Baby en kinderkleding #2

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 20:50

Sterkte met alle poep broeken.

Hier 1x een aantal dagen vreselijk zere billen gehad, gilde 't uit. Verder nooit buiten de lijntjes, wat dat betreft hebben wij wel genoeg aan 5 broeken haha.

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 20:52

tita schreef:
Linksxdot
Ik kan me jou niet meer herinneren.

Klik eens op geplaatst rechts boven en kijk even af hoe andere mensen kleden

Ik had een shirt en mosterd kleurige broekje en shirtje met boy en een blauw vestje even uit me hoofd had zo veel van noppies dat ik het beetje kwijt ben haha maar volgens mij was dat van jou!
Afbeelding
Even foto erbij gezocht haha
Laatst bijgewerkt door LinsxDot op 28-04-19 20:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 20:53

Lins, ik vind Nixnut een heel fijn merk, mooie basics vooral. Verder koop ik altijd alles in de sale, als dat kan. En dan graag little hedonist, maar ook little label vind ik heel fijn en van goede kwaliteit.

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 21:03

tita schreef:
Sam heeft denk ik wel 15 broekjes vind ik te weinig en ben jaloers op elke zwangere in dit topic dus ik ga troostshoppen

Dan mag je aardig wat broekjes kopen :D

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 21:05

Zat er ook broekje bij met gele driehoekjes ook NOPPIES.
Dit setje herinner ik me wel.
Zoooo weinig gedragen ivm hittegolf.

Ik zou zeggen kijk even naar diverse foto’s schrijf de namen op van de kledingstukken en dan lekker zoeken.
Ik ben dol op CarlijnQ, ODP, MR,BC
Bijna alle items van Mingo vind alleen de leggings bagger kwaliteit

M_i_R

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 21:10

En phil and phae! Ook hele fijne stof, net als idd LH en Grey Label.

Ik zit te wachten op een PB sale ergens. We moeten zomer rompers en ik verdom het om de hoofdprijs te betalen maar ik wil eigenlijk ook niet iets anders dan PB.

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 21:12

tita schreef:
Zat er ook broekje bij met gele driehoekjes ook NOPPIES.
Dit setje herinner ik me wel.
Zoooo weinig gedragen ivm hittegolf.

Ik zou zeggen kijk even naar diverse foto’s schrijf de namen op van de kledingstukken en dan lekker zoeken.
Ik ben dol op CarlijnQ, ODP, MR,BC
Bijna alle items van Mingo vind alleen de leggings bagger kwaliteit

Ja klopt die was het!

Ik ga is even op research.

Mama2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 21:14

Lins is misschien t merk next ook iets voor je?

Zojuist een gele overslagromper besteld van Little Hedonist. Ben erg te spreken over de kwaliteit van de truitjes en broekjes. Hoop dat de rompers ook heel fijn zijn!

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 21:16

Ik vind snurk ook een geweldig merk. Hele leuke prints, moet je wel van houden, maar vind het erg komisch :+

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 21:17

Mama2018 schreef:

Zojuist een gele overslagromper besteld van Little Hedonist. Ben erg te spreken over de kwaliteit van de truitjes en broekjes. Hoop dat de rompers ook heel fijn zijn!

Is dat nextdirect.nl?

Oh snurk haha hilarisch maar weet niet of ik mijn kind een shirt met gebakken ei aan wil doen haha!

Mama2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 21:20

LinsxDot schreef:
Mama2018 schreef:

Is dat nextdirect.nl?

Oh snurk haha hilarisch maar weet niet of ik mijn kind een shirt met gebakken ei aan wil doen haha!

Klopt!

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 21:20

LinsxDot schreef:
Mama2018 schreef:

Is dat nextdirect.nl?

Ik heb het broekje met gebakken eieren :') vind m geweldig :D

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 21:26

Mama2018, daar zie ik wel hoop leuke dingen. Ben ook fan van de 5/6 shirtjes en broekjes. Ik ben namelijk zo iemand die 1 broek en 1 shirt bij elkaar moet hebben en niet elke keer ander shirt op die broek dan word ik chaotisch in me hoofd alles hangt ook met setjes bij elkaar in de kast. Sm zegt wel eens hij had gespuugd heb even ander shirt aan gedaan oh dan heb ik al error want dan moest die ook andere broek aan. Ooops. Dus die setjes enz zo is voor mij ideaal haha.

Verootjoo hij is wel hilarisch. Leuk bij een ander haha.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-19 21:27

Idd wat Tita noemt. Mini rodini (shirtjes combineren heel tof bij juist een spijkerbroekje), bobo choses, phil and Phae is heel mooi basic net als Gray Label.

Snurk is geweldig ja! Kleren mogen best een beetje humor hebben voor die kleintjes.
Zie dat nu ook aan Julia en ons neefje van 3. Die worden gewoon blij van Mini Rodini en die printjes.

