-

Was echt heerlijk. Ik vind het leuk om zo af en toe wat te hobbyen met m'n camera, dus die is op die vakanties (en ook naar de F1 in Barcelona twee jaar geleden) meegegaan. Ik was begin juni in Ierland, wel wat regen gehad maar vaak zo'n 15 graden met zon en een blauwe lucht, was perfect. En het is echt een geweldig mooi land! <3 <3

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Na dinsdag is m'n haar weer een paar mm, dat krijg zelfs jij niet verkeerd :+

Rawr schreef:
Tinder, Happ'n... het lukt prima om matches en dates te scoren maar daarna voelt het toch veel alsof niemand het echt serieus wil maken en maar blijft wachten tot er nóg een beter iemand voorbij komt op die apps. :P

Ach, het feit dat er op de afgelopen pagina's meerdere dames exact hetzelfde benoemen betekent dat er zowel bij de dames als bij de heren wel serieuze mensen tussen zitten, is een kwestie van goed zoeken dus :+

En stelletje ukkies hier zeg.. Ik ben 1.92 :')

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 03:39

Ik heb dat probleem nooit, ben 1,56 _O-

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 03:51

Dat zeg ik, ukkies :')

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 04:04

Exitium schreef:
Dat zeg ik, ukkies :')

En ik maar denken dat ik lang ben met mijn 1.82.

Nu is hij dus ongeveer even lang.
Voor de eerste date had ik nog gegrapt, straks ben je nog een trappetje nodig.... Voor het geval dat hij toch niet zo lang zou zijn.
Dus het eerste wat ik eruit vloep.
Ohje dat word toch een gevalletje trappetje nodig :o

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 07:19

Mand schreef:
Ik heb dat probleem nooit, ben 1,56 _O-

Ik ook niet snel, ik ben 1,67

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 08:30

Marlinderooz, horizontaal merk je minder van het lengteverschil <<)

Wat een mooie foto's exitium! <3 Zou zelf niet zo snel aan Ierland denken als vakantiebestemming maar nu wel.

Rawr, dat zijn idd wel heel wat rode vlaggen. Die date met speciaalbier klinkt goed!

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 08:35

Ierland staat sowieso al hoog op mijn bestemmingenlijstje. Die blijft er na het zien van de foto's zeker staan.

Maar in de beperkte tijd die ik heb is een citytrip nog wel te doen, zoals Londen. Ierland wil ik graag wat langer voor uittrekken. Dus dat zal even moeten wachten, ben ik bang.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 09:16

Prachtige foto's!
Schotland zal je dan ook prima bevallen Djinnie.
Ik hoop zo dat ik weer hele stukken kan lopen na mij revalidatie, maar mag er niet vanuit gaan

Ik ben 1.73 en hou er toch ook wel van om op hakken te lopen. Dus boven de 1.85 zie ik heel graag.

Typisch borderline gedrag inderdaad, enen moment ben je geweldig en andere moment besta je niet meer, helaas heb ik er genoeg in mijn familie met deze kwaal.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 09:31

Borderline zou ik ook voor passen.

Ik vind mezelf ook al een ukkie met mn 1.64m. Mn ex was 1.98m :oo de dokter was 1.90m :P

En idd. Horizontaal is dat geen enkel probleem hoor <<)

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 09:45

Borderline zou ik ook niet aan beginnen, hoe sneu ook voor haar.

Ik ben ook niet zo groot met m'n 1.69. M'n ex was ook rond die lengte, vaak leek het alsof ik groter was zelfs. Maar hij was heel mager. Nu ben ik niet de slankste, dus ik voelde me soms echt een tank naast hem := Dus ik heb het liefst wel iemand die groter is dan ik ben.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 10:01

MarJon schreef:
Borderline zou ik ook niet aan beginnen, hoe sneu ook voor haar.

Ik ben ook niet zo groot met m'n 1.69. M'n ex was ook rond die lengte, vaak leek het alsof ik groter was zelfs. Maar hij was heel mager. Nu ben ik niet de slankste, dus ik voelde me soms echt een tank naast hem := Dus ik heb het liefst wel iemand die groter is dan ik ben.

Herkenbaar! Toen het uit ging heb ik mezelf direct een paar hakken cadeau gedaan :')

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 10:10

Schotland lijkt me ook heel mooi, Silly1972. Ik hoop dat je na je ravalidatie gewoon weer hele stukken kan lopen.

Mijn ex is 1.82, maar ook erg slank en ik niet. Dus ik voelde me ook zo'n halve olifant. Brrrr.

Ik heb geen idee hoe lang de man waarmee ik nu aan het chatten ben is. Ik hoop zo minstens 1.80 meter. (En eigenlijk nog veel langer) :')