Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
djinnie schreef:MarcoBorsato schreef:Jaaa Londen is heel leuk, juist alleen! Heb er een tijdje gewoond dus als je tips nodig hebt? En de mannen zijn er leuk! Wel klein.
Wel kleinIk ben 1.76 m, dus ik toren daar overal bovenuit?
Tips zijn zeker welkom!
@Silly1972, das wel lastig dan. December had mij ook geweldig geleken. Dol op kerst en dan de kerstsfeer die er hangt. Maar ik heb van woensdagavond tot vrijdagavond altijd mijn kinderen, behalve als ze in de zomervakantie 3 weken bij hun vader zijn. Dan is mijn vakantiemogelijkheid al wel op, maar goed, dan nog heb ik 4 dagen vrij altijd. Dus ik dacht woensdagavond heen vliegen en zondagavond terug.
Exitium schreef:Ik heb m'n momentenHerken het gevoel wat omschreven werd ook wel, mis het soms ook om een relatie te hebben. Maar zolang dat gevoel je leven niet controleert is het prima, je mag best even een mindere dag of periode hebben
MarcoBorsato schreef:En de mannen zijn er leuk! Wel klein.
djinnie schreef:MarcoBorsato schreef:Jaaa Londen is heel leuk, juist alleen! Heb er een tijdje gewoond dus als je tips nodig hebt? En de mannen zijn er leuk! Wel klein.
Wel kleinIk ben 1.76 m, dus ik toren daar overal bovenuit?
Tips zijn zeker welkom!
@Silly1972, das wel lastig dan. December had mij ook geweldig geleken. Dol op kerst en dan de kerstsfeer die er hangt. Maar ik heb van woensdagavond tot vrijdagavond altijd mijn kinderen, behalve als ze in de zomervakantie 3 weken bij hun vader zijn. Dan is mijn vakantiemogelijkheid al wel op, maar goed, dan nog heb ik 4 dagen vrij altijd. Dus ik dacht woensdagavond heen vliegen en zondagavond terug.
djinnie schreef:Oh, dat klinkt super lekker, Exitium. De vakantie dan, ik zou het voor elkaar krijgen om zo'n kort kapsel nog te vergallen 's ochtends. Er is een reden waarom mijn haar zo lang is.
Rawr schreef:Tinder, Happ'n... het lukt prima om matches en dates te scoren maar daarna voelt het toch veel alsof niemand het echt serieus wil maken en maar blijft wachten tot er nóg een beter iemand voorbij komt op die apps.
Exitium schreef:Dat zeg ik, ukkies
MarJon schreef:Borderline zou ik ook niet aan beginnen, hoe sneu ook voor haar.
Ik ben ook niet zo groot met m'n 1.69. M'n ex was ook rond die lengte, vaak leek het alsof ik groter was zelfs. Maar hij was heel mager. Nu ben ik niet de slankste, dus ik voelde me soms echt een tank naast hemDus ik heb het liefst wel iemand die groter is dan ik ben.