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 21:38

Oh ik zou echt niet alleen met vaste setjes kunnen werken. Zeker met die kleintjes niet. Vaak is alleen de broek vies of juist alleen het shirt etc. en dat soms wel 5 keer op een dag :')
Juist door te wisselen lijkt een kledingstuk ook ineens weer heel anders :)

Mama2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 21:44

Ik moet zeggen bij sommige kledingstukken heb ik wel bepaalde broekjes/shirtjes bij maar vaak vind ik t idd ook wel leuk om te combineren!
Zo heb ik een setje van Stella mccartney wat ik als set heel heftig vind kwa print maar los van elkaar juist weer leuk kan combineren.

Ag zo heeft iedereen zijn voorkeuren :Y)

Succes Lins ik hoop dat jij leuk kan slagen!

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 21:47

Ik heb dat gewoon met alles dus niks vreemds aan voor mij hoor haha. Ja ik hoop het ook vond afgelopen tijd de z8 collectie erg leuk. Maar koop dingen liever geen 2e keer

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 21:50

Iid wat MM zegt ik heb een broekje op het oog en zoek daar meerder combinaties mee.
Kan dus echt hele avonden gaan zoeken.

Geldt ook voor shirtjes.
Dan wat basic dingen want hoeft niet elke dag mega druk.

Bepaalde merken komen hier niet binnen zoals romy loves banketstaaf gewoonweg niet leuk ook Stella vind ik niet leuk.
Dan heb je nog sobere donkere merken zoals huxababy en popupshop ( aardetinten of beesten kleuren)

Hele mooie items koop ik gerust in meerdere maten.
Ik wacht oo de sale dan komen er zeker items van Monkind terug ik ga nu niet 55€ voor dungaree betalen.
Shirtjes en leggings van bobo, jurkjes van mead for mini.... no probleem

Wat ik nu minder vind koop ik bv niet meer opnieuw..... bv de rode legging maed for mini wil ik dol graag behouden voor Sam maar voor N is een seizoen goed.

Alle sweaters die ik koop ben ik echt weg van want alles gaat door naar Sam.
De bv confetti broek/legging van ODP heeft Sam nu voor de 3e keer ander maat.....maakt me niks uit sommige items zijn gewoon te leuk.

Ik denk dat ik de walvis oranje jurk ook in de sale gaat kopen die kleur loopt niet echt goed en staat N heerlijk

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 22:09

verootjoo schreef:
Ik vind snurk ook een geweldig merk. Hele leuke prints, moet je wel van houden, maar vind het erg komisch :+

Ja ik ook! Ik vond de bananen pyjama ook leuk. Ook voor mezelf :+

__danielle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 22:13

@ tita mocht dat rylee jurkje N inderdaad te klein zijn, wil je dan aan mij denken? Hier steeds vergeten foto's te maken maar ik geniet van jullie foto's en geklets!

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 00:04

Cemlys schreef:
Ik bekijk geen webshops meer haha. Wat ons betreft is onze zomercollectie af :')

*wanneer komt de wintercollectie eraan* O:)

Maar... Het is nog geen zomer. -O-

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 00:25

Als ik iets écht leuk vind heb ik er geen problemen mee om het nog een keer te kopen in een andere maat, maar is tot nu toe nog niet vaak voor gekomen.

Was het hier maar zo mooi dat kind blij werd van leuke printjes -O-
Alles wat te druk is wordt resoluut afgekeurd. De konijnentrui van HLT wil hij ab-so-luut niet aan. Net als de kikkertrui van MR. ‘Kikker nee, niet’ en het is ook écht huilen als je hem toch aan probeert te doen. Maar volgens mij vind hij die kikker ook een beetje eng.. Hij kijkt ook niet echt vrolijk op het plaatje :7

Momenteel doen dingen met strepen het wel goed. Of zn shirt met graafmachines (die ik vooral graag onderop de stapel verstop, anders krijg ik écht niks anders meer aangetrokken :Y) )

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 05:05

Morgen,

Dus britt je leef je even uit op de jongste :D
Je kunt nu voor de jongste wel dingen kopen en aan de oudste vragen wat vindt je ervan. Als ie bepaalde printjes toch leuk vind kun je opzoek gaan.

Niet alle items vind ik leuk van MR sommige zijn ronduit freak zoals de kikker, fruitmonkey, clowns..... ooo die laatste afschuwelijk en dan jurkjes maatje 62-68 met zo’n gezicht denk altijd aan pennywise.
Maar je zou bv, de panter van afgelopen winter en draco kunnen laten zien en vragen wat die ervan vindt.

Hier wordt kind wel blij van jurkjes met print, vorige x pakte ik mooie jurk van Phil&Phae ...... nee mam wil ik niet.... staat niks op :')

Daniëlle het is goed, ik stuur je wel pb.
Is wel nieuwe collectie en ik mag het retourneren, ik ga er niet op toe leggen

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 06:03

Ja overleg is key idd. Met een tweejarige :=
Toch is het ook wel weer lastig, want via internet ziet het er toch anders uit dan wanneer je het in je handen hebt.

En broekjes zijn minder moeilijk dan truien, waarom weet ik niet :=

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 07:31

Liesje: gefeliciteerd! Hopelijk gaat die misselijkheid weg. Hier was het ook een opname, maar na het eerste trimester was het weg. Hoop dat ook voor jou.

Mir: welke maat pb rompers zoek je? Hier laatst 3 gekocht voor €7,00 in een outlet winkel